![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Partijlid
|
![]() Ik ga je nu al vertellen: Antwerpen is over 2 jaar groter in drugs dan Amsterdam en Rotterdam samen!!!!!! Alles komt binnen hier, iedereen pakt mee zijn geld: Popo, douane, bewaking, Bulgaren, Colombianen, Belgen, Albanezen, Zigeuners, Indiers, Polen, Negers, Marokkanen, iedereen, maar VOORAL wij Hollanders!!! Wij zitten overal tussen!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De oude hippie of de langharige puber met een jointje op zak zeker wel maar de welstellende Coke snuiver laat me lachen !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vinden ze dan tussen een hoop zatlappen een onnozele kwiet met een gram cannabis tussen zijn tabak gerold dan spreken ze al van een Drugscafé....hilarisch is dat ! Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 juli 2014 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 juli 2014 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals de pizzafoon maar dan met poeders en pillen... Op die manier blijven druggebruikers van 't straat, mss nog een ideetje voor 't stadsbestuur...
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze avond is in Ter Zake te zien dat VRT drugs-shopping ging doen in de Marokkaanse theehuizen in Antwerpen. VRT kocht enkel soft drugs maar hard drugs schijnt evenmin een probleem te zijn, gewoon te koop aan de toonbank http://forum.politics.be/showthread.php?t=90694 Laatst gewijzigd door daiwa : 12 juli 2014 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Partijlid
|
![]() Jij snapt het jongen. De vorige burgemeester van Aantwerpen snoof zelf met zijn nieuwe vriendin, een paar raadsleden in Antwerpen kopen nog steeds gewoon wit van een mattie van me hoor. Popo snuift zelf en een brandweercommandant in Antwerpen gebruikt samen met zijn buitenvrouwtje meth. En dan gaan ze een paar cafe'tjes dichtzetten. Ik lach me kapot!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
U kan het niet, he ?
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk ik.
![]() |
![]() |
![]() |