![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze avond is in Ter Zake te zien dat VRT drugs-shopping ging doen in de Marokkaanse theehuizen in Antwerpen.
VRT kocht enkel soft drugs maar hard drugs schijnt evenmin een probleem te zijn, gewoon te koop aan de toonbank. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tof, toch? Niemand last van.
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Allen daarheen, nu het nog kan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren in mijn bijscholing,thee om bloedingen te stoppen in de mond van stervende !!
Palliatieve zorgen !!! ![]()
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() +- 10jaar geleden was de politie ZEER agressief tegenover drug gebruikers zo werden ze zoals nu SOMS in een cel opgesloten om af te kicken .
Iemand die ik kende gebruikte heroine die is nu dood hierdoor....waarschijnlijk te wijten aan politiek bewindt dat tegen drugs druigs zeggen zoals vandaag de dag . Ik rook zelden maar ik ga LANG stoppen alcohool nemen en mij bewapenen zoals andere hard drug alcohool verslaafden en agressief gaan doen ...of verhuizen in het buitenland ....is zien of de belastings diensten zo ver reizen voor mij ![]() * Democratie was niet en is niet en zal nooit komen tenzij de rijkeren hunnen auto thuis laten of van politieke conjunctuur veranderen . |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vreemd, want van heroïne valt redelijk gemakkelijk af te kicken.
Veel meer effect dan een griep heeft het bij de meesten niet. En dan zeg ik nog niets over het feit dat je al moeite moet doen om er aan verslaafd te geraken.
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Callendulla zalf = 100% natuurlijken drugs maar MEER kinds vriendelijk dan ontsmettings middelen of wond zalfjes die men in de scholen en verblijven toedienen. Deze zalf ontsmet en geneest - isobethadine niet en de rest dat men op de kinderen smeert OOK niet . Gisteren kreeg er iemand waar ik ga poetsen 2 spuiten TEVEEL door corrupte verpleegsters dat was VROEGER niet waar met verzorgers/sters ! Deze persoon +-44jaar IS alergisch ....jakkes vies landje niks palliatief of gezond bezig ja ![]() arg....veur mij nen thee aub maar WAS men blaadjes o vreemde belg want ik vetrouw NIEMAND in dees land ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 5 juni 2007 om 18:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Zouden ouders van kinderen verslaafd aan alcohol ook brouwerijen enzo aanklagen? Neen, want dat is zo ingebakken allemaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige jongeren moet je laten dromen,zij moeten nog op groeien !!!!
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() VEEL eigenaars van die vzw's hebben amper geld om rond te komen voor hunnen gekweekten thee dermee dat ze veur soft verkoop gaan + hun CULTURELE achtergrond / afkomst .
Dat men hier te Antwerpen gaat schoonmaken gebeurt ELKE keer als er verkiezingen zijn ik schrijf dus wel ELKE keer . En 1 pond dope kopen is enkel voor ministeriële inkomsten want gewoon mensen kunne da ni betalen ![]() Alcool of drugs zen duur zenne zowel de legale als illegale drugs. ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 5 juni 2007 om 19:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Nu zijn die VZWs door die reportage gewaarschuwd en kunnen ze wel via andere wegen hun ding verderdoen.
Wat is de publieke opinie toch naief. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Nu zijn die VZWs door die reportage gewaarschuwd en kunnen ze wel via andere wegen hun ding verderdoen.
Wat is de publieke opinie toch naief. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Barre tijden voor de sossen:
Janssen uppercut rond de hoofddoek Van Den Broucke een linkse: de hospitalisatieverzekering Ethias schiet in de lucht, op het departement onderwijs lag de betrokken ambtenaar te slapen Janssen K.O. in alle multicul theehuisjes worden hard-drugs verkocht. De burgervader had geen tijd om te reageren. Van de Lanotte: een goede rechtse, hij heeft mee de oplichting van Elektrabel genegotieerd wat is er toch aan de hand op de VRT ? Laatst gewijzigd door boerenverstand : 5 juni 2007 om 19:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Praktisch gezien is dat geen overlast wat die VZWs doen. Op papier en voor de nieuwslezer/kijker is dat even ook overlast, even later is dat weer vergeten. Wat is nu eigenlijk het probleem met VZWs die dat doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Ik snap de heisa errond niet. Het is het hoofdpunt op het journaal, de gezichten zijn gecensureerd,...
![]() Iemand biedt middelen aan, iemand anders koopt die, what's the big deal? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() "Maar de wet ... DE WETTT" *onozel stemmeke*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila. Dat vind ik er nu ook van se. Als alle Daiwa's van deze wereld zich eerst eens met hun eigen huishouden zouden bemoeien, zou de wereld er al een stuk fraaier uitzien.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementslid
|
![]() Wie overkoepelt die vzw's? Wie controleert die vzw's? Krijgen die vzw's subsidies van de Vlaamse gemeenschap of van de federale staat? Zo ja, dan zijn die medeplichtig aan subsidiëren van drugshandel, want zij schijnen zéér goed te weten wat er in dat soort vzw's gebeurt.
Wat in Nederland coffee-shops zijn, heet in België Marokkaans theehuis!
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 5 juni 2007 om 21:06. |
![]() |
![]() |