![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik meen dat als je zo iemand met uw kind betrapt hij van geluk mag spreken als hij het overleefd.
De kans is groot dat je die in een reflex in een enkele slag doodslaat. Er is geen enkele rechter in West-Europa die je daar gaat voor veroordelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb wel slecht nieuws voor Freespirit. Moeder natuur heeft weinig compassie met afwijkende modellekes. Het moet al een succesvolle afwijking zijn wil die kunnen voortbestaan. Het misbruiken van niet geslachtrijpe exemplaren is geen procreatief succes.
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Conclusie is dus : het 'mag' dus niet maar is wel perfect te begrijpen zoals door de politie ook ergens werd beaamd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar waar hij over de grenzen van proportioneel geweld ging teneinde een wettelijke zelfverdediging te verantwoorden, gaat de verdediging dat gemakkelijk verkocht kunnen krijgen onder artikel 71 of iets dergelijks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een kindermisbruiker betrapt in volle actie , en het is uw kind ?!?!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of de dader een leuke tijd gaat krijgen in de gevangenis is een andere vraag. Het zit daar vol vaders die dat soort kinderverkrachters niet goed kunnen verdragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja , zijn/haar probleem !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Enige dat die vader kan verweten worden is dat hij 3 jaar lang niet gemerkt heeft wat er met z'n kind gebeurde, dat hij 3 jaar lang blijkbaar niet in staat was z'n kind te beschermen.
Maar hij heeft tenminste zelf de politie opgebeld na de mep( pen?).
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat mag. Maar dan mag je ook verwachten van andere mensen, dat er al eens een misverstand ontstaat. Hij kan zijn belevenis optekenen in zijn cv van excentrisme. Maar wie hem geslagen heeft, moet een ernstige verwittiging krijgen. Als ge de stoere wilt uithangen, moet ge maar zorgen dat ge het in de juiste omstandigheden doet, en niet anders. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat zou jij dan doen ? Vragen of hij wilt ophouden en rustig de flikken bellen ? Hij mag blij zijn dat hij er levend uitkomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Alweer een arme pedofiel hier waar jij automatisch het slachtoffer van maakt, niet? Het verbaast me nauwelijks nog, zelfs hardnekkige pedo's die over de 55 kinderen misbruiken of hun eigen kleinkinderen verzuipen vind jij slachtoffers. Hopelijk krijgt deze kerel er nog van langs in de gevangenis. Een paar jaar geleden zag ik een interview met een cipier die getuigde hoe ooit zo'n type onder handen was genomen en een mes in zijn kont had gekregen. Lijkt mij alleszins een effectief preventiemiddel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Daarom zeg ik 'chapeau' voor die vader. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag in een rechtsstaat je kind verdedigen en dat lijkt me wat de man deed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de rechtstaat moet je hier niet rekenen hoor. In Nederland mocht onlangs een pedofiel zo vrijkomen nadat hij 55 mentaal gehandicapte kinderen misbruikt heeft. Hier in België is Michel Martin ook weer vrij alsof er niets gebeurd is. Die farce die wij ons gerecht noemen neemt deze misdaad nauwelijks serieus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit voorval is voor mij vooral een teken dat het Amerikaans puritanisme hier steeds meer zijn intrede doet. Ik wil echt niet in een samenleving terecht komen waarin men panikeert als er eens op televisie in prime time een blote borst wordt getoond of een krachtterm wordt gebruikt, maar die wel toestaat dat kinderen van 6 jaar met geweren mogen spelen en hun broertjes en zusjes per ongeluk afknallen. Maar misschien denken jullie daar gans anders over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor het overige: zwakke argumentatie en vooral op de man spelen. Dat zijn we helaas van u gewend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() Ik heb ook nergens beweerd dat ik het niet begrijp, maar goedkeuren is wel iets totaal anders. Laat staan mensen gaan aanmoedigen om de wet te overtreden en geweld te gaan gebruiken tegen elke vermeende pedo (de natte droom van sommige forummers hier, als ik het zo lees).
|
![]() |
![]() |