![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na maanden slaat een moegetergde, door de autoriteiten in de steek gelaten autochtoon, in een vlaag van razernij, de eerste de beste bruine met een plank met nagels op het hoofd en hij moet meteen aan de minaret worden gelyncht. Voor de verandering eens geen bruine die, naar bijna wekelijkse, zoniet dagelijkse gewoonte, een autochtoon overvalt, beroofd, neersteekt of gewoon afmaakt omwille van zijn kleur en afkomst. ' k Hoop dat die man de volgende wedstrijd van de rode duivels, op precedente wijze, op uw en mijn kosten mag bijwonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zou trouwens evenmin een kans maken bij haar als ik uw bijdragen hier lees. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Laten we dat eerder realistisch aanpakken zou ik zeggen. Wat niet hetzelfde is als een gedoogbeleid. Maar ook geen lynchpartijen tegen onschuldige kinderen zoals in het geval van de spijkerstokcrimineel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een Turk, zo onschuldig zal hij dus niet zijn. En gezien het ook zeker een Moslim is, zal het wel een terrorist zijn, of heeft hij tenminste terroristen in zijn familie.
![]() |
#45 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Specifiek een spijkerstok maken, in je wagen stappen en naar het park rijden is niet een 'vlaag van razernij', meneer de verdamper. Dit lijkt eerder op intentie tot moord, met voorbedachte rade.
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of dit hier het geval is weet ik niet, en doet er ook niet toe. Mensen onderschatten de gevolgen van pesten. Iemand systematisch treiteren zet aan tot waanzin. Men ziet geen andere oplossing meer dan de dader de kop in te slaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wen er maar aan. Laatst gewijzigd door Thuleander : 13 augustus 2014 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hey, dan rijd ik altijd rond met zo een tafelpoot in mn koffer. En dan ben ik die altijd aan het terugbrengen hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie weet heeft deze vader geen slechte jeugd en onvoldoende kansen om zich te ontplooien gehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Den eerste beste allochtoon neerkloppen , omdat er enkele uw kind pesten ,
is absoluut niet de juiste manier van handelen !! Den eerste beste autochtoon neerkloppen , omdat er enkele uw kind pesten , is absoluut niet de juiste manier van handelen !! Slachtoffer Allochtoon: Stel , uw buurman is een autochtoon , uw kind wordt neergeklopt door een autochtoon , jij als allochtoon gaat vervolgens uw autochtone buurman neerkloppen alsof hij medeschuldig is ?? Indien jij dit niet kan bewijzen , ben je niet alleen in fout , maar ben je ook een gore idiote smeerlap !! Slachtoffer Autochtoon: Stel , uw buurman is een allochtoon , uw kind wordt neergeklopt door een allochtoon , jij als autochtoon gaat vervolgens uw allochtone buurman neerkloppen alsof hij medeschuldig is ?? Indien jij dit niet kan bewijzen , ben je niet alleen in fout , maar ben je ook een gore idiote smeerlap !! Slachtoffer Allochtoon: Stel , uw buurman is een allochtoon , uw kind wordt neergeklopt door een allochtoon , jij als allochtoon gaat vervolgens uw allochtone buurman neerkloppen alsof hij medeschuldig is ?? Indien jij dit niet kan bewijzen , ben je niet alleen in fout , maar ben je ook een gore idiote smeerlap !! Slachtoffer Autochtoon: Stel , uw buurman is een autochtoon , uw kind wordt neergeklopt door een autochtoon , jij als autochtoon gaat vervolgens uw autochtone buurman neerkloppen alsof hij medeschuldig is ?? Indien jij dit niet kan bewijzen , ben je niet alleen in fout , maar ben je ook een gore idiote smeerlap !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 augustus 2014 om 23:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het niet tijd voor een ban voor die mens, vooraleer hij nog gecoloqueerd moet worden ? Hij begint zich trouwens echt te gedragen als die looser van een filmacteur van zijn avatar. Ook altijd dronken en wartaal lullend in de meeste van zijn films. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aanvullend op mijn Antwoord 54:
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=54 Is uw kind daarmee dan geholpen ?? Of is/geeft (blinde) wraak een voldoening/bevrediging ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 14 augustus 2014 om 00:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() U heeft gelijk. Het is heel erg dat de straf niet in verhouding was tot de misdaad, zowel voor de jongen, als de vader. Heel erg. Daarom geloof ik ook in God en verder het hiernamaals (straffen en belonen van de mens op aarde en in het hiernamaals naar Zijn Wijsheid).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben ze trouwens "het slachtoffer" al niet op tv in zijn hospitaalbed getoond? Hij zag er daar niet zo erg aangedaan uit, of verminkt voor het leven! En wat als de pesters er weer waren in geslaagd om hun slachtoffer tot de finale wanhoopsdaad te brengen? Zo goed als geen probleem zeker... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat voor iets laat de eigen schepselen , elkaar de kop inslaan ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |