Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > DHL
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

DHL Alle discussies omtrent DHL kunnen hier, en enkel hier, terecht.

Discussietools
Oud 26 september 2004, 08:26   #41
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Inderdaad! België UNITAIR, NU!!!
Indrukwekkend.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 26 september 2004, 08:47   #42
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

odinkontakt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jusbou
democratie wel, het is enkel het fascischme van het vb waar ik het moeilijk mee heb
vrije meninguiting verboden door de democraten....""muilkorfwet"" .....ministerie van justitie 23 03 1995 ...publicatie belgisch staatsblad van 30 03 1995......einde citaat-- merci
odinkontakt is offline  
Oud 26 september 2004, 08:59   #43
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Inderdaad, u heeft helemaal gelijk! Het is de schuld van het FEDERALISME. België moet onmiddellijk unitair worden, anders gaan de Belgen eraan kapot.
--de franstaligen hebben steeds hun mond vol over bruxelles - national---doch wanneer het over de nachtvluchten gaat is het plotseling terug een louter vlaams probleem !!....het dhl dossier ligt trouwens sinds 2003 te wachten op een degelijke oplossing.....door wiens schuld denk je??mis.....door de franstalige profiteurs-- die wel de voordelen willen van hun bruxelles-national maar niet de nadelen.......--merci
odinkontakt is offline  
Oud 26 september 2004, 09:12   #44
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Inderdaad, u heeft helemaal gelijk! Het is de schuld van het FEDERALISME. België moet onmiddellijk unitair worden, anders gaan de Belgen eraan kapot.
--en nog iets aangaande de problematiek rond uw bruxelles-national-- waarom heeft oa lippens sn brussels opgericht??????om deze opvolger van sabena als ""geschenk""te kunnen aanbieden aan votre roi????juist !--om bruxelles-national "en de" pseudo nationale luchtvaartmaatschappij"een belgisch tintje te kunnen blijven geven--lippens kreeg trouwens voor deze inzet een paar maanden later een grote onderscheiding op le palais de laeken--doch als het om dhl-nachtvluchten gaat is het plots een louter "vlaams probleem"--merci

Laatst gewijzigd door odinkontakt : 26 september 2004 om 09:16.
odinkontakt is offline  
Oud 26 september 2004, 21:29   #45
jusbou
Lokaal Raadslid

jusbou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door odinkontakt
--de franstaligen hebben steeds hun mond vol over bruxelles - national---doch wanneer het over de nachtvluchten gaat is het plotseling terug een louter vlaams probleem !!....het dhl dossier ligt trouwens sinds 2003 te wachten op een degelijke oplossing.....door wiens schuld denk je??mis.....door de franstalige profiteurs-- die wel de voordelen willen van hun bruxelles-national maar niet de nadelen.......--merci
eerst en vooral "de rien"

welnu die voordelen voor de franstaligen vallen best wel mee hoor. er werken maar heel weinig brusselaars in verhouding met het aantal vlamingen. dus die vlieger van wel de lusten niet de lasten gaat niet op en vergeet ook niet dat het cdh en ecolo zijn die dwars liggen en niet de brusselaars, uw stelling is gevaarlijk veralgemenend.
Wat heeft het Vlaams Blok te maken met extreem-rechts? Ik zie geen verband hoor.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Het wordt tijd om de kanker in de maatschappij te verwijderen van het gezonde gedeelte. De allochtonen horen hier niet thuis tussen eigen Volk! Dankzij hun is er voor de Vlaming niet genoeg Lebensraum meer.
[/font]
jusbou is offline  
Oud 27 september 2004, 08:37   #46
pope
Gouverneur

pope's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
bijna 1 millioen "foert"-stemmen zijn nog geen 1 millioen keuzes
Is het nu haast afgelopen met de Vlaming die BEWUST zijn stem gaat uitbrengen als een POLITIEK ONWETENDE te beschouwen, enkel omdat je zijn/haar keuze niet kan verkroppen. VERDOMDE RACISTEN ! ! ! Verdaagzaamheid is blijkbaar niet aan jullie besteedt, zielig!

A patriot must always be ready to defend his country against his government.
---Edward Abbey---
pope is offline  
Oud 27 september 2004, 08:41   #47
pope
Gouverneur

pope's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Helemaal niet, integendeel zelfs. Ik zie hoegenaamd niet in wat er zo schaamtevol eraan is. Omdat u dat zegt? Dat zal me worst wezen. Ik breng een bewuste stem uit voor het Vlaams Blok.
En wat opvalt: een Vlaams Blok kiezer doet er meestal niet mysterieus over. Voor de anderen is hetgeen in het stemhokje gebeurt meestal taboe waar niet over gepraat wordt. Gepaste schaamte?

---Edward Abbey---
pope is offline  
Oud 27 september 2004, 08:51   #48
pope
Gouverneur

pope's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Echnaton
In de media worden Vlaams Blok stemmers altijd afgedaan als 'gespuis'. Als een kwart van de stemgerechtigde Vlamingen "gespuis" zijn dan is het toch al ver gekomen.
Dat ze ons noemen zoals ze willen. Maar als een samenleving met "gespuis" garant staat voor een veilige, aangename, economisch sterkstaande samenleving moet de betekenis van het woord 'gespuis' misschien herbekeken worden.

---Edward Abbey---
pope is offline  
Oud 27 september 2004, 10:36   #49
Horus
Gouverneur

Horus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

welnu die voordelen voor de franstaligen vallen best wel mee hoor. er werken maar heel weinig brusselaars in verhouding met het aantal vlamingen. dus die vlieger van wel de lusten niet de lasten gaat niet op en vergeet ook niet dat het cdh en ecolo zijn die dwars liggen en niet de brusselaars, uw stelling is gevaarlijk veralgemenend.
'wel de lusten maar niet de lasten' valt terug op het feit dat meer dan 20% van de Brusselaars van de 'sociale zekerheid' leeft, dat is meer dan 1 op 5!
Wetende dat die sociale zekerheid betaald wordt door Vlaanderen, moet je niet komen klagen als er extra vliegtuigen over je dak komen scheren die opstijgen vanop Vlaams grondgebied.
Horus is offline  
Oud 27 september 2004, 10:55   #50
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Is de stelling van CDH en ECOLO dan ook niet gevaarlijk veralgemenend?
doornroosje is offline  
Oud 27 september 2004, 12:58   #51
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Als DHL uit Zaventem vertrekt zal het dan met een dagvlucht of een nachtvlucht zijn ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 27 september 2004, 14:22   #52
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Als DHL uit Zaventem vertrekt zal het dan met een dagvlucht of een nachtvlucht zijn ?
Door de wind door de regen dwars door alles heen overdag en s'nachts over Brussel en zijn grote markt,onderwijl tonnen papiertjes dropend met de boodschap;wieder zind wegg auf nach das freie deutsland mitt al unseren jobs.
AUF WIEDERZEHEN AUF WIEDERZEHEN WIR KOMMEN NICHT TSOERUG.
ja jongens,t'zal stil zijn in Brussel.
doornroosje is offline  
Oud 27 september 2004, 14:25   #53
Tegendradigaard

Standaard

Geen interesse voor stadsdichter te worden Doornroosje ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 27 september 2004, 14:32   #54
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Geen interesse voor stadsdichter te worden Doornroosje ?
oke 3 gedichten voor 10.000 euro.
Wanneer mag ik beginnen.
doornroosje is offline  
Oud 27 september 2004, 14:45   #55
Tegendradigaard

Standaard

Voor mijn part had ge al bezig moeten zijn ...

Oud 27 september 2004, 15:06   #56
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Voor mijn part had ge al bezig moeten zijn ...
Oke een beetje proza om mevrouw durand van Ecolo wat milder te stemmen.

De zoete dood.
---------------
Een traan in je ogen zou ik willen zijn

een traan die stil over je mooie wangen daalt

om dan te sterven op je zoete lippen

Een traan die opwelt uit verdriet

omdat niemand in jouw harte ziet

Een traan eindig in bestaan

en die stil haar eigen weg zal gaan

tot op een ogenblik je ogen zullen vragen

zal ik dhl nu nog wat plagen
doornroosje is offline  
Oud 27 september 2004, 15:14   #57
Tegendradigaard

Standaard

More, Doornroosje, give us more...

Oud 27 september 2004, 15:17   #58
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
More, Doornroosje, give us more...
D'as dan al 3.333,3 euro
doornroosje is offline  
Oud 27 september 2004, 15:19   #59
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Accepteert gij VISA-kaarten?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 27 september 2004, 15:21   #60
Tegendradigaard

Standaard

shit mijn kaart werkt nie meer, sorry Doornroosje..

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be