![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Je moet niet vissen naar een persoonlijke aanval, probeer liever eens aan te tonen hoe stickers op verkeerslichten een hele politiemacht op de been kunnen brengen.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 5 september 2014 om 22:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ook al aangeklampt door hare krishna fans die mij gratis een Baghavad gita in de hand stopten. Een kniesoor die daarover klaagt.
Maar dat is nog iets anders dan bijv. Sharia4Belgiumers die voor de Roma in Antwerpen bezoekers aan een concert van Marokkaanse muziek (soms hardhandig) tegenhouden, tiketten afpakken en verscheuren omdat muziek voor moslims zondig is. Je kan daar lacherig over doen, maar dit soort fanatisme is van een andere soort dan dat van getuigen van jehova of hare krishna. En je mag dat niet negeren. Liefst voor dat er iets ergs gebeurt. Een bom die ontploft tijdens een marathon bijvoorbeeld.
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat moet dan een politiemacht voorstellen of wat? ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 5 september 2014 om 22:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men een Pool of Nederlander oppakt van 19 - 20 jaar zijn het volgens de media mannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het aan jou lag zouden ze nog steeds bezig zijn.
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Ik snap jullie niet?
Bleiten op een forum. Maar als de sharia politie in uw straat staat barricaarde alle deuren en ramen en staat ge in uw broek te kakken. Angst omdat ge weet hoe goed de staat voor U zorgt????? Slaagt toch gewoon op hun muille zeker? Als ik hier ene met een zwaard of mes zie lopen verwijder ik hem met de middelen die ik dan voor handen heb. Ge rijdt hem met zijn kloten omver of ge zorgt dat zijn hersens de achterkant van zijn koker verlaten. Ge zorgt beter voor uw eigen op dat vlak dan de staat. In molenbeek zie ik de flikken hun eigen bureau nog barricaderen ipv te ordehandhaven. Zo ver is't gekomen. En da ligt aan iedereen behalve aan uzelf zeker? Schijtluis gast ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu nog "nur fûr muslimen" binnenkort moeten atheisten een fakkeltje op hun kledij naaien en christenen een kruis, en joden uiteraard hun ster. Kwestie van de bevolking netjes te kunnen onderverdelen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Schuwt U gevangenisstraf als je daarmee mensenlevens kan redden? Het is een kwestie van principes, of ter wel blijf je klagen op uw systeem. Of ter wel breekt ge uw systeem en gaat ge er buiten handelen. Sharia4Belgium is er al geweest, maar Belgian4Belgians nog nooit gezien. Pintje bier of jointje, voetbal, en lakker vettig eten. Al de rest doen we met bla bla. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat roep je hier al 12 jaren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Engeland hebben ze de leider van het EDL ook al achter tralies gezet. En Wilders wordt vervolgd in Nederland bij het minste dat hij zijn mond opendoet. En jij denkt het tij te kunnen keren?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Eerlijk, is het Vlaams Belang en Wilders niet hetzelfde maar dan langs de andere kant?
Waar is het midden? Geen islam, maar dan ook geen vaticaan meer. Geen gesubsideerde geloven meer, of waar blijft mijn subsidie misschien? Ik ga het tij keren, mede met U circe. Maar ik kan niet aan uw zijde zijn als je oplossingen vindt in figuren die problemen veroorzaken. Dewinter, Wilders, o.a. We moeten er boven stijgen en liefst snel. Gelooft U niet in dat kleine individuën grote veranderingen brengen? Bekijk de geschiedenis, elke grote sprong vooruit kwam meestal met één individu mee. Weet dat onze leiders liegen, dat Oekraïne bij Rusland wil, dat het Kalief een reactie is op de oorlogsmisdaden van Amerika. Israël is een gefinanceerde staat door de Rotshields die doorheen de geschiedenis heel wat bloed aan de handen hebben. 6 tot 36 miljoen joden vermoord door nen Duits om hoeveel moslimbloed in Palestina te rechtvaarden? Let's be honest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En welke onwaarschijnlijke privileges hebben onze Moslimvrienden al allemaal gekregen hier?
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat is er verkeerd met stickers?
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() Je wil het niet weten.
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik lees nooit wat er op stickers staat. U blijkbaar wel.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 6 september 2014 om 09:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben benieuwd hoe er gereageerd zou worden moesten de shariaaanhangers een soort van eroev willen invoeren. Zouden ze toestemming krijgen palen in de grond te planten en draden te spannen in de openbare ruimte? Is er nood aan een anti getto wetgeving of eerder aan een meer verdraagzame mentaliteit ten opzichte van minderheden? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 6 september 2014 om 09:32. |
|
![]() |
![]() |