![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Oooooooooo, het was een test! En ik ben niet geslaagd. :'-( Nu sociaal gehandicapte auti of niet, ik ga eens wandelen in de tuin. Geen onveilige dingen doen he ondertussen, dan kunnen we later voortbabbelen.
![]() Laatst gewijzigd door december : 6 september 2014 om 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zo wordt een zinvolle draad door een paar pubers in de kiem gesmoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Indien ze echt schrik zou hebben om als rascist over te komen zou ze dit feit waarschijnlijk niet eens vernoemd hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat denkt u van" ongeacht kleur horen kerels hun poten thuis te houden"! En " ongeacht kleur , wie zich schuldig maakt aan seksuele intimidatie, verkrachting, hoort thuis in den bak"! Nog even en volgens mensen met uw mening kunnen we met de boerka over straat, horen vrouwen niet meer op cafe, en mogen we enkel met mannelijke begeleider naar de Aldi, goed zo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Allez, volgens december moeten we allemaal thuisblijven en de klok rond naar oude afleveringen van Blokken kijken...
Zielig leventje is dat, hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 6 september 2014 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is een feit dat er mannen rondlopen die een slachtoffer zoeken om te verkrachten. Dit zijn zowel blanke mannen als anderen, daar moeten we geen onderscheid in maken. Maar als men deze realiteit negeert en men zich toch op donkere, eenzame plaatsen begeeft dan lootp men toch enig risico. Keur ik daarom het gegeven goed dat er verkracht wordt? Helemaal niet, maar men het lot niet tarten ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan je daarbij afvragen wat een janet dan eigenlijk met een vrouw doet daar.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zou jou wel eens willen zien als er zo'n vijf Kanye West mannekes op je springen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat een man in het bijzijn van zijn vrouw/vriendin toch minstens altijd een mes moet dragen. Zelfs al is de overmacht te groot, als ge tenminste 1 slagader hebt kunnen open leggen zult ge toch een soort indruk voor de toekomst hebben achtergelaten en kunt ge uzelf achteraf nooit verwijten dat ge niks hebt gedaan.
Als man wordt ge verondersteld uw vrouwelijke partner te beschermen, zelfs al betekent dat uw eigen dood, zo simpel is het. Zelfs als zit ge met een ambetant wijf getrouwd, wees een man en doe het zelf! En neen, ik ben geen voorstander van wapendracht, maar deze vredelievende mens had ook altijd een Zwitsers zakmes bij de hand die hem uit talloze benarde situaties wist te redden: https://www.youtube.com/watch?v=PNl9M5TxGC8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat krijg je natuurlijk als je het land laat vollopen met onontwikkeld gespuis van over heel de wereld. Ik betaal belastingen genoeg om me op een veilige manier in het openbaar te kunnen begeven zonder dat ik vergezeld moet zijn van een gewapende bodyguard. Dit was eerder gebruikelijk in de woestijnlanden vanAF 1400 jaar geleden en waar men zich als vrouw nog steeds niet veilig in het openbaar kan begeven. Is dat één van de verschillende vorm van verrijking waar we zo blij mee moeten zijn?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 september 2014 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mits een beetje realisme ,weet je dat er slechte buurten zijn . Dat je daar beter wegblijft , en al zeker na donker . Mocht de dame er niet bij zijn geweest , dan had de heer waarschijnlijk nog slaag gehad . Ik wil zeker dat iedereen s'avonds kan uitgaan , man ,vrouw ,oud , jong . Het ontstaan van no-go zones , het uitbreiden ervan , het handhaven van de wet , de veiligheid van de mensen . Dat is allemaal het werk van de overheid . En hier bij ons , bestaan er geen no-go zones , is er alleen maar een "onveiligheidsgevoel". Het filmpje toont ook 2 agenten die ingrijpen , de boeven achterna zitten . Ik betwijfel sterk dat je in Brussel zo gaat beschermd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Frankrijk zijn er ondertussen een 750 tal waar noch politie noch leger zich nog durven vertonen. http://sig.ville.gouv.fr/Atlas/ZUS/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben van mening dat het goed zou zijn om vrouwen cursussen verdedigingstechnieken te geven en wapens als pepperspray moeten legaal zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |