![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was het ook alweer Pim Fortuyn die moskeeën in brand stak of anderen belaagde? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Steun tegen IS is juist ook vooral nodig vanuit allochtone bevolking" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() Klopt, we zijn het eens ... "tegen"gif. Een oorlog verliest men als men zich niet aanpast aan de tactieken van z'n tegenstander.
Dat is het enige wat werkt bij Wilders. De keren dat hij bakzeil haalde, de politiek wil te netjes blijven, werd het hullie, hullie bij huilebalk Wilders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben echter niet zeker of ze daar nog zoveel praatjes zullen/mogen hebben over vrijheid van meningsuiting, vrijheid van religie, mensenrechten e.d.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Hou op met uw onnozele multikulpraat, Ge werkt op mijn zenuwen. Zoek naar de uitgangsdeur van dit forum. Je zit hier in de grote minderheid met je domme mening. Misschien ben je wel een nieuwe naar de islam bekeerde verse moslim, zo verwoed lig je hier te spartelen om je gelijk te halen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hij zet gemeenschappen tegen elkaar op in eigen belang.
![]() |
![]() |
#51 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dat de achterlijke-cultuur niet thuis hoort in onze cultuur klopt. Dat het Marokkaans schorum aanhangers zijn van die achterlijke-cultuur klopt ook. Dat je het islamtuig er uit moet trappen is een wens van velen, enz,enz. Zijn eigenbelang kan ik niet vatten, Wilders is de boodschapper en blijft de boodschapper, net zolang als zijn kiezers dat wensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wilders heeft geen oplossingen maar slaat wel op de juiste koppen.
Wat ik wel steeds opnieuw moet vaststellen is dat men de man bepaalde zaken ten laste wil leggen en bepaalde rechten wil ontnemen maar dat men hier nooit een consequente houding in aanneemt. Grenzen aan de vrijheid van meningsuiting zouden moeten gelden voor Wilders maar niet voor het haat spuwen wat sinds jaar en dag aan de gang is in politiek correcte kringen als het ware. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Bondgenoten in een oorlog hoeven daarentegen niet noodzakelijkerwijs tevens vrienden te zijn. Een oproep van de Marokkaanse burgemeester van Rotterdam aan aanhangers van wat IS propagandeert om hun paspoort bij hem in te leveren en hun Nederlanderschap op te geven, Daar heeft men wat aan in een strijd tegen IS en veroorzaakt tevens discussie bij Moslims onderling om stelling te nemen. De problematiek inzake een samenleving met tal van allochtone inwoners is bijzonder groot. Het barst van de nationaliteiten. Wilders veroorzaakt daarentegen ellende door gehele bevolkingsgroepen te stigmatiseren en te vereenzelvigen met IS. Als Wilders roept moslims, allochtonen het land uit. Wat wil hij dan aan met bijvoorbeeld een kind van bijvoorbeeld een Marokkaanse vader en Nederlands autochtone moeder? Zo ja, mag hij als eerste zelf vertrekken. Wilders is afkomstig uit één van de grootste Moslimlanden, Indonesië, een Indo die z’n haren blond verft om op een Ariër te lijken. Moslims is overigens niets nieuws voor Nederland. Voor dat we een toestroom kregen uit landen als Marokko, Turkije etc. kwamen er na WOII honderdduizenden vanuit Indië naar Nederland uit Indië en later ook uit Suriname. Waaronder ook Moslims. Meen dat ongeveer 10% van de Surinaamse bevolking in Suriname uit Javanen bestaat. Overigens autochtone Nederlanders gingen tijdens Indië soms over op de Islam. Bijvoorbeeld Christiaan Snouck Hurgronje en één van de meest bekende Nederlanders was SF kapitein Westerling Een andere SF, zijn naam vergeten, bleef na de onafhankelijkheid in Indonesië. Hij werd later de oprichter en grondlegger van de huidige Indonesische SF Waarom ze daartoe kwamen, geen idee? Typerend is dat met name het Leger voorop liep in Nederland. Meen dat rond 1913 de Koninklijke Militaire Academie opengesteld werd voor ook Moslims. Laatst gewijzigd door Adrian M : 6 oktober 2014 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zelfde was de reactie van de moslims op 9/11 ook maar matig. Ik vind dat nog zelfs niet verwonderlijk. De basis is nog steeds dezelfde: de islam en de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat bedoel ik juist. Groepen tegen elkaar opzetten. Verkeerde informatie spuien. De échte Marokkaanse én Turkse cultuur zijn zeer hoogstaand. Er zijn zeer veel nette Marokkanen en Turken. Er is ook bloedeigen schorum en tuig. Dat er met mogelijke - ook correcte - interpretaties van de islam en daardoor met de islam zelf iets mis is zal ik niet ontkennen. Net zo min als ik zal vergeten dat er ook met het christendom zeer veel mis kan gaan en gegaan is. Tot in mijn eigen jeugd toe toen deze nog macht had. Maar veel moslims - net als veel christenen - kennen te weinig van hun leer en passen de hem niet of zeer selectief toe. En daarom is het onjuist dé moslim, erger nog dé Marokkaan, te stigmatiseren. Je moet de boodschap aanpakken en proberen ogen te openen. Van dat laatste heb ik hier nog niet veel gemerkt. De grootste roepers kennen zelf geen jota van wat de islam eigenlijk is. En schelden dan maar wat, zoals jij hierboven. Op een manier die eerder ik van schorum en tuig zou verwachten.
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Zegt wat over Wilders, van allochtone afkomst ![]() Interessant overigens wat een sympathisant lid van z'n partij aangaf, bij veroordeling door een rechter zou hij zelf eveneens het land uit moeten. PVV: Wilders bij veroordeling terug naar Indonesië ‘Geen plaats voor allochtone criminelen’ Als Geert Wilders veroordeeld wordt op basis van zijn uitspraken over Marokkanen, dan moet hij worden uitgezet naar Indonesië. Dat vindt de Tweede Kamerfractie van de PVV. Wilders’ moeder is geboren in de West-Javaanse stad Soekaboemi. Vicefractievoorzitter Fleur Agema van de PVV stelt dat er in Nederland geen plaats is voor allochtone criminelen: “Dan maakt het voor mij niet uit of je eerste, tweede of derde generatie bent. Allochtoon is allochtoon en crimineel is crimineel. Als Geert door de strafrechter veroordeeld wordt, dan heeft hij een strafblad. Dan moet hij dus terug naar Indonesië.” Agema geeft toe dat het voor de PVV een pijnlijke stellingname is: “Geert heeft altijd met hart en ziel geprobeerd een bijdrage te leveren aan onze samenleving. Allochtonen die dat doen, zijn wat ons betreft welkom. Het zou vreselijk zijn als we toch afscheid moeten nemen. Maar laten we niet op de zaken vooruitlopen. Met die softe multicultirechters in dit land, heb je dikke kans dat hij wordt vrijgesproken.” Wilders maakt zich geen zorgen: “Indonesië heette toen mijn moeder geboren werd nog gewoon Ons Indië. Als ik een allochtoon ben, dan is Wibi Soerjadi dat ook. Dit is heel goedkoop scoren voor mevrouw Agema.” http://www.speld.nl/2014/03/21/pvv-w...aar-indonesie/ Laatst gewijzigd door Adrian M : 6 oktober 2014 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Straks is kerstmis vieren 'gemeenschappen tegen elkaar opzetten'. Begrijp je waar we naar afglijden? Voorts krijgt Wilders constant doodsbedreigingen en kan hij niet meer buiten komen zonder beveiliging omwille van zijn ideeën. Typisch wat mensen die 'eigenbelang' nastreven ervoor over hebben zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() |
![]() |
![]() |