![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
2) Wat hebben onze rechten hier nu mee te maken??? 3) Dus u kijkt naar een Syriër zoals u naar een aap kijkt? Ik ben al voor minder racist genoemd! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In naam van wetenschap wordt geduld wat in naam van religie bestreden wordt. Vergelijk met onverdoofd slachten.
En laten we dit ook niet vergeten: http://www.hln.be/hln/nl/2661/Dieren...houderij.dhtml Het gebrek aan massaal protest tegen de dierenmishandeling bij wetenschappelijk onderzoek en in de industriële landbouw, in vergelijking met het protest tegen onverdoofd slachten, ontmaskerd een hypocresie in de maatschappij waarbij dierenleed misbruikt wordt om antimoslim gevoelens te ventileren, eerder dan dat een oprechte verontwaardiging over het lot van dieren aan de oorsprong ligt aan de protesten tegen onverdoofd slachten. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 18 september 2014 om 13:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Met hoeveel lopen we hier nu al, met zijn allen de planeet deze mooie planeet kapot te vervuilen. De ecologische planetaire voetafdruk, wijst er ieder jaar op aan, dat wij vanaf augustus en voor de rest van het jaar, op krediet teren. Alle jaren 5 maanden krediet en: er word nooit het minst afbetaald. Ze noemen dit dat: beheren zoals een goede huisvader??? Iets anders: al meerdere jaren probeer ik een zinnig antwoord te krijgen op volgende vraag: Waarom (in god's of iemand anders naam) moeten we nu perse met zijn 7.OOO.OOO.OOO zijn. Zeggen dat de demografie in handen ligt van de. . . jonge gezinnen, die vrij en zonder belemmering (regels) instaan voor de voortplanting. Daar ze er dan nog eens voor betaald worden, laat voorspellen dat het om het meest gaat, zonder beperking. Een samenleving waar er oa. 25.000 olifanten per jaar VERMOORD worden, louter om de slagtanden en de teeltballen. Hetgeen andere debielen eens per jaar met de dolfijnen aanrichten is ook niet zo delicaat en zo verder, het houd niet meer op. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
U weigert vanaf nu elk vaccin dat u en uw gezin aangeboden wordt. We schrappen de sociale zekerheid, dan weten de mensen ten minste hoeveel kinderen ze zich op eigen houtje kunnen permitteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2. Ik vroeg hoe U christelijk U was. Ik neem aan van niet. 3. Zonder schroom, ik heb meer compassie met die aap. There I said it. |
|
![]() |
![]() |