Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Moet Vlaanderen een STAAT worden in Europa ?
Ja, 6 miljoen inwoners zijn dit waard ! 52 76,47%
Neen, liever onderdeel van onbestuurbaar monarchietje ! 16 23,53%
Aantal stemmers: 68. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 1 oktober 2004, 06:36   #41
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno232
Mooi.8)
haal er een paar in huis... maar op uw kosten en zonder subsidies !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2004, 06:41   #42
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
scharen? is dat de schaar erin zetten? anders, GRAAG

worden de antwerpse parasieten dan trouwens ook uit vlaanderen geschopt? antwerpen vernederd door vlaanderen: 1302 revisited!
achter dezelfde vlag scharen = samenwerken voor hetzelfde doel, "tous pour un"

1302 = Gulden Sporenslag was op de Groeningenkouter in de streek van Kortrijk en wat heeft dat met Antwerpen te maken ?

Uw taalkennis en geschiedenislessen zijn niet aan u besteed geweest... broek zal wel versleten zijn
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 1 oktober 2004, 06:45   #43
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoeQpublic
waarschijnlijk is er binnenkort nog meer aandacht en geld voor de diverse regio's binnen Europese lidstaten, maar Vlaanderen als onafhankelijk land binnen de Unie, sorry, da's een sprookske.
Vlaanderen zal direct aan alle normen voldoen : gezonde economie, gezonde financiële toestand, begroting met een overschot, weinig inflatie, weinig werkloosheid en met de miljarden euro op overschot kunnen we de sociale zekerheid garanderen voor alle Vlamingen... dat is een realeit.
Oud 1 oktober 2004, 09:42   #44
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN
1. inderdaad t'kan hen geen reet schelen waar die pakjes vandaan komen..... als ze op tijd zijn..... maar hola-héla als den één of andere waalse vakbond den band stillegt en t'pakske komt te laat dan gaan ze van hun reet maken en nogal géén klein beetje !
wat voor argument tegen of voor wat is dit?

Citaat:
2. locatie kan hun gestolen worden, als't maar lekker dichtbij is en "fuck" de gezondheid, een goeie werknemer moet alles doen voor de firma anyway ! of ze vervangen je desnoods door ne goedkopere die t'wel doet !
idd

Citaat:
3. k'woonde vroeger aan een station en de eerste twee maanden schoot ik s'nachts wakker van de goederentreinen die passeerden, daarna werd ik het gewoon en nu woon ik in de noordrand en soms schiet ik ne keer wakker van den een of den anderen luidruchtigen ouwen russische cargo die overscheert, maar meestal ben ik moegewerkt en slaap gelijk een marmot (en k' doe k'ik mijn dubbel beglaasde venster dicht) en hoor ik er niks van.... mijn vrouwke heeft méér last van mijn gesnurk dan van de vliegtuigen ! en zeg nu zelf .....één miljoen mensen wakker houden hoe doede da ?????????
ah met die mentaliteit kunnen we verder vliegen over de bestaande routes
zie eens hoe makkelijk brussel en vlaanderen akkoord kunnen zijn
Oud 1 oktober 2004, 09:43   #45
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
achter dezelfde vlag scharen = samenwerken voor hetzelfde doel, "tous pour un"

1302 = Gulden Sporenslag was op de Groeningenkouter in de streek van Kortrijk en wat heeft dat met Antwerpen te maken ?

Uw taalkennis en geschiedenislessen zijn niet aan u besteed geweest... broek zal wel versleten zijn

meneer vergeet voor de gelegenheid dat A'pen meevocht tegen de westvlamingen en oostvlamingen (en verloor)
Oud 1 oktober 2004, 09:59   #46
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Het is dinsdag, dus dit moet België zijn.

Het is dinsdag dus dit moet vlaanderen en/of wallonië zijn????

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2004, 10:02   #47
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George
Het is dinsdag, dus dit moet België zijn.

Het is dinsdag dus dit moet vlaanderen en/of wallonië zijn????
ik ben zeker dat hollywood met argusogen dit debat volgt, met het oog op een re-release
Oud 1 oktober 2004, 10:07   #48
ICE-MAN
Parlementslid

ICE-MAN's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ah met die mentaliteit kunnen we verder vliegen over de bestaande routes
zie eens hoe makkelijk brussel en vlaanderen akkoord kunnen zijn
idd met mij gaat ge géén problemen hebben, k'ben gewoon van water in mijne wijn te doen, maar met de "Bruxellois die keen lawijt kunt verdraag pendant la nuit" en die onze wijn willen afpakken en ons enkel een beetje water overlaten wel !
Oud 1 oktober 2004, 10:17   #49
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN
idd met mij gaat ge géén problemen hebben, k'ben gewoon van water in mijne wijn te doen, maar met de "Bruxellois die keen lawijt kunt verdraag pendant la nuit" en die onze wijn willen afpakken en ons enkel een beetje water overlaten wel !
vraagje: hoe zou A'pen reageren als DHL vanaf Deurne zou willen vliegen?
Oud 1 oktober 2004, 10:43   #50
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Ik steun trouwens volop de Vlaamse EU-kandidatuur. Dan zal het misschien eindelijk duidelijk worden dat het het buitenland geen reet kan schelen dat de flemish een bende frustré's zijn.
Oud 1 oktober 2004, 11:35   #51
George
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
vraagje: hoe zou A'pen reageren als DHL vanaf Deurne zou willen vliegen?
Geweldig natuurlijk, kunnen ze goedkoop bouwgrond en huizen kopen in de omgeving en als ze die dan hebben kunnen ze reklameren over het lawaai van de nachtvluchten. Der zijn nu al actiecomitees maar daar heeft nog niemand oog voor. De leden ervan zijn wellicht niet gewichtig genoeg. Bovendien hebben ze ook geen studies ter hande dat je doodgaat van het verlengen van een startbaan. Dat komt nog wel want door de opgewekte stress tijdens de werken op de krijgsbaan (verkeer) zullen er ook wel mensen sterven. Moet je niet vragen hoeveel slachtoffers de werken aan de antwerpse ring kost, dat daar nog geen actiecomite voor is.

Lamzakl
Oud 1 oktober 2004, 11:52   #52
George
Staatssecretaris

Standaard

Ik heb misschien wel een oplossing voor DHL in België. Je kan naagaan of de grote bazan, bij deutsche post geen Jiden zijn. Als dat zo zou zijn is het simpel natuurlijk. Iedereen die een stobreed in de weg legt voor DHL kan dan beschuldigd woreden van antisemmitisme, een strafbaar feit dus. DHL breidt uit naar hartrelust.

Indien het kapitaal van deutsche post voornamelijk zou bestaan uit arabisch geld is het ook simpel. Arabieren (moslims zijn per definitie immers antisemiet, terroristisch, en crimineel in elke misdaadsector en dienen dus uit europa verwijderd te worden.
DHL is niet meer.

Als Deutsche post echter europees kapitaal is blijven we met het probleem zitten natuurlijk. Misschien zit de heil er hem dan wel in om EU lidmaatschap voor vlaanderen apart aan te vragen en te hopen dat Wallonië niet kan toetreden.

Lamzakl
Oud 1 oktober 2004, 20:05   #53
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Ik vind dat als Vlaanderen zijn onafhankelijkheid uitroept het meteen ook uit de EU moet stappen.

De hoofdstad van de EU ligt ruimtelijk geheel binnen Vlaanderen en zijn luchthaven ook.

Vlaanderen kan dan eisen dat bvb Turkije geen lid wordt en de rest van de EU voor de keuze stellen: ofwel Vlaanderen ofwel Turkije.

Laatst gewijzigd door Darwin : 1 oktober 2004 om 20:05.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2004, 20:24   #54
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Ik vind dat als Vlaanderen zijn onafhankelijkheid uitroept het meteen ook uit de EU moet stappen.
als dat de welvaart niet ten goede zal komen, een eiland creeren binnen een vrijhandelszone
en de kost van de introductie van de vlaamsche mark? ah ja, een containertje meer verwerken in de haven

Citaat:
De hoofdstad van de EU ligt ruimtelijk geheel binnen Vlaanderen en zijn luchthaven ook.
de luchthaven van de EU is Zaventem? laat me niet lachen

Citaat:
Vlaanderen kan dan eisen dat bvb Turkije geen lid wordt en de rest van de EU voor de keuze stellen: ofwel Vlaanderen ofwel Turkije.
dat zal heel veel indruk maken, komende van een niet EU-lid

6 miljoen mensen (ca. 1% van de EU) die deze cruciale beslissing op zijn eentje zal doordrijven
what's next?

Laatst gewijzigd door gm10 : 1 oktober 2004 om 20:25.
gm10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2004, 21:43   #55
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
de luchthaven van de EU is Zaventem? laat me niet lachen
Tja, we weten ondrtussen dat jij alleen met de waarheid kan lachen.
[size=1]Misschien dat het daardoor komt dat je geen gevoel voor humor hebt[/size]
[size=1][size=2]Het gezwets uit uw fantasiewereldje ontsproten neem jij daarentegen, als enige trouwens, zeer ernstig. [/size][/size]
Koop een landkaart of vraag het aan de eerste de beste 12 jarige Brit die je tegenkomt.

Citaat:
dat zal heel veel indruk maken, komende van een niet EU-lid

6 miljoen mensen (ca. 1% van de EU) die deze cruciale beslissing op zijn eentje zal doordrijven
what's next?
Vlaanderen te klein?
Het BNP van Vlaanderen is zo groot als die van Turkije.

Op dit ogenblik kan zelfs Malta er perfect democratisch voor zorgen dat Turkije er niet bijkomt, pipo!
Oud 1 oktober 2004, 22:03   #56
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

[quote=Fieseler]
Citaat:
Tja, we weten ondrtussen dat jij alleen met de waarheid kan lachen.
[size=1]Misschien dat het daardoor komt dat je geen gevoel voor humor hebt[/size]
[size=1][size=2]Het gezwets uit uw fantasiewereldje ontsproten neem jij daarentegen, als enige trouwens, zeer ernstig. [/size][/size]
Koop een landkaart of vraag het aan de eerste de beste 12 jarige Brit die je tegenkomt.
is dat nu een argument?

Citaat:
Vlaanderen te klein?
Het BNP van Vlaanderen is zo groot als die van Turkije.
onnozelaar
dat van gans belgie is nog lang zo groot niet

Citaat:
Op dit ogenblik kan zelfs Malta er perfect democratisch voor zorgen dat Turkije er niet bijkomt, pipo!
dat is niet democratisch
Oud 1 oktober 2004, 22:07   #57
Fieseler

Standaard

[quote]
Citaat:
is dat nu een argument?
neen hoor, een nuchtere vaststelling
Citaat:
onnozelaar
dat van gans belgie is nog lang zo groot niet
En jij die altijd om cijfers vraagt...
Awel pipo, kijk het maar na...
En neen ik ga dat voor jou niet doen, google zelf maar wat rond...

Citaat:
dat is niet democratisch
Maar dat een Waalse stem 20% meer waard is dan een Vlaamse daar zwijgen we maar zedig over niwaar?
Oud 1 oktober 2004, 22:26   #58
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler

En jij die altijd om cijfers vraagt...
Awel pipo, kijk het maar na...
En neen ik ga dat voor jou niet doen, google zelf maar wat rond...
Turkey: 458 miljard dollar
Belgium: 299 miljard dollar

BRON: CIA

zelfs je niet per pariteit bekijkt komt turkije een stuk boven vlaanderen uit

dikke zever dus

Citaat:
Maar dat een Waalse stem 20% meer waard is dan een Vlaamse daar zwijgen we maar zedig over niwaar?
dikke bullshit
dan kan je evengoed naar verschillen in vlaanderen kijken
een representatieve democratie zal altijd zo'n verschillen opleveren
in elk geval heeft VL een meerderheid in het parlement, dacht ik
Oud 1 oktober 2004, 22:34   #59
Fieseler

Standaard

[quote]
Citaat:
Turkey: 458 miljard dollar
Belgium: 299 miljard dollar

BRON: CIA
Dank je.... die van oeso zijn anders en moest ik jouw manier van debateren hebben zou ik nu zeggen dat dit maar een voorspelling was van vor het groot economisch debacle van 2003.
Maar dat doe ik niet omdat de cijfers duidelijk aantonen dat Trukije een economische dwerg is die niet moet komen stoefen met zijn aantal inwoners want dat zegt niks.

Pardon: voor velen is dit alleen al een reden om ze er niet bij te nemen.

Citaat:
zelfs je niet per pariteit bekijkt komt turkije een stuk boven vlaanderen uit

dikke zever dus
niks te zever dus

Citaat:
dikke bullshit
dan kan je evengoed naar verschillen in vlaanderen kijken
een representatieve democratie zal altijd zo'n verschillen opleveren
in elk geval heeft VL een meerderheid in het parlement, dacht ik
Inderdaad dikke bull shit... maar we zijn er tot grote vrees van velen aan aan 't werken hoor.
Je mag het draaien en keren hoe je wil: een Waalse stem is in het federale parlement 20% meer waard dus kom mij niet zeiken over democratie.
Oud 1 oktober 2004, 22:39   #60
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

[quote=Fieseler]
Citaat:

Dank je.... die van oeso zijn anders en moest ik jouw manier van debateren hebben zou ik nu zeggen dat dit maar een voorspelling was van vor het groot economisch debacle van 2003.
Maar dat doe ik niet omdat de cijfers duidelijk aantonen dat Trukije een economische dwerg is die niet moet komen stoefen met zijn aantal inwoners want dat zegt niks.
link?

Citaat:

Pardon: voor velen is dit alleen al een reden om ze er niet bij te nemen.
dat zijn dan grote dommekloten
Turkije is een enorme en onontgonnen markt, net wat europa nodig heeft om de groei te stimuleren

Citaat:
niks te zever dus
link?

Citaat:
Inderdaad dikke bull shit... maar we zijn er tot grote vrees van velen aan aan 't werken hoor.
Je mag het draaien en keren hoe je wil: een Waalse stem is in het federale parlement 20% meer waard dus kom mij niet zeiken over democratie.
en een westvlaamse stem is meer of minder waard dan een antwerpse
so what?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be