![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn zoveel mensen die een niet al te beste jeugd genoten hebben maar die er sterker uitgekomen zijn en als een normaal mens 'meedraaien' in de samenleving. Autisme, Asperger, ik denk dat veel mensen niet weten wat dat eigenlijk inhoudelijk is. (ontwikkelingsstoornis) In zijn geval jaja d'OH!! Autisme Syndroom van Asperger America's next topmodel Heather Kuzmich die had ook Asperger en die mag best eens komen bellen bij mij of zou dat gevaarlijk zijn ![]() ![]() Hem euthanaseren zou een prima zaak zijn voor de belastingbetaler, een eter/zitter minder. Zijn lichaam zal daarna 'geschonken' worden aan de één of andere Universiteit, daar komt men 'lijken' tekort naar het schijnt om de studenten chirurgie op te laten 'oefenen' ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 september 2014 om 05:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |