![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat uit de openingsuren van nota bene hetzelfde zwembad waarmee circe hier afkwam: Zwembad Ma - Vrij 07u00 - 22u00 Za - Zo 08u00 - 18u00 Di 12u-13u excl. toegang voor vrouwen Do 12u-13u excl. toegang voor vrouwen ONDERSTAANDE UREN NIET GELDIG IN VAKANTIES! Ma 12u-13u voor 55+ senioren Vrij 12u - 13u voor personen met een handicap + 1 begeleider/pp link: http://www.sportoase.be/nl/openingsuren En dat is zeker en vast niet het enige zwembad waar dat gebeurt. Dus steek jij maar verder je hoofd in je eigen hol. Dan kun je daar wat fantasieverhalen gaan zoeken. Laatst gewijzigd door SMI94 : 4 oktober 2014 om 18:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Parlementslid
|
![]() Heb nog geen enkele tsjoek een fatsoenlijke slag zien doen. Dus een beetje begrip graag. Turken en marokkanen kunnen niet zwemmen, en zo hebben ze een moment dat ze zonder schaamte onder elkaar kunnen sukkelen.
Tip: ga nooit op dezelfde dag nog zwemmen in het desbetreffende zwembad. Laat de zuiveringsinstallatie maar een nachtje draaien.
Mein Land Laatst gewijzigd door F.B. : 4 oktober 2014 om 19:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien hebben ze daar in de Veldstraat niet anders gedurfd dan voor de senioren iets extra's te doen na de pressie van "vrouwen"groepen. Er is trouwens geen enkele reden om grof te worden. Als u niet op een beschaafde manier uw ideeën kunt meedelen, moet u niet proberen te discussiëren.
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zijn FEITEN mevrouw! En dan verkoop ik 'fantasieverhaaltjes' en moet ik nog beleefd blijven ook?! En de wereld is wél wat groter dan Merksem en Brasschaat. Waar ik ga zwemmen, bestaat dat seniorenzwemmen ook. Net zoals dat in de zwembaden van de omliggende steden en gemeenten ook bestaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En roepen is niet nodig, hoor!
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 4 oktober 2014 om 21:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, ik heb géén probleem met dat seniorenzwemmen. Alleen vind ik het ongelooflijk idioot dat er hier niemand een probleem mee heeft, maar van zodra er speciale vrouwenuren ingevoerd worden staat héél dit forum op zijn kop. Dat is ronduit belachelijk en inconsequent! Het mechanisme van beiden is exact hetzelfde, en elk argument dat tegen dat vrouwenuur kan ingebracht worden, geldt evenzeer tegen dat seniorenzwemmen. En als mensen mij hier verwijten dat ik 'fantasieverhaaltjes' fabriceer, terwijl de naakte feiten die hen tegenspreken vlak voor hun neus staan, dan roep ik ja. Als je daar problemen mee hebt, moet je maar zorgen dat je zo geen dommigheden over mij vertelt. Simple as that. Laatst gewijzigd door SMI94 : 4 oktober 2014 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle senioren kunnen gaan zwemmen, ongeacht geslacht, wat bij enkel vrouwen dus niet het geval is. De reden waarom men dit doet is omdat veel ouderen langzamer zijn, zich minder zeker voelen in het water en vaak in groep komen uit rusthuizen of dienstencentra. Wanneer zij op uren komen waarin veel andere bezoekers in het water zijn, durven ze vaak niet. Omdat ze langzamer zijn, minder snel nog reageren. Maar met enkel vrouwen is dit een totaal ander verhaal, dat gebeurt omdat bepaalde groepen apartheid eisen zoals in hun cultuur gebruikelijk is, het sociale verkeer tussen mannen en vrouwen moet gescheiden zijn en daarom staat zwemmen voor senioren niet en enkel voor vrouwen wel integratie in de weg en is het laatste wel en het eerste geen discriminatie. Mee nu? Mooi ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want bij die "vrouwen" staat dat wél. Mogen de redders en ander personeel mannelijk zijn ? Anders is het wel degelijk een vorm van discriminatie gebaseerd op geloof . En dus een knuffel-beleid voor een cultuur die de gelijkheid van man en vrouw negeert . Ik heb daar geen probleem mee .Ook met het mannen-uurtje niet . Op voorwaarde dat ze dan wegblijven op andere uren . De zelfgekozen segregatie is goed . De overgebleven uren zullen veel rustiger verlopen en veel aangenamer zijn . Hup , apartheid . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan mij best voorstellen dat ouderen liever rustig gaan zwemmen zonder al dat jeugdig geweld. Als ge natuurlijk apparte zwemuren wilt voor twintgjarige mannen, voor twintigjarige jarige vrouwen, voor dertigjarige..................enz. Dan ook nog eens voor elk van die groepen homo's enz is het einde zoek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als een discotheek vreemdelingen weigert wordt ze gestraft voor discriminatie en racisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat we in tussentijd al wat geëvolueerd waren. Als ge dat hier nu zo hoor zou ik beginnen te denken dat de tijd aanbreekt om missionarissen naar hier te doen komen voor ontwikkelingshulp. Laatst gewijzigd door Garry : 6 oktober 2014 om 01:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De angst van een oma'tje dat ze door mij knock-out geramd wordt (ik stop voor niemand als ik op snelheid ben) is een kwestie van fysieke paraatheid. De angst van een moslima dat ze bloedgeil zal worden door met mij het water te delen is even reëel, maar wel een kwestie van mentale achterlijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je spreekt jezelf tegen. Appartheidszwemmen wordt niet gepromoot. Alvast niet in je geciteerd artikel. Wat bedoel je uiteindelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je kan zwemmen voor 2 €. Dat is mijn conclusie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik kan niet zwemmen voor 2€ en jij ook niet.
Nog even een poging: Citaat:
hier wordt GEPROMOOT dat TURKSE EN MAROKKAANSE MANNEN mogen zwemmen tegen minder dan de helft van het normale tarief. Jij en ik moeten 4.90 €betalen en mogen tijdens die uren van apartheidszwemmen NIET binnen. Jij niet omdat je geen Turk of Marokkaanse man bent en ik niet omdat ik ook geen man ben. Denk je dat het zo zal gaan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je ook "enkel voor Turken en Marokkanen" aan dumpingprijzen mag hebben, mag een discotheek dat ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |