![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het idee bij de meeste Limburgers is in de 1ste plaats dat ze Vlaming zijn. Of wil u in uw almachtige wijsheid beweren dat dit niet zo is? Uw 'verdeel en heers' taktiek werkt hier niet meneer.
Regenbuien schrobben straten, spoelen land en steden nat. 't Vuil en stof der democraten heeft zijn laatste kans gehad. Tot de misten weer verdwijnen, uit het Dietse vergezicht. Tot de zon ook hier zal schijnen, en ons land weer straalt in 't licht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
CD&V/NVA 27,17% VB 22,35 % BUB 0,28%
Regenbuien schrobben straten, spoelen land en steden nat. 't Vuil en stof der democraten heeft zijn laatste kans gehad. Tot de misten weer verdwijnen, uit het Dietse vergezicht. Tot de zon ook hier zal schijnen, en ons land weer straalt in 't licht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Als er zelfs verenigingen bestaan die theezakjes verzamelen, denk je dan ook niet dat er een vereniging zou bestaan die de belangen van de Limburgers verdedigt (niet per se als een partij)? Maar die bestaat niet, en niemand heeft plannen in die richting, buiten u die een hersenschim achtervolgt.
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
En nu u verslagen bent, doet het er allemaal niet zo toe natuurlijk. Limburg was slechts een pionnetje op uw Belgisch schaakbord, om de Koning te vrijwaren... ![]() Niet veel respect voor Limburg, wel voor België (maskers vallen snel)
![]() |
![]() |
#50 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
UNIVERSELE VERKLARING VAN DE RECHTEN VAN DE MENS:AANGENOMEN DOOR DE ALG.VERGADERING V/D VER.NATIES OP 10/12/1948 GOEDKEURING EN PUBLICATIE BELG.STAATSBLAD 31/03/1949: artikel 19 ..eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en uiting van zijn mening, wat het recht insluit niet verontrust te worden omwille van zijn meningen en recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen , inlichtingen en ideeen op te zoeken , te ontvangen en te verspreiden !! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
UNIVERSELE VERKLARING VAN DE RECHTEN VAN DE MENS:AANGENOMEN DOOR DE ALG.VERGADERING V/D VER.NATIES OP 10/12/1948 GOEDKEURING EN PUBLICATIE BELG.STAATSBLAD 31/03/1949: artikel 19 ..eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en uiting van zijn mening, wat het recht insluit niet verontrust te worden omwille van zijn meningen en recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen , inlichtingen en ideeen op te zoeken , te ontvangen en te verspreiden !! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
secundo: u vindt identiteitsbesef toch belangrijk voor een regio? Wel, hier zijn de cijfers voor Limburg: Welke identiteit beschouwt u als de uwe? Limburgs 47.4 Belgisch 22.9 Vlaming 20.3 Europeaan 9.3 Limburger scoort dus beter als eerste identiteit dan Vlaming en Belg samen. (enquete afgenomen in december 03 bij vijfduizend Limburgers en verschenen in HBVL). Laatst gewijzigd door Bruno232 : 30 september 2004 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |