![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie betaalt in Nederland de thuisverzorging ? In Vlaanderen kan je ook rekenen op thuisverzorging. Bijna gratis. En toch liggen moekes liever een dag langer in de kraamafdeling. De kersverse moekes hebben niet vanaf de eerste dag hun valies klaar om terug naar huis te vertrekken. Vergelijk eerst alles, zoals kosten en baten. En dan kunnen we praten waarop moet worden bespaard, of juist niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat men zo vaag blijft ter zake spreekt boekdelen...
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() welke stellingen aub? en waarover heb je het Rudy?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een halve dag bestaat niet in de ziekenhuisfactuur.
De vrouwen zullen dan vb. op donderdagavond naar huis moeten ipv op vrijdagmorgen neem ik aan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
gevolg => minder accijnzen en taksen voor de staat. Maw het zal weer een nul operatie worden. Alleen de man is weer gekloot. Laatst gewijzigd door giserke : 21 oktober 2014 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is een luxe-kamer? Kamer met terras, ijskast? Ik had dat hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kosten worden altijd verhaald op de maatschappij. De premies van de hospitalisatieverzekeringen worden de hoogte in gedreven door luxeverhaaltjes. Uw eenspersoonskamer, of luxekamer, op de kraamafdeling wordt betaald met mijn premie en de premies van anderen. Of veronderstel je dat je zelf betaalde premies kostendekkend zijn ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vrijwillige keizersnedes komen er omdat sommige vrouwen niet door die uren (voor sommigen) weeën willen gaan. Snij open en haal het kind eruit is dan de gemakkelijkste oplossing. Zelf had ik geen enkel probleem met liggend bevallen. Trouwens als ik me goed herinner is zo'n bevallingstafel niet plat maar staat die zo'n beetje schuin zodat de baby er bij wijze van spreken schuin kan uitschuiven. Op mijn benen blijven staan was voor mij geen optie: drie dagen later waren mijn dijen nog stijf en kon ik niet rechtop lopen. Ik zou dus door mijn benen zijn gezakt. Maar niemand heeft me tegengehouden om gewoon rond te lopen tijdens de weeën. Al die alternatieve middeltjes dienen vooral om jonge vrouwen bezig te houden. De betere manier is nog steeds om de jaren of maanden voordien YOGA te leren, zodat men de buikspieren (en de baarmoeder) kan leren om te ontspannen. De pijn van de wee komt gewoon omdat de standaard gespannen baarmoederspier zich wil ont-spannen. Hoe meer je daaraan kan meewerken, hoe minder pijn. Ontspannen is dus de boodschap. En als je rechtstaat lukt dat niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat niet belet dat kostenberekening per Gemeenschap niet interessant kan zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De staats-ziekenkas betaalt mij gewoon hetzelfde terug als voor jouw vrouw. Het extra gedeelte heb ik uit mijn eigen zak betaald. En van wie ik dit dan kon terugvorderen: daar heb jij, noch de maatschappij niks mee te maken. Bottomline: wie rustig wil liggen in een luxe kamer moet daarvoor de kans krijgen én - zoals ik reeds schreef - zelf betalen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 oktober 2014 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |