![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen blijkt inderdaad dat ook de Franstalige pers de nodige moeite doet om met de zaak bezig te zijn! De reacties in de lezersbrieven zijn ook sappig! Ook op het RTB nieuws van 13 uur een uitgebreid verslag. Goed zo! Wie graag, als partij, modder gooit naar een ander mag nu en dan ook eens goed bediend worden. En er zijn in Francofonenland ook meer en meer mensen die het PS gedoe grondig beu zijn en dit kunnen gebruiken om hun gemoed eens te luchten... Laatst gewijzigd door andev : 10 november 2014 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen zijn we een paar uur verder, en heeft betrokkene zijn ontslag aangeboden. Het gerecht doet zijn werk, zoals het hoort. Als die man idd een pervert is dan zal hij daar de consequenties van moeten dragen. In elk geval is nu al duidelijk dat hij politiek dood is. Verder moet jij me maar eens uitleggen wat het verschil is tussen zedenfeiten van vies polleke en die van die vetzak van een luperto. De timing ? Of dat Luperto al wat verder stond in zijn carrière ? Vetzakkerij is vetzakkerij. Die gasten moeten eruit. Zie jij hier iemand die Luperto verdedigen misschien ? Ik niet in elk geval. Als hij idd een exhibitionist is, vind ik het niet meer dan normaal dat zijn partij hem buiten stampt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet echt verwonderlijk: in Vlaanderen is de man een notoire onbekende. Het bevestigt nog maar eens dat ook op dit vlak er een sociologische grens bestaat tussen het Noorden en het Zuiden. Of wie kende soms alle MR-figuren die nu in de federale regering zetelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was het een geestelijke, het gehuil en gekrijs zou niet uit de lucht zijn geweest...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() "Ik heb niks gedaan maar neem wel ontslag."
- lol - |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is echter wel dat we hier zien dat de linkse kerk hier iemand al onmiddellijk uit de wind probeert te zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Heeft niets met links of rechts te maken, ik heb gewoon een hekel aan stinkende Vlaamse katholieke pedofielen die jij zo graag in bescherming neemt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U vergist zich. Ik heb zelfs een veel grotere hekel aan pedofielen. In tegenstelling tot u stond ik al vele jaren geleden aan het aartsbisschoppelijk paleis om bepaalde zaken aan te klagen. Nog voor die in de media waren terechtgekomen trouwens...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel is het zo dat dat wij namen en feiten hebben neergelegd bij de kardinaal; hij ons beloofde de zaak grondig te onderzoeken en er vervolgens ook naar te handelen. Alleen is dat niet gebeurd. En we kregen op dat punt steun uit onverwachte hoek, nl. van Devillé. Ook hij loopt niet bepaald over van enthousiasme over Danneels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 10 november 2014 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergis ik me als ik zeg dat u het vroeger niet zo begrepen had op Devillé? In de zin dat u dacht dat de man vanalles uit zijn mouw schudde en overdreef? Ik meen dat ooit ergens gelezen te hebben, maar ik kan me vergissen.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 november 2014 om 22:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of bouw direct een Enorm Grote Boot.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer heb ik niet over Devillé gezegd. |
|
![]() |
![]() |