![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De zwarte hard werkende Piet is dus een blanke, die vuil ziet van door de schouw te kruipen om de pakjes van zijn baas af te leveren. Vuile Piet is dus een soort koerierbedrijf! Nu heb ik wel een koerierbedrijf waarbij steeds diezelfde neger de pakjes komt afleveren. Zal ik nu zeggen dat ik deze niet meer wil, want dat pakjesdiensten geen negers mogen aanwerven? Ik zal het hem eens vragen volgende keer.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 november 2014 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Duizendmaal sorry Thomas.
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() En kakken is ook bruin ? OEI wat nu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie de zwartjes vuil werk laat doen is een racist. ![]()
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat het ons even anders bekijken....
De getraumatiseerde kindertjes ontwikkelen nu een aversie tov de anti-Zwarte-Pieters en worden zo de volgende generatie VB-ers. ![]() Laatst gewijzigd door Skobelev : 16 november 2014 om 11:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In plaats van door te spoelen, gewoon in een mooie glazen pot collectioneren en op uw schouw zetten ter aanbidding.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zeg je zoiets.
Kijk eens wat er zoal over onze eigen lichaamsbruintjes te vinden is op het net: http://www.lachjekrom.com/teksten/te...oor_poepen.php Een paar racistische voorbeelden: Een Nelson Mandela op de boot zetten. Even een neger aan de rivierpolitie overdragen.
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is ver gekomen met de linkse anti's als je hoort hoe deze zwarte vrouw over hen denkt: http://www.dumpert.nl/mediabase/6625...arte_piet.html
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een racistische opmerking maak jij nu weer? Een zwarte koerierpiet mag je niet beledigen hoor. Straks stopt hij jou in de zak. Zou hij nu beledigd zijn als ik hem vraag of hij tijdens de sinterklaasperiode een pietenpakje gaat dragen? Raar genoeg gaat dit niet beledigend overkomen als je aan een witte koerierpiet krèk hetzelfde vraagt. Het brengt me trouwens op een idee! Ik ga het eens voorstellen aan iemand die een koerierbedrijf hééft en binnenkort de kerstpakketten en geschenken gaat afleveren! Lijkt me goede marketing!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Het verhaal is begonnen in de gestoorde geest van een zwarte Voodoo madame die een politiek breekijzer wilde hebben om een aantal gouvernementen onder druk te zetten met geld over de brug te komen.
We weten hoe deze frauduleuze juf het heeft klaargespeeld een ware twistappel te creeëren en derhalve heel Nederland op de kop te zetten. De vieze mannetjes/vrouwtjes van de linkse partijen hebben met smachtend genoegen ingehaakt op de waanideeën van de Voodoo madame. Het laat weer eens zien hoe gek de wereld aan het worden is.
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
om er het vliegend diarree van te krijgen !!!! Ze willen simpelweg de westerse cultuur omverwerpen , Sommige zijn echte verzuurde mierenneukers !! Blijkbaar alles wat westers is , moet er RAUS ![]() Ik hou van de westerse cultuur !! Zij die dit fout vinden , pech voor hun !! Als zij ons ding mogen naar de kloten helpen , wij ook het hunne !!!! Waarom leven wij ?? ![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=309
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een cultuur is geen statisch gegeven. De religieuze boeken van de abrahamische religies staan ook vol racistische praat. Moeten we dan eisen dat die herschreven worden? Of is het voldoende die zaken in een historische context te plaatsen? Het tweede lijkt me voldoende. Zo ook met Zwarte piet. Meer zelfs. Er waren maar weinig mensen die in dat culturele gebeuren een racistische component zagen. In die zin verhoogt de actuele strijd tegen het racisme rond 'zwarte piet' juist het racisme en de polarisering in de samenleving, en daardoor geeft deze strijd sterk de indruk een gevolg te zijn van dwaasheid of respectloos opportunisme door 'antiracismestrijders'. Een volksfeest wordt onnodig gepolitiseerd en daardoor bedreigd in zijn bestaan. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 19 november 2014 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() Een paar militante zeurpieten die geen enkel idee hebben waar het Sinterklaasfeest vandaan komt vergallen een kinderfeest. Het is werkelijk te triest voor woorden.
|
![]() |
![]() |