![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ook een van de domsten van Europa? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Andre De Coster wordt binnen de sector van economisten steeds minder gerespecteerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beetje respect graag voor iemand met een 142 IQ.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 21 november 2014 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is die dommekloot ook zo verdrietig dat we zo weinig "goed-solidair-van-mens-tot-mens" zijn met de Nederlanders en de Luxemburgers ?
Of tussen de mensen met een brandverzekering bij concurrerende verzekeringsmaatschappijen ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Echter als er 2 of meerdere tegenstrijdige resultaten komen van eenzelfde onderzoek dat in argumentatie belang compleet maar dan ook compleet objectief is en identiek gevoerd door beide kampen gaat er dan geen belletje rinkelen? Dat werkelijke resultaten maar al te vaak genegeerd worden en slachtoffer zijn van interpretaties? In meeste gevallen aangestuurd door de belanghebbende of meest belanghebbende partij? Dat de waarheid dan eerder in het midden ligt en dat je beter dat pad zou volgen om de volgende waarheid te kunnen vinden?!
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De separo-nationalistische meute op drift...
T.a.v. Quercus: "wij, die dommerikken dus" Als Vlaamse taalnationalist zou je de spellingsregels wat beter moeten toepassen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de argumenten ontbreken.....komt het schoolmeesterke boven.
![]() |
#51 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wat een onnozele separo-nationalistische praat weeral. Bart De Wever steunde op een artikel van Decoster om aan te toen dat de nieuwe financieringswet nadelig was voor Vlaanderen. De prof heeft die schandelijke manipulatie krachtdadig weerlegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Nemo me impune lacessit. (P.S.L Lees ook eens de prietpraat van ene Quercus aan mijn adres. Die vent verspreidde hier leugens over mij. Ik heb hem uitgenodigd mij bewijzen voor te leggen. Geen reactie natuurlijk. Voor mij is hij voortaan een zeveraar en een leugenaar.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schoolmeesterke spelen is geen antwoord op leugens maar een zwaktebod.
![]() |
#54 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Er zijn op dit forum mensen actief die soms een interessante discussie op gang brengen. Jij behoort zeker niet tot die groep: je bent een zeveraar en vooral een leugenaar! Ik wacht nog steeds op je excuses voor de leugens die je hier over mij verspreidde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waartegen zou volgens jou geargumenteerd dienen te worden ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN