![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Want hij heeft daar uiteraard ijzersterke argumenten voor!!! Alleen mogen wij ze niet weten... Ze zij lekker geheim ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Weet dan wel dat u verloren hebt! Want op volgende dingen hebt u nog niet kunnen antwoorden : - Letterlijke aanzettingen tot haat en geweld van de Koran. - Er staat nergens in de Koran dat men een hoofddoek moet dragen - Christenen doen ook slecht, maar dan wel zonder het in hun Bijbel staat Allez, dat zijn toch de voornaamsten. Je mag van mij de discussie verlaten 'omdat wij rassiiisten zijn' , (Komisch dat dit echt wel altijd hetgene is waar jullie beroep op doen om gelijk te krijgen) maar weet dan wel dat je verloren hebt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door AVV.VVK : 11 december 2014 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De onverdraagzamen hun boekje bestaat nog niet zo lang hoor . Of heb je het over de schepping ? Dan ben je weer een paar duizend jaar mis . Waarschijnlijk kan je professor worden in Teheran mits een paar duizend jaar mis . Hier denken we daar anders over . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=boNSgg5yjy0
Waar zou den deze nu zitten ? ![]() Zou hij gestudeerd hebben ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Durf je ook nog op mij antwoorden Pietro?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met andere woorden , wat kan u vertellen over de "Arabische cultuur" van 5000 jaar geleden ? Hoe zag die er uit ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=lSi5eGm-euQ
Ach ja. Allemaal dezelfde zever. Elke godsdienst claimt een monopolie te hebben op de de waarheid.
![]() |
#52 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En u ziet er mij een flinke werker uit hoor : op politics.be zitten en daarvoor betaald worden! Ofwel is dit weer een van jouw flauwe excuusjes om geen argumenten te moeten voorleggen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
BEN JE DAAR NOG ??? MOET IK DIT NU ECHT IN HET ROOD, VET, ONDERLIJND EN IN DRUKLETTERS ZETTEN OM OP TE VALLEN ??? WEL , HEB JE NOG ZINNIGE ARGUMENTEN OF GA JE WEER MET EEN EXCUUS AFKOMEN DAT JE NIET KAN ANTWOORDEN OF MET WEER ENKELE NIETSZEGGENDE PERSOONLIJKE AANVALLEN ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#55 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Eerst een flauw excuus bedenken om mijn argumenten te ontwijken, en dan nog trots zijn op jouw profitariaat. Maakt je nogal het zwarte schaapje in deze discussie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Egypische beschaving heeft niets met Arabieren te maken. Arabische stammen zijn daar pas veel later komen wonen. Nu worden de Kopten door hen onderdrukt. Je weet wel moslims passen zich nergens aan . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Pietro, we wachten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Allez, Pietro houdt zich van den domme...
Hoe kan het ook anders, hij is moslim! Ik denk niet Pietro dat er hier ook maar één iemand is, buiten jezelf, die jou serieus neemt... Je moet het zelf maar weten. Als persoonlijke aanvallen en daarna excuses om argumentatie te ontwijken, jouw manier is van discussiëren, denk ik niet dat je nog veel succes in de toekomst zal hebben hier... Jij komt mooi bij mijn trollenlijstje dus ![]() |
![]() |
![]() |