![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Kijk, ik kan en wil best nog wat cursussen volgen, vrij actief blijven tot na 22 uur thuiskomen en meteen gaan slapen, maar als ik me wil ontwikkelen naar 'iets' moeten die gepast zijn binnen het kader van die ontwikkeling en daar kan een bedrijf niet gepast op reageren, omdat het niet in lijn is van het traject dat je zelf wilt gaan, het is al moeilijk genoeg om bepaalde beslissingen uit te stellen en heel wat zoekwerk te beginnen na de werkuren...niet simpel, hoor...ik kan bepaalde taken zelfs overnemen als dat mogelijk is maar krijg hier geen antwoord op gezien de begrenzingen binnen de afdelingen afzonderlijk, frustrerend..als je in aanmerking neemt dat er weinig tot geen verticale communicatie hebt waarbij informatie een cruciale rol speelt, maar echt horizontaal via vertrouwenspersonen loopt...is dat dan de manier waarop een bedrijf zich hiërarchisch 'organiseert' ? Ik wacht nog steeds op antwoorden, een deel zal ik voor eigen rekening nemen, ik verwacht geduldig het voorstel af van mijn bedrijf wat ze mij kunnen bieden om in de juiste ontwikkelingsrichting te gaan... BTW, ik ben de eerste die begon als arbeider en in mijn carrière nog zelfs een bediende contract kreeg als technisch tekenaar bij de Spoorwegen (externe), kon daar gemakkelijk wel blijven maar door een gebeurtenis terwijl ik daar nog werkte ben ik werkloos geraakt, beter ontslag gegeven en terug mij verlaagd tot arbeiderstatus...dat op zo'n ongeveer twaalf jaar dat ik op en aan de helft effectief van gewerkt heb en derest werkloos, maar de meesten hebben nooit gehoord van 'zelf' - ontwikkeling en hangen vast aan een groot vooroordeel betreft werk ! Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 27 november 2014 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het voordeel is dat die allemaal tot hun pensioenleeftijd "actief" zijn. JIJ WERKNEMER zult echter moeten vaststellen dat deze mensen niets kunnen storten in de staatskas. U bent zo goed om tot 67 te blijven werken. Echter, niet U maar uw baas beslist daar over. De kans dat U zolang moogt blijven is statistisch verwaarloosbaar. Indien U toch tot uw 67ste kunt blijven werken moet U beseffen dat het vervroegd pensioen niet afgeschaft werd dwz dat een ambtenaar die 5 jaar vroeger stopt nog steeds 700 �* 800 Euro meer pensioen zal genieten dan U 5 jaar later. U bent die man 5 jaar aan het voederen en hij zal dan (zonder anuiniteiten) reeds 120.000 Euro ontvangen hebben van uw arbeid. Laatst gewijzigd door demonen : 27 november 2014 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |