![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en niet onbelangrijk, gaat ook als eerste over de opheffing v onschendbaarheid en krijgt dus als eerste alle dossiers v justitie bij hem ... en beslist ook daarover of het een dossier is voor de schuif, of voor vervolging ... veel macht dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() een neutraal persoon in zo'n machtsfunctie bestaat niet, maar toch op zijn minst iemand die de schijn kan ophouden neutraal te zijn. maw iemand die die macht kan consumeren ipv verkwanselen ...
Laatst gewijzigd door Anna List : 16 december 2014 om 13:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Schijn, juist, schijnheilig... de traditionele politiek is ervan vergeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En jij bent aan het staken, omdat je hier geen link voor geeft zeker ? Het zou wel eens kunnen dat met deze actie, er weer stemmen bijkomen. Hoe dan ook, meer of minder stemmen: het is en blijft de verantwoordelijkheid van Bracke; en nadien, met de cijfers in de hand, kan er intern de nva een evaluatie gemaakt worden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En past op hé manneke ! Want als ge't riskeert, dan ... zal er wat zwaaien hoor. Mods, hou me tegen .... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Strikske kan misschien, gezien zijn eerder academisch en intellectueel verleden, de schrik van zijn leven meegemaakt hebben. En het eerste uur na de feiten zal hij gesidderd en gebeefd hebben, maar nu, 's anderendaags, zit hij op te scheppen naar de andere partijbonzen en parlementsleven: "ik heb voor de goede zaak al op mijn bakkes gekregen en jullie, jongelui, nog niet. Luister dus eens even ..." (afijn, dit is gebaseerd op iets dat ik eens zag gebeuren, lang lang geleden toen ik als klein Schoofke nog maar net een café alleen durfde binnengaan. Een potige vent had op straat net voor het café gespuwd in het gezicht van een gendarm. - een gendarm is een flik van vroeger -, en van de weeromstuit werd die daar met twee matrakken afgetroefd dat het niet mooi was om aan te zien. Toch namen ze hem niet mee naar het cachot. Dus die man strompelde het café binnen en kon nog amper op een stoel zitten van de pijn. Toch wonderwel: drie pinten later voelde hij al niets meer, en stond hij daar op te scheppen van ik kan niet meer. Toen leerde Schoofke zijn eerste les: als de flikken daar aankomen, doe maar een paske opzij. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
jij had zelfs geen petsen nodig om die les te trekken! ![]() al had het voor democratie en rechtstaat mss wel beter geweest had je eruit geleerd dat ook de politie zich aan de wet heeft te houden. die reactie (zoals jij ze beschrijft) was ordinair en compleet buitenproportioneel politiegeweld. zo'n agent zal wel bijleren wanneer hij zit waar hij thuis hoort : in de cel bij de rest vh tuig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie niet sterk is moet slim zijn. Ongeacht of ge bang zijt.
.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had Peterkneus hier ook problemen mee gehad mocht het een rode broeder ala Flahaut geweest zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En van dat feit dat ik beschreef: dat was toen zo. De mensen regelden liever hun kleinere akefietjes zo, dan met een boete achteraf. Dat is dan ook heeeel lang geleden. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vervang slim door sluw, berekend, laf, mes in de rug en ja dan geloof ik je wel.
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar als Vlaming kan ik u ook zeggen dat ik van een Vlaams-Nationalistisch politicus zulk gedrag niet pik. hij heeft verworven macht verkwanseld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het al gezegd, vraag volgende keer aan Mevrouw Peumans of ze wil meegaan, die zal jullie wel verdedigen zodat je niet als angsthazen moet gaan lopen.
![]() |
![]() |