![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Burgemeester
|
![]() Alle leven tracht zijn DNA te verbeteren. Bij ons bijvoorbeeld moet je met twee je best doen in de ruimste zin van het woord. Dit geeft sneller betere nakomelingen in plaats van dan moest je je alleen kunnen voortplanten.
Vorm & Ruimte // Vormgeving & Ruimtecreatie // Eigen vormgeving & Eigen ruimtecreatie Laatst gewijzigd door Gelukkoos : 18 december 2014 om 16:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik woon in een Oost-Vlaamse gemeente van 25.000 inwoners, waarvan een paar % allochtoon zijn. Deze mensen vertegenwoordigen meer dan 100 nationaliteiten. Ik kom ze tegen op straat, bij de bakker en beenhouwer, in de bank enz... Ik zie ze echter nooit op culturele of maatschappelijke evenementen. Ze komen er gewoon niet. Ze hebben ook hun eigen café's. Allochtonen in mijn gemeente vormen een aparte gemeenschap. De reden is me niet duidelijk, het kan financieel zijn, ook de taalbarrière kan hinderen. De multiculturele gemeenschap is dus nog niet voor morgen, een paar steden en gemeenten niet te na gesproken. Ik weet ook niet of ze wenselijk is, ik doe alleen de vaststelling. In New-Orleans heb ik ze wel gezien én beleefd. Jazzmuziek verzacht de zeden blijkbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() De flamingante dreiging misschien?
![]()
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Vlaming zijn heeft natuurlijk weinig te maken met het feit dat men in Vlaanderen woont. Neem het voorbeeld van Marie Daenen hier op het forum. Deze dame woont in Wallonië maar wordt verteerd door een pathologische anti-francofonenhaat hoewel haar echtgenoot een Franstalige is. Ze betuigt niet de minste loyaliteit jegens haar nieuwe gastheren. Ze is absoluut geen Walin.
De subnationaliteit Vlaming heeft niet de minste staatsrechtelijke noch volkenrechtelijke relevantie. Men is Vlaming of Waal of Gentenaar of Antwerpenaar als men een lotsverbondenheid ervaart met zijn streek- of stadsgenoten en men die verbondenheid concretiseert en toont door deel te nemen aan socio-culturele locale of regionale activiteiten. (Herhaling) |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Gouverneur
|
![]() Een Vlaming is een Chinese taart.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() Er zitten profiteurs tussen, dat klopt. En ook een pak hangjongeren die veel spijbelen. Voor de rest heb ik er tot nu geen last van. Dat ze niet vies zijn van ons geld is ook juist, op dat punt gelijken ze zeer goed op de walen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs dat niet, neem Peumans en Anna List, en dan mezelf.
Daar, het is eruit, we zijn met drie Flaminganten in heel Europa.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dreiging dat de Vlaming vroeg of laat zelf zal beslissen over Vlaams geld.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Burgemeester
|
![]() NEE, absoluut niet. Mijn vraag gaat hoeveel Vlamingen nog een serieuze reeks voorouders hebben IN Vlaanderen.
Vorm & Ruimte // Vormgeving & Ruimtecreatie // Eigen vormgeving & Eigen ruimtecreatie Laatst gewijzigd door Gelukkoos : 18 december 2014 om 17:21. |
![]() |
![]() |