![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Ondertussen zijn ook de filmrechten reeds verkocht
http://www.apple.com/trailers/sony/m...tthat/trailer/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is een aflevering van Family Guy waarin de moeder, terwijl ze baby Stewie draagt, onderbroeken van haar man in de wasmachine steekt, en Stewie zegt :"Bah, net een Jackson Pollock schilderij".
Een nogal onsmakelijke uitdrukking, wel passend.
![]() |
#46 |
|
![]() Bij mijn moeder (ex-kleuterleidster) hangt een doek waar ze twee van haar kleuters heeft op laten experimenteren en mijn broer en ik weten nu al dat dit een erfstuk zal worden waar we later over gaan discussiëren, de vader van één van de twee kleuters heeft al herhaaldelijk redelijk veel geld geboden maar mijn moeder doet het (terecht) niet weg.
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() Akiane (http://www.artakiane.com/) is ook zo'n "child prodigy". Hoewel haar schilderijen me op zich niet echt aanspreken, is haar techniek wel verbluffend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() doet me denken aan die sketch van "in de gloria" waarin een vrouw telkens iets at dat al bedorven was en dan haar maaginhoud uitkoste op een wit doek en dat nadien in haar galerij hing om voor veel geld te verkopen. "Ge moet iets van uzelf in uw kunstwerken steken"
![]()
![]() |
![]() |