![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De toegevoegde meerwaarde van een paar ambtenaren wordt meer dan volledig teniet gedaan door de hoop nutteloze modellen die meesurfen.
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens DS van vandaag gaat het nauwelijks om 4%. Dus 96% van de 65-jarigen zit thuis niets te doen. Wat mij betreft mogen ze elke 65-jarige die geen fulltime job heeft gewoon een maandelijkse boete opsturen om bij te dragen aan de economie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn dan die mannen die in een fluo tutu arrogant tegen méér dan 40 per uur met hun koersfiets de banen onveilig maken. En voor de rest links en rest gaan bijklussen in het zwart. Met hun pensioen erbij hebben ze een riante "oude" dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De realiteit is wat ze is nl een dure loonkost moet gecompenseerd worden door een zeer hoge produktiviteit en flexibiliteit. Vanaf 50 jaar ben je in België afgeschreven, punt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ELK lichaam takelt af : ga eens vragen op hartbewaking wie de patiënten daar zijn. Voor elke 20-er heb je er 100 50+ers! Sven Nijs wordt gedubbeld door 18-jarigen waar hij nog nooit van gehoord heeft! Hij heeft zijn lichaam binnenste buiten laten keren en alles blijkt perfekt. Behalve dat de man bijna 40 is en zijn lichaam niet meer recupereert. Eddy Merckx liet zich op 40-jarige leeftijd overhalen om met de recreanten een uitstapje te maken. Na 10 minuten stapte hij zwaar ontgoocheld af. Hij kon niemand volgen! Sonck heeft alle clubs in Europa en Midden-Oosten plat gelopen en veel testen afgelegd. Hij wou nog niet stoppen met voetballen maar viel overal door de mand. Op 34 jarige leeftijd heeft hij nog 2 wedstrijden gespeeld in provinciale maar ook daar werd hij voorbij gelopen en besloot hij wijselijk om de schoenen aan de haak te hangen. Onlangs een reportage gelezen over het Sint-Franciskusziekenhuis in Heusden. De meeste interventies op de E 314 en E 313 betroffen geen verkeersongelukken ... maar vrachtwagenchauffeurs die niet meer van hun stoel geraakten door een acute hernia. Mensen in de privé zijn topsporters die veelal 8 uur werken met een pauze van een half uur en die moeten hun produktiviteitscijfers halen. Een lichaam van 50 is reeds zwaar afgetakeld dwz dat de gewrichten af aan het slijten zijn. Iemand met artrose in zijn onderrug kan zijn cijfers niet meer halen en vliegt buiten. Daar bestaat geen compassie mee. Een verver moet zoveel m²/uur verven. Als die man artrose heeft of verkalkte schouders dan haalt hij dat niet en er zal hem geen bureaujob aangeboden worden. Bedankt en tot ziens. Laatst gewijzigd door demonen : 4 januari 2015 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik laat veel jongeren achter mij als het op werken aankomt. Niet omdat ik sterker ben. Niet omdat zij vlugger moe zijn dan mij. Gewoon omdat ik weet wat ik kan en omdat ik geen onnodige dingen doe, ze hebben daar een heel mooi woord voor uitgevonden, dat woord is ERVARING! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een treinbestuurder die een lichte beroerte heeft gehad rijdt nooit meer! Een collega van mij die kreeg 1 keer per jaar een aanval van migraine. De procedure was dat zijn vrouw hem binnen het half uur naar de pijnkliniek reed en daar kreeg die een week lang morfine. 1 keer had die pech want toen brak die crisis uit tijdens zijn werk, niemand wist hiervan. Toen hij terugkwam werd hij ontslagen want hij mocht niets meer besturen ; geen heftruck, towtruck, reachtruck ... zelfs geen transpallet! Ons bedrijf (nu mijn ex-bedrijf) kende geen aangepast werk. Bij ons was dat C4. Laatst gewijzigd door demonen : 4 januari 2015 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U ziet veel grijs.
Nu is dat vele grijs is er ook in de politiek, en dat ziet u blijkbaar niet ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 4 januari 2015 om 16:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb ik dat ooit ergens geschreven? En wat is een normale partij? Graag een definitie van een normale partij. Laatst gewijzigd door reservespeler : 4 januari 2015 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar meestal is dat niet nodig, de kritiek kan ik hier in het lang en in het breed lezen. Er niet op reageren of het niet proberen goed te praten is voor mij een vorm van kritiek geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In het mountainbiken komt de hele wereldtop en daar bakt deze oude jongen niets tegen al dat jong geweld, al vele vele jaren niet! U doet net alsof ouder worden geen vat heeft op een mensenlichaam en het bedrijfsleven hiermee begripvol omgaat. |
|
![]() |
![]() |