![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu denk ik niet dat aan mijn redeneringsvermogen veel scheelt.Maar of U er gaat in slagen mijoenen anderen hun redeneringsvermogen bij te schaven en of warm te maken voor uw pleidooi is nog maar de vraag. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 februari 2015 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar wel, daar uit een document van de FOD Mobiliteit en Vervoer (22 oktober 2014) blijkt dat de stedelingen steeds vaker hun auto in de garage laten staan om zich anders te verplaatsen. Ook bij studenten zien we die evolutie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie in Brussel dan ook wekelijks 1 persoon die blijkbaar naar het werk fietst tussen een paar tienduizenden auto's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is ook controle, hoor. Mensen die betrapt worden op frauduleuze aangiftes, moeten hun volledige fietsvergoeding die ze ooit hebben ontvangen terugbetalen. Het is een serieuze stok achter de deur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie in Brussel dan ook wekelijks 1 persoon die blijkbaar naar het werk fietst tussen een paar tienduizenden auto's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is waar ....maar vergis je niet in tegenstelling tot Vlaanderen is Brussel heel heuvelachtig.....en zoals ik al eerder schreef.....speelt dat een grote rol....Het is niet voor niets dat fietsen vnml heel populair is en was in vlakke streken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel heuvelachtig? Ik heb al meermaals door Brussel gefietst. Utilitair als recreatief (o.a. de Groene Wandeling). Er zijn een paar pittige stukjes, maar voor het overige valt het heel goed mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En lukt het niet op eigen kracht, dan is er die wondere uitvinding van de elektrische fiets. Een succesartikel vandaag de dag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Een volle kar van de supermarkt achter uw fiets hangen is ook écht handig ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De stad waar ik woon is ook behoorlijk heuvelachtig. Toch wordt fietsen ook hier steeds populairder. Het OV zelf is ook behoorlijk populair. Een derde van de gezinnen heeft hier niet eens een auto...
![]() |
#55 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit bijvoorbeeld: ![]() http://www.leggero.ch/transportanhan...olley-max.html
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Draag zoveel argumenten aan als je wil, maar span de belangen van ouderen niet voor uw petrolhead-opinie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Precies daarom wens ik al die groenen een pijnlijk immobiele oude dag, omdat ze het dan aan zichzelf te danken hebben. Citaat:
Ik kan enkel wensen dat jullie groene anti-(auto)mobielen zelf slachtoffer worden van jullie idiote fetishen.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus zo irrelevant was ik niet bezig. Citaat:
Maar laat dat toevallig de periode zijn waarin het minst gewerkt wordt. Citaat:
Fietsen in weer en wind is immers helemaal niet gezond, noch bij koud noch bij warm weer. Bovendien schept het voor de meesten zowel hygiënische als vestimentaire problemen En last but not least: voor grotere verplaatsingen is het dikke onzin. Die argumenten staan als een huis, en meer dan 'irrelevant!' kwaken, schijn je er niet tegen in te brengen. Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De auto blijft hét vervoermiddel bij uitstek bij woon-werk (71 %), zelfs bij woon-schoolverkeer moet de auto (25 % aandeel) amper onderdoen tov andere.
Dit enkel voor Vlaanderen (dat nog redelijk vlak is) Citaat:
![]() Citaat:
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 21 februari 2015 om 14:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() Net zoals een groot aandeel van de bekrompen Belgen weet u niet waarover u praat en oordeelt u op basis van vooroordelen. In zo'n gevallen is het soms beter te zwijgen.