![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet die vragen aan de procureurs stellen die hem vervolgen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 8 maart 2015 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Niet te geloven ! Uw post waarop ik reageer (en niet de reactie van Esperanza op de mijne) dateert wel van 20 Februari ! Op skivakantie geweest zeker ? Of hebt ge zolang moeten nadenken op een gepast antwoord ? M.a.w. ge kunt hier gemist worden als kiespijn en ge hebt idd. een veel te grote bek voor een zgn. nieuweling. Een minimum aan beleefdheid om op een nieuw forum niet vanaf de eerste posts onmiddellijk al een grote bek op te zetten, ontbreekt U. En is dat nu toevallig niet wat kenmerkend is voor alle dubbelnicks en fake nieuwelingen ? Er is natuurlijk de kleine kans dat ik me vergis. De toekomst zal het vroeger of later wel uitwijzen of uw ID fake of niet was. Ik heb in elk geval mijn bedenkingen. Einde verhaal.
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 18 maart 2015 om 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |