![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze uitdrukking wordt niet gebruikt in geval van bewuste misdrijven! zo simpel is het. Als dat oud vrouwtje in Venlo daar niet had gestaan had die Nederlandse jongen de marokkaantjes ook niet aangesproken op hun gedrag en hadden die jongeren die nederlandse jongen dus niet vermoord. Gods wil?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat het net die poetsvrouw was die slachtoffer werd, is wél toeval. Of volgens sommige christenen 'gods wil', of volgens sommigen moslims 'allahs wil' of volgens atheïsten 'toeval' of volgens nog anderen hun 'lot' of 'fatum'. What's in a fucking name... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is het verschil: de moeder van een moordenaar gaat hier nooit zeggen dat het "gods wil" was dat het slachtoffer werd vermoord, een moslim dus wel. "het was gods wil dat haar zoon die moord uitvoerde". Nooit hebben zij in hun cultuur geleerd van zelf verantwoording af te leggen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uiteraard schoot Nederland terecht in een kramp! En waarom?! Omdat die moeder de verantwoordelijkheid van haar zoon en de bewuste keuze van die zoon om dat vrouwtje in elkaar te rossen, probeerde af te schuiven op een hogere macht! Daarom! Dat is héél wat anders dan iemand die hier zegt dat die poetsvrouw in Antwerpen een toevallig slachtoffer is. Zoals ik hier net al zei: een niet-gelovige noemt dat toeval, een christen noemt dat misschien 'gods wil' of 'lot' en een moslim noemt dat misschien 'allahs wil' of 'taqdeer' of weet ik veel wat. Als jij écht dat verschil niet ziet - of niet wil zien - dan helpt géén enkele cursus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Die uitdrukking is wél perfect toepasbaar als het over het slachtoffer gaat. En welk exact woord je dan gebruikt daarvoor, is gewoon ingegeven door je eigen visie, cultuur, achtergrond of geloof. Of denk jij nu echt dat de woorden 'toeval', 'lot' of 'taqdeer' zo ver uit elkaar liggen qua betekenis of invulling? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals hier werd gesteld, was die dood volgens die moeder "gods wil". het is een nuance, maar daarom gebruiken wij die uitdrukking niet in geval van bewuste agressie. Een kennis van me verloor ooit haar kind door een verdwaalde politiekogel. Tijdens een vuurgevecht met misdadigers liep het kind onbewust de hoek om, recht in het schootsveld. Hier was het geen bewuste agressieve daad van de politie, want die schoten op de misdadiger, niet op het kind. D�*n kan je - mogelijkerwijze - spreken van "gods wil" lees: "niemand kon er iets aan doen, dus was het god's wil die daarvoor gezorgd heeft". Dit zegt men echter niet als de politie welbewust op een toevallig voorbijlopend kind had geschoten. Dan spreek je over misdaad!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 februari 2015 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, wat heeft heel dat Venlo-geval die jij er hier bijsleurt eigenlijk nog te maken met die aanval in Delhaize? Heb jij eigenlijk niks anders te doen hele dagen op dit forum zitten wachten en zoeken welke draad je nu weer kan manipuleren en ombuigen om je zageliedje over moslims en de islam voor de zoveelste keer uit te braken? Laatst gewijzigd door SMI94 : 25 februari 2015 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef het op. En laat dat voor mijn part dan Allah's wil zijn. tenslotte werd de islamitische toets hier al snel aangebracht door een geloofsgenote : http://forum.politics.be/showpost.ph...49&postcount=8 Volgende keer zo'n persoonlijke aanval en ik druk op het driehoekje.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 februari 2015 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
0 tegenargumenten, met je neus op je eigen kortzichtige feiten gedrukt worden, wat liggen kronkelen en uiteindelijk hetzelfde zeggen als degene waarmee je discussieert, weglopen als de andere dat dan weer aankaart en vervolgens wat lopen dreigen met rode driehoekjes... Proficiat! ![]() Waar de persoonlijke aanval zit, mag er mij hier ook wel een keer iemand uitleggen. Of is zeggen dat iemand bullshit verkoopt als ze bullshit aan het verkopen zijn, ook al een persoonlijke aanval de dag van vandaag? Als je daar niet tegen kan, is de oplossing héél simpel: stop met bullshit verkopen. Laatst gewijzigd door SMI94 : 25 februari 2015 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat, mijn beste, is wat ik reeds van in het begin heb verkondigd. (en jij dus ook, naar uw eigen zeggen).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het is tekenend dat jij in heel deze draad nog niet te horen was, tot op het moment dat iemand hier een arabische term voor 'lot' liet vallen. En dan voeg jij er ook nog aan toe dat de dader blijkbaar een allochtoonse voornaam heeft, en hup het spel is vertrokken. Venlo en nog een hoop andere zaken die absoluut niks te maken hebben met die zuuraanval en maar mekkeren en blaten en hetzelfde liedje afsteken. En als ik daar dan ook nog eens op wijs, is het dreigende wijsvingertje en het rode driehoekje daar al. Want owee: een persoonlijke aanval! Welja, dat soort gedreig werkt misschien nog bij kleuters, bij mij helaas niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor alle duidelijkheid: met mijn geloof in het lot praat ik geen wan- of misdaden of misdadigers goed. De dader moet in dit geval ook opgespoord en berecht worden. (Maar de definitieve gerechtigheid gebeurt voor mij pas in het hiernamaals door God) Laatst gewijzigd door Guinevere : 25 februari 2015 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Partijlid
|
![]() Hij koos het slachtoffer dat het minst kans maakte van een vrijmetselaar te zijn.
Hij wou ook gezien worden met rood aan, wat mij doet denken aan Anders Breivik. Volgens mij is het zijn bedoeling om zo weinig mogelijk vrijmetselaars achter zich aan te krijgen. Als hij dat zuur op een agent had gesmeten, dan had hij alle agenten achter zich aan gekregen en dan was hij dezelfde dag nog dood. Volgens mij is het een vrijmetselaar, geen moslim.
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soms verbaas ik mezelf...
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zuur gooien is natuurlijk wel de ultieme wraak, het is zelfs nog erger dan iemand vermoorden, zeker als het slachtoffer een mooie vrouw is. Het doet onmenselijk veel pijn en jou leven verandert in een hel: weg schoonheid, weg normaal leven...
Zuurgooiers zouden daarom loodzware straffen moeten ondergaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vrijmetselaars... ![]() Laatst gewijzigd door SMI94 : 25 februari 2015 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel wel: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoe weet u dat ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||||
![]() |
![]() |