![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
| Bekijk resultaten enquête: Wielertoerisme/terrorisme verbieden | |||
| Ja |
|
9 | 81,82% |
| Nee |
|
2 | 18,18% |
| Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Banneling
|
Ben je dan niet fier op je hoogbegaafdheid?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 maart 2015 om 16:46. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb eens de vrouw van een wielertoerist in de kont geneukt.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gelukkig ben jij superieur.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zeer goed Jacky, je staat werkelijk boven iedereen.
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, ik zou liever een gewone Neuro-Typische mens zijn.
Maar ja, we weten uit een van uw vorige posts, dat begrip begreep je niet, en daarom bestond het niet, zoiets was het zeker?
|
|
|
|
|
#50 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zo nogal een Youtube hit geweest zijn.
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En wanneer ik je om uitleg vroeg kwam je niet verder dan: "Dat is de basis van de psychologie!" |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Banneling
|
Dat is niet waar, jij verdient véél meer dan ik.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 maart 2015 om 17:53. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inderdaad.
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Het aantal wielertoeristen is gestegen tot ruim boven de 60.000 op één na die wellicht in het ziekenhuis ligt .
Hihihi . Wat opvalt , wielertoeristen zijn goede horecaklanten , dat zuipt trappist tegen de sterren op , er zit daar een soort suiker in dat makkelijk oplost in het lichaam waardoor ze nog rapper spurten . Tegen de volgende boom . Hihihi .
|
|
|
#55 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Met de kwantummechanica heb je dat toen ook al geprobeerd, ik moest uitleg geven aan u alsof dat je denkt dat je op school tegen een van de leerlingen bezig bent. Alsof je werkelijk niet begrijpt dat zelfs een korte schets over zei het psychologie of kwantummechanica minstens drie dagen schrijfwerk met zich meebrengt. Als we beginnen bij Max Planck en dan naar vandaag toe werken zouden we alleen al over de strijd tussen Einstein en de Kopenhaagse school al 5 hoofdstukken apart kunnen schrijven. Dus ja, stoppen met zeveren aub.
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Geef mij de naam van een cursus, handboek "Inleiding in de psychologie" waarin Jung een voorname plaats inneemt. |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Tussen de discussies door , nog een verhaaltje over een wielertoerist .
Ze zochten in de tijd van Parijs-Roubaix een parcours dat erop leek . Tussen de wegenwerken dus , er viel er één in een put , zijn arm voor de rest van zijn leven verlamd . Hij trok het nog in proces dat hij verloor . Hihihi .
|
|
|
#58 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je moet niets gemakkelijker maken, stop gewoon met zeveren, uw Jung/Freud/psychologie/psychiatrie = kwakzalverij-obsessie wordt een beetje vervelend.
|
|
|
|
|
#59 |
|
Banneling
|
|
|
|