Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 april 2015, 13:56   #41
freespirit
Minister-President

freespirit's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Lijkt me weer een heel eerlijk proces �* la twee maten twee gewichten voor autochtonen en allochtonen...
Hoe onplezierig een klacht tegen aanranding of verkrachting ook mag zijn, komt deze volgens mij niet geheel uit het niets tegen een doodgewone lerares (er is geen poen bij te verdienen ofzoiets). Ik kan enkel begrip opbrengen voor de bezorgdheid van de ouders en hoop dat ze uiteindelijk vrijuit gaan. Hopelijk heeft de betrokken lerares ook haar cursus deontologie opgefrisd en een lesje voor de toekomst geleerd.
Eeeeek ???

Die juffrouw heeft niets verkeerd gedaan. We hebben hier te maken met een al dan niet kwaadwillige misinterpretatie van de ouders aangaande normale omgang tussen de juffrouw en haar kleuters. Allicht heeft zij de kinderen uitleg gegeven over hun ontwikkeling of hun 'genderomgeving', wat perfect normaal is en ook kleuters zijn op dat gebied bijzonder nieuwsgierig. Echter is zulks in de moslimallochtone gemeenschap op 't Kiel volledig taboe, met alle gevolgen van dien. Het is niet evident voor een Vlaamse kleuterjuf om een klas vol moslimkindjes te krijgen en dan met alle gevoeligheden rekening te houden, temeer omdat zo de dagelijkse omgang met die kinderen bijzonder moeilijk wordt.

Volgens de Belgische Wet heeft zij niets verkeerd gedaan, er is niets strafbaars voorgevallen, daarmee werd ze ook buiten vervolging gesteld.

Echter heeft zij daar erg persoonlijk door afgezien en is ook haar onderwijscarrière geruïneerd. Ze is zelfs persoonlijk met de dood bedreigd geweest ! Ook logisch is dat ze nu zelf klacht tegen de valse klagers wil gaan indienen. Eerlijk gezegd hoop ik ook dat die laatsten kaalgeplukt worden en dat ze hun lesje wel geleerd hebben.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2015, 19:14   #42
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Toont vooral aan dat dat achterlijk volkje dat hier rondloopt, het grootste deel om zich op onze kosten te laten onderhouden, hier aan geen kanten thuis hoort!
Met die gasten discussiëren is even nuttig als dat doen met je hond.
Zij hebben hun visie op vele feiten en daar begint en eindigt het voor hen!
Alleen moeten ze terug naar een land waar hun visie en levenswijze nog normaal is, en dat is niet hier! Schijnt dat men dat soort in vele moslimlanden ook liever ziet vertrekken omdat ze er ook niets kunnen mee aanvangen...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2015, 03:52   #43
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Nog effe dit:
10.000 mensen steunen juf Magalie
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-Magalie.dhtml

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be