![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Minister-President
|
Niet alle burgerlijke vennootschappen ontsnappen aan de vennootschapsbelasting. Enkel onder strikte gevallen kan dat het geval zijn.
|
|
|
#42 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een patrimoniumvennootschap kan ook geen BTW aftrekken. Als ze een huis laat bouwen moeten ze BTW volledig betalen. Dat is wel een nadeel tegenover gewone vennootschappen. Een groot voordeel daartegenover is dat ze de aandelen kosteloos aan begunstigden kunnen schenken voor een Nederlandse notaris. Na 3 of 7 jaar zijn er dan geen erfenisrechten meer te betalen.
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Dat lijkt mij iets beter binnen de grenzen van het aanvaardbare te vallen, al blijkt het feit dat u republikein bent de mate van uw wellicht voorheen bestaande ambtenarenwellevendheid dermate te hebben aangetast dat u een vrouw als “een wijf” meent te mogen omschrijven. Mijn welgemeend advies is dat u daar best iets probeert aan te doen, mijnheer, en dat u voor het overige zo snel mogelijk uw veelvuldig kuchen laat verzorgen, bij gebreke waaraan uw vermeend leuke losheid van taal wel eens vroeger zou kunnen uitdoven dan uw bedoeling was. PS. Als ik zie wat u van d’Udekem D’Acoz maakt prijs ik mij gelukkig dat u mijn naam niet kent…… Laatst gewijzigd door Gwylan : 9 april 2015 om 20:32. |
|
|
|
|