![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alle vormen van belediging zijn strafbaar, maar .. googel is uw vriend:
http://www.elfri.be/smaad-en-beledigingen edit: jullie kennen wellicht ook het begrip persmisdrijf. Heel speciaal, omdat het voor het hofke van assisen moet komen. Ook dat misdrijf is een beperking van de vrijheid van meningsuiting. Het feit dat je in een rechtbank niet zomaar commentaar mag geven, je verstoort dan de openbare orde: ook al een beperking van de vrije meningsuiting. Maar laat ons teruggaan naar het onderwerp van de draad: beesten. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 17 april 2015 om 11:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Aangezien er in veel moslimlanden wel verdoofd wordt, ben ik er zeker van dat ze er ginder een creatieve invulling aan geven aan dat ritueel...
En als het ginder kan... Laatst gewijzigd door Another Jack : 17 april 2015 om 12:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.knack.be/nieuws/belgie/te...on-443937.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom zet je het er dan?!
tuurlijk spring ik op leugens op antisemitische basis wat niet meer dan normaal is... ik hoef me niet verder te informeren HET STAAT ER GEWOON NIET, je eigen indruk is dus gewoon een leugen.
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In elk geval: onverdoofd ritueel slachten lijkt een probleem voor joden die hun religieuze voorschriften strikt wensen te volgen. Wat is dus uw standpunt bij een eventuele wet die zonder uitzondering onverdoofd slachten zou verbieden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() EN voor moslims krijg je dat niet gezegd misschien?! Trouwens mijn standpunt is hier al van in den beginne bekend en nog steeds hetzelfde GEEN onverdoofd ritueel slachten voor niemand !
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor moslims ook, uiteraard. Maar ik vond bronnen die zegden dat de voorschriften bij moslims sowieso al ruimte laten voor verdoofd slachten. Je hebt die link kennelijk niet geopend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jawel, er staat dat zou geen probleem zijn voor moslims. Ik wil dat wel eens in de realiteit zien. Volgens mij stelt het artikel het rooskleuriger voor dan de realiteit...
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat moet ge even naar de islamitische landen gaan uitleggen.
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- vlijmscherp mes - dieren mogen niet zien hoe de anderen de nek wordt overgesneden. Die twee vereisten worden niet of amper gevolgd, maar owee owee als je probeert om de dieren zo weinig mogelijk te laten lijden (wat tenslotte de geest van de wet was - maar ja, "geest" en mo-slim is een moeilijke combinatie).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 april 2015 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ook benieuwd hoe de realiteit zal zijn. Het valt te verwachten dat een aantal scherpslijpers - pun intended - hun eigen regel gaan willen blijven volgen en dat er wat zal worden afgekeeld op achterkoeren. Maar we kunnen de problematiek van de handhaving van zo'n wet meenemen bij de principiële discusiie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet naar nog steeds actueel geldende wetten ivm beperkingen van de vrije meningsuiting. OK ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |