![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo'n 30 jaar geleden bouwde men maar schulden op, zonder zich zorgen te maken. Ge kunt alleen maar boven uwe stand leven, als ge vrouwen hebt die zich willen prostitueren voor uw profijt. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu nog maar eens? Mie beton is aan het sluikstorten denk ik.
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We mogen toch echt van geluk spreken dat sos Termont van Gent de opdracht gegeven heeft aan "zijn" watermaatschappij, om ettelijke miljoenen te sponsoren voor een voetbaltempel.
Daar dient een maatschappij die ons zo'n basisproduct bezorgt, toch echt wel voor !! .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar er is momenteel (nog?) geen sprake van te werken met progressieve tarieven per verbruiksschaal, in tegenstelling tot wat sommigen hier beweerden. Toch niet bij De Watergroep. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beweren? Bij ons, TMWV (die ondertussen ook andere naam heeft), bestaan die schalen al vele jaren. Je hebt een eerste schaal van zogezegd "basisverbruik". Daarop komen dan de andere schalen, waaronder die van "oververbruik" waarbij je flink in de portemonnee mag tasten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel bij TMVW (Farys)
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ignorance is bliss Laatst gewijzigd door Blue Sky : 17 april 2015 om 09:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar wie raakt aan 1.000 m3???? Wij, met een tuin met veel gras, een zwembad en 3 kinderen ten laste, halen amper de 200 m3 per jaar! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind het meer betalen naar gelang je meer verbruikt niet meer dan een logische, rechtvaardige en goede aanpak. Het is blijkbaar ook nodig om naar een duurzaam verbruik te evolueren.
Citaat:
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik denk dat er in Vlaanderen nog ongelooflijk veel leidingwater door het toilet stroomt, dan lijkt me dat een van de belangrijke punten waaraan we bij ons kunnen werken. Als ik me niet vergis, is dat een van de grote verbruikers. We zouden dus al heel ver kunnen staan als de toiletten op regenwater worden gezet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat gij uwen hof daarmee besproeit en het water dus gewoon terug de grond intrekt hebben de stedelingen die de wet maken natuurlijk over het hoofd gezien. bron: http://www.waterportaal.be/WATERBRON...rondwater.aspx |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 17 april 2015 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Off topic: maar vraag me af of ze al studies gedaan hebben naar de impact van dat project, in theorie, als ze dit op een groot genoege schaal doen, zou dit woestijnvorming moeten tegenwerken en net ten goede moeten komen van het klimaat (enfin, toch bij hun).
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Tot er teveel mensen dat beginnen doen, dan zullen ze wel een belastingske verzinnen daarvoor.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanaf een zeker debiet moet je een vergunning aanvragen, wat ook heel normaal is daar je anders de watergrondlagen aantast. Belangrijk is gewoon dat we voor veel toepassingen regenwater leren gebruiken. In huishoudens gaat bijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanaf een zeker debiet moet je een vergunning aanvragen, wat ook heel normaal is daar je anders de watergrondlagen aantast. Belangrijk is gewoon dat we voor veel toepassingen regenwater leren gebruiken. In huishoudens spoelt bijna 30 tot 40% van het water door het toilet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alle watermaatschappijen zijn intercommunales, De Watergroep is bijvoorbeeld geen intercommunale.
|
![]() |
![]() |