![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kassa kassa op het telraam van de populariteit en publiciteit. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat het politiek iets uitmaakt, maar toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk is het niet koosjer dat De Wevers populariteit geboost heeft na een spelletjesprogramma op televisie ... ik had zijn boost liever gezien op basis van poltiieke beleidselementen. De leuze van de anonieme alcholiekers indachtig, namelijk god, geef me de moed om te veranderen wat veranderd moet worden, geef me de kracht om te behouden wat behouden moet worden, maar geef me vooral de wijsheid om het verschil te kennen tussen de twee voorgaanden. aanvaard ik dat als een realiteit. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op mijn beurt vind ik het van zijnentwege overdreven met zijn sporten. Ik denk dat hij roofbouw pleegt op zijn lichaam. Hij is geen drie maal of vier maal, zelfs geen vijf maal zeven niet meer. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat sporten valt nog wel mee, denk ik. Hij is mager(der), maar niet gespierd.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Roofbouw plegen door wekelijks een uur of 5 te sporten (waar hij waarschijnlijk zelfs niet toe komt)...Kom zeg. De man is 45 jaar en loopt de 10 miles in dik anderhalf uur. Dat is erg ok voor iemand van die leeftijd, maar nu ook weer niet om te zeggen dat hij ongezond topsportachtig bezig is.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U denkt dat de meerderheid van onze medeburgers stemt op basis van inhoud?
Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 28 april 2015 om 09:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Als ik het mij goed herinner vertelde hij zelf dat hij niet sportte om 'gewoon anders' te zijn. Het PronoKal-dieet was trouwens ten tijde illegaal in België. Maar dat stopte hem vreemd genoeg niet. Hij kreeg zelfs geen gas-boete. Laatst gewijzigd door lupus : 28 april 2015 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Schepen
|
![]() Dan raad ik je zeker geen boeken van Clive Barker of H.P. Lovecraft aan.
Maar ik ben toch wel een ietsiepietsie blij dat je er van genoten hebt. Hier is een leuk verhaaltje vol leugens en geen gram spanning waar je zeker kan van genieten: http://www.n-va.be/sites/default/fil.../PDF/planv.pdf Enjoy ! Laatst gewijzigd door lupus : 29 april 2015 om 16:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Want zo begint uw hagiografie wel te klinken ...
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door lupus : 30 april 2015 om 16:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar ging mijn opmerking over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Je kan uiteraard producten bestellen- of gaan oppikken in het buitenland. Dat maakt het gebruik of het bezit ervan niet legaal. Zeker niet als die producten niet voldoen aan de belgische wetgeving zoals het pronokal-dieet ten tijde van. Over welke producten hebben we het hier eigelijk in de discussie ? Laatst gewijzigd door lupus : 1 mei 2015 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het dus niet over BdW. Lees mijn bericht toch maar eventjes opnieuw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zouden we het specifiek bij het onderwerp kunnen houden, namelijk het pronokal-dieet ? http://www.foodlog.nl/artikel/bart-d...-dieetproduct/ Laatst gewijzigd door lupus : 1 mei 2015 om 11:00. |
||
![]() |
![]() |