![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 |
Schepen
|
![]() "Don't they look good in their uniforms" kwam op CNN tijdens een interview van een generaal voor de oorlog met Irak. Er kwam geen debat over het al dan niet nodig en geoorloofd zijn van de oorlog.
Objectiviteit is hoe dan ook een heel rekbaar begrip. Als jullie de video In Plane Site gezien hebben over 911 zullen jullie niet meer betwijfelen dat het geen terroristen waren, maar een grote gruwelijke stunt van onverschrokken mensen om nog veel gruwelijker dingen te doen. Heeft iemand onder jullie "America Remembers" over 911 gekocht? (ik niet, maar er zou in slow motion het afvuren van de missiel vanuit het vliegtuig op de tweede WTC toren zichtbaar zijn)
Joyous distrust is a sign of health. Everything absolute belongs to pathology. - Nietzsche Laatst gewijzigd door Funghus : 13 oktober 2004 om 16:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oh no, the morons have arrived.
Ga aub uw conspiracy gezever in de eigen threads bespreken.
In het begin was er niets, wat ontplofte. Laatst gewijzigd door TomB : 13 oktober 2004 om 17:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Voor mensen die in de VS wonen en overtuigd zijn dat rasechte knotsgekke communisten bestaan en nu de totaal geschift terroristen van Al Qaeda die vliegopleidinge nemen zonder te beseffen dat de NORAD binnen de 3 minuten optreedt bij elke koerswijziging van een passagiersvliegtuig, geloof ik dat die mannen er gewoon maar eventjes waren om hun rolletje te spelen en dan clandestien weer naar huis mochten (of eerder onderduiken in Marokko, met een hoop poen). Het was in het jaar voor 911 meer dan 60 keer gebeurd dat er jets opstegen om de veiligheid boven Amerikaans luchtruim te garanderen wanneer een vliegtuig niet snel genoeg antwoordde op een verzoek van de luchtverkeersleiders. Het lijkt vrij straf, maar Michael Moore is zelfs niet eens echt diep gegaan in het onderzoeken van de beelden van 911. Als iemand mij een heel duidelijke foto kan tonen waarop het vliegtuigwrak staat, zal ik daar dankbaar om zijn. Idem voor de tweede inslag van de WTC torens, als daar een beeld is waar GEEN missiel in het gebouw slaat bij slow motion, dan zou ik daar ook graag een kopij van hebben.
![]() |