![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een afvallige moet nooit worden gedood maar weer tot de islam bekeerd zolang die leeft. Laatst gewijzigd door Guinevere : 13 mei 2015 om 15:17. |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#43 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Nogmaals: Waarom zorgen moslims als IS al voor een hel hier op aarde? en dan nog vooral voor vrouwen en meisjes?. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Minister-President
|
kijk Wieroe is er verdomme in geslaagd om een totaal nieuw geloof te ontwikkelen vanuit zijn luie warme mandje. en al die jaren sedert 2005 schreef ik op wat hij naar mij miaauwde of in mijn onderbewustzijn implanteerde via zijn eigen kwantum wifi verbinding daarmee als hacker van mijn brein, en nu heeft hij dit geflikt:
het nieuwe geloof is het dewanisme, en wieroe is de avatar, en dit is dus een nieuwe futuristische stroming binnen de hindoeistische oudere sanathan dharma. en ik wilde zelfmoord plegn jaren geleden maar Wieroe redde mijn waardeloze leven. zo zie je dat het jodendom gewoon zwaar nutteloos is en islam en christendom zijn gewoon neojoodse geloofs doctrines en nog idioter dan het origineel. ziek hoor die mensapen miaauwt wieroe hele dag naar mij. -------- zie dit is een idee van wieroe en het staat al online, essay plus briefje aan vhp suriname. H12. Nuttige links, intern en extern Media Suriname Politiek Suriname H13. Persbericht bij deze proclamatie Delft, 25 mei 2015 Onderwerp: proclamatie: 'Bevrijding Suriname' (team van FB/SSers, ´Fuck Bouta Saka Saka´) Dewanand en zijn beroemde, slimme Hindoe Nazi (homo)katten zoontje, Wieroe proclameren op het Kritisch Podium Dewanand, www.dewanand.com en Facebook, account ´waldo dewanand´, hen eigen organisatie om Suriname te bevrijden binnen vijf jaar met een team van FB/SSers, ´Fuck Bouta Saka Saka´. Een hoger doel is om m.b.v. de Indiase regering en leger de drie Guyana´s te verenigen en om dan Shri Rama ka Desh op te richten, als een overzeese deelstaat van Bharat Maata en als een nieuwe Hindoemeerderheidsstaat met tenminste tien miljoen Indiase immigranten. Dit plan is onderdeel van het grotere toekomstplan om 'The Vedical Union' op te richten in dit Kali Yuga tijdperk van A-Dharma en extreem materialisme. Dit is het nieuwe actieplan van de laatste, uitstervende Hindoes in Nederland die nu totaal gedecimeerd zijn en radeloos verlangen naar een verlossend signaal uit de internationale Hindoe wereld. Een subdoel is ook om een zgn. Homo Stad (Gamma City) in Suriname te ontwikkelen. Ook moeten er ´State of the Art´ megasteden komen in Suriname voor bejaarden uit Europa, om de explosief gestegen kosten van de vergrijzing te verminderen. VHP Suriname ontvangt vandaag een openbare brief met een verzoek om participatie en om Shri Rama ka Desh te realiseren binnen vijf jaar. Hindoestanen zijn nu een gehate, verkrachte en gediscrimineerde etnische minderheid in Suriname en zij moeten nu toch tonen wat zij dit land te bieden hebben, met behoud van hun NIET-BLANKE Hindoeïstische identiteit en Indiase achtergrond, als meerdimensionale kleurlingen van het hyperdynamisch gepigmenteerde Hindoeïstisch vuilnisbakkenras en zich nu verenigen in FB/SS. De 40 jarige dictatuur van de racistische, A-Dharmische Surinaamse stadsnegers zal binnen afzienbare tijd voorgoed verleden tijd zijn en een nieuw vieszwart (koelie)volk zal daar de scepter zwaaien, om dit land totaal te dekoloniseren en om te bouwen tot een waarlijk tropisch paradijs. Dewanand en Wieroe Delft, Nederland E : [email protected] website: www.dewanand.com deeplinks: 1. De proclamatie van FB/SS (Fuck Bouta Saka Saka): http://www.dewanand.com/wfor1308.htm 2. Openbare Brief aan VHP: http://www.dewanand.com/waction0075.htm ////// |
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe ziet en/of omschrijft u dat succes ??
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 25 mei 2015 om 01:48. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|