![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gezien de test geslaagd was, heeft Eurovisie steeds meer hooi op z'n vork genomen & o.a. ieder jaar de liedjeskermis opnieuw georganiseerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() "Mensen met stijl en klasse praten Frans"
Naast nestbevuiling, wat het juiste woord is, is dit ook zondermeer een stompzinnige retrograde provocatie, die in Vlaanderen gevoelig ligt. Retrograad, omdat de geschiedenis daar al lang komaf mee gemaakt heeft. Drukazz heeft dat misschien nog niet gemerkt. Een provocatie, vanwege de historische onderdrukking door het Frans. Stompzinnig, omdat je mensen met stijl en klasse vindt in alle taalgebieden. Van stijl en klasse getuigt dit topic in elk geval niet. Dat is mijn laatste woord hierover. Laatst gewijzigd door eno2 : 28 mei 2015 om 22:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Daar kan ik niets mee, terwijl de taal iets moois was om naar te luisteren, en dat hebben ze verandert... Trouwens, de bedoeling van een eurosongfestival is de organisatie hiervan ook bij de winnaar is, voor dit jaar was de winnaar zweden, dus organiseert zweden volgend jaar de liveshows van dat festival in hun land zelf, is volgend jaar de winnaar nederland dan gaat nederland de organisatie het jaar daarop op zich nemen...simple as hell... Dus als de belgen nederlanders duitsers fransen en van die omgeving nooit eens hebben gewonnen betekend dat ze doodgewoon niet in staat zijn of de moeite niet willen doen om het songfestival in hun eigen land te organiseren. Als je dat afzet tegenover de tijd dat ze ontstaan is tot nu, hebben de zweden, denen, noren, het meest gewonnen..dus blijkt maar weer hoe het paraplueffect werkt op dat gebied...zoveel landen wensen dat niet te organiseren, een minderheid doet moeite om mooie en geniale liedjes te brengen...maar de populariteit van het songfestival betreffende het concept van de taal is heel pover geworden..organisatorisch is dat niet vol te houden, tot dat de zweden noren denen eens dat niet willen en dus ineens barslechte liedjes gaat brengen..dat frankrijk dat eens gaat organiseren...of eender ander land dat de laatste tien jaar nooit gewonnen heeft en dat is aan hun repertoire goed op te merken, dat is nog steeds op lage pijl wat mij betreft ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() çe sont des oignons qui groeien dans mon hofke
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor hun leeftijd is hun Frans zeer goed. Haar Nederlands is ook zeer goed. https://www.youtube.com/watch?v=OcOOI1aiols Ik heb het wel over de manier hoe ze in de andere taal zingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Vlamingen die Frans praten. Wat er van zij? Ze kunnen in Frankrijk wonen hè of een Franstalige partner hebben hè? Laatst gewijzigd door Weyland : 29 mei 2015 om 06:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
da's al zeker 20 jaar geleden !! Daarop zei ze zelfs nog: "Flamand bèèèk !!" Wat een voze trut was & is ze nog steeds !!!! Die trees is nu 43 !! ![]() Kijkt wel USA films , maar .... alles gedubd in't .... !!!! Muziek: In't zicht , destijds , Franstalige singeltjes & LP's !! Ook posters e.d. ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Das een mooie kwak tegen mijn smoel, que ?
Dus ik schrijf verwarrend ? Ocharme...ik heb het toch al gezegd gehad dat niet zo sterk ben met taal... |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik krijg altijd de neiging om mensen die Frans praten een paar zware stompen te geven voor al hun hooghartigheid die ze tentoon spreiden.
|
![]() |
![]() |