![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals destijds de sossen beslisten dat x duizend werklozen verplicht aangeworven moesten worden door de nmbs. Waar er geen werk voor was. Ik heb mijn eigen criterium voor mijn werk: ik moest er mijn gezin mee kunnen onderhouden en als het even kon, moest ik het nog graag doen ook. Al de rest is stierenstront. En ik wil best solidair zijn met wie het nodig heeft. Zeer solidair zelfs. Maar gene zever van te lui om zijn of haar kont op te heffen; een jaartje een wereldreis maken en nog wat van dat leuks. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dualiteit naar triniteit. Een communisme gemengd met een democratie. Het is niet omdat de ene groep andere mensen negeert die andere mensen niets alleen kunnen doen he? Basis voor de mens is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door tandem : 3 juni 2015 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Dus al rijdend een zijrail bouwen. Wij mensen hebben voor hetere vuren gestaan .
Laatst gewijzigd door Peche : 3 juni 2015 om 10:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was gewoonweg zo. Ik ben een werklustige Vlaming ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Van een andere tijd. Waar de sossen vooral uw rechten verworven... Ik ken er nog zo ene. Stemmen op nva maar wel op ziekenkas tot zijn pensioen. En vooral wijzen naar de nieuwe generatie dat ze er niets van bakken...
Laatst gewijzigd door Peche : 3 juni 2015 om 10:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Denk je dat productie zonder winstbelangen even efficient zal zijn? Want waarom anders striven alle bedrijven naar efficiëntie?
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Je bent dan zo geboren zonder je daar bewust van te zijn? Dan ben je bij gelukkigen natuurlijk, het is soms beter om daar niets van te weten aangezien je er dan ook veel minder last van hebt.
Laatst gewijzigd door tandem : 3 juni 2015 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Ontdoe u van het idee "bedrijf". Ge voorziet mensen gratis gewassen.
Het plant zich allemaal verder. Beesten ook. Wie er aan werkt plukt de vruchten en heeft dus eten sneaky. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() maar wie gaat deze gewassen produceren?
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Vrijwilligers. Ik wil en ik ben niet alleen. Volkstuintjes te kort he? Lange wacht lijsten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn zotten die werken om Belgie in stand te houden.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toen kwam de man met het geweer en Volkstuinland had terug een koning.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Ik sta nu 50m van volkstuinen geparkeerd. Er sta vanalles en een hekske er rond is voldoende. Er staat wel bitterweinig en dat is zo'n zonde. Zo'n verloren ruimte...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Het als Klein Europa, Belgische politici zijn slechts het verlengstuk van nog grotere narcisten die ze als hun grote voorbeeld zien, in het verlengde daarvan heb je het volk die nu als dwazen geld moeten produceren om getallen op een statistiek naar de hemel te brengen. Het staat mooi nochtans 'The Sky is the Limit', ondertussen is men het Noorden totaal kwijt, die grens ligt al decennia achter ons en de lucht is inmiddels zo bezoedeld dat men niet eens meer ziet wat er aan het gebeuren is. Maar nu gaan we verder, het volk wordt gevraagd om solidair te zijn om deze waanzin te onderschrijven, we leven nu eenmaal in een democratie waar de dwalenden in de meerderheid zijn en de minderheid genegeerd kan worden. En als er nog budget is, kunnen we nog een studie bestellen die wonderwel hetzelfde zegt als de voorgaande maar niet past binnen het narcistische kraam van diegenen die de bevolking folteren als een brave huisvader.
Laatst gewijzigd door tandem : 3 juni 2015 om 11:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Tanden en Peche, zouden jullie niet eens werk zoeken / gaan werken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De media, de politieke wereld, de academische wereld, ja zelfs de show-business vechten om hem als eerste te kunnen inhuren... ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 3 juni 2015 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |