Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 juni 2015, 10:23   #41
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik zou eerder zeggen: laat ALLE Afrikanen naar Europa komen. Dan ga ik wel naar Afrika. Afrika is tenslotte een mooi continent, alleen jammer dat er zoveel Afrikanen wonen he Maar als die ondertussen in Europa zitten, is dat probleem opgelost
Mag ik mee?

Stel je voor dat blanken in het prachtige en superrijke Afrika zouden wonen. Hoe welvarend zouden wij (blanken)- dan wel niet worden? Zie maar op welke korte tijd Israel - zelfs met constante tegenwerking - van hun deels moerassig en deels woestijnachtig gebied bloeiende industrie van landbouwproducten konden produceren.

Wat wij zouden kunnen doen in Congo alleen al is onvoorstelbaar. Bloeiende plantages, (liefst propere) industrie, behoud van natuur deze keer..... Ik zit er bijna op te wachten tot we de overstap kunnen maken.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2015, 13:49   #42
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

We halen ze zelf gewoon binnen ...

Marineschip Godetia redt opnieuw 213 mensen

Bron

Dus gaan we van het standpunt uit dat er mensen zijn hier in België die daar veel geld met verdienen met ze maar te laten komen of zie ik dat verkeerd?

Row, row the boat?
Oud 10 juni 2015, 15:34   #43
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht

Bron

Dus gaan we van het standpunt uit dat er mensen zijn hier in België die daar veel geld met verdienen met ze maar te laten komen of zie ik dat verkeerd?

Row, row the boat?
Ik kan begrijpen dat men ze van de verdrinkingsdood wil redden maar men zou ze terug moeten afzetten in Afrika in plaats van ze naar Europa te brengen.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2015, 15:36   #44
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

De boot waar ze vanaf komen is een Turkse boot, dus de Turken hebben hun oude lifestile weer opgepakt: mensenhandelaren.
Oud 10 juni 2015, 15:39   #45
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
De boot waar ze vanaf komen is een Turkse boot, dus de Turken hebben hun oude lifestile weer opgepakt: mensenhandelaren.
Daar zal meer mee te verdienen zijn dan rondjes varen met toeristen zeker?

de Turkse kust ligt daar vol van.
Na x aantal jaar zijn zo'n bootjes niet meer geschikt om met verwende toeristen rond te varen, dus..... de oversteek is snel gemaakt. En die boten zijn goed zeewaardig.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 10 juni 2015 om 15:40.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2015, 22:48   #46
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Mag ik mee?

Stel je voor dat blanken in het prachtige en superrijke Afrika zouden wonen. Hoe welvarend zouden wij (blanken)- dan wel niet worden? Zie maar op welke korte tijd Israel - zelfs met constante tegenwerking - van hun deels moerassig en deels woestijnachtig gebied bloeiende industrie van landbouwproducten konden produceren.

Wat wij zouden kunnen doen in Congo alleen al is onvoorstelbaar. Bloeiende plantages, (liefst propere) industrie, behoud van natuur deze keer..... Ik zit er bijna op te wachten tot we de overstap kunnen maken.

antw Wieroe en ik:

ja ja ja Circe,

perfect gezegd, dikke 5,56 voor deze posting, je hebt gelijk man.

zaak nu van Nederland, Duitsland, Frankijk:

eenzijdig het schengen akkoord opzeggen, mbt vluchtelingen verdrag en conventie van geneve. EEn sterke extreem rechtse, openlijke PRO WHITE MAJORITY politieke partij moet dit maar ter tafel werpen en via een volksreferendum, netjes afdwingen intern binnenlands.

Maar uiteraard moeten de superieure BBB blanken/ Ariers nu ook hun superieuriteit tonen aan deze evolutionair achtergebleven NIET Blanke mensaap rassen, incl de aziatische en uit saarch regio/ india;

dus er komt een geniaal relay systeem voor vluchtelingen die naar europa willen komen met terugwerkende kracht vanaf 1990, incl hen hele niet blanke familie, allemaal gaan verplicht wonen en werken in bv Frans Guyana en Arische wetenschappers en industrielen uit Europa gaan dit landje in zuid amerika maar ombouwen tot een moderne Arische productie staat olv een Arische elite die kennis van zaken heeft en alle technische know how en bestuurlijke kunde.

Ik bekijk dit probleem als viesbruin koelie aapje he, geboren in zwart suriname, en ik moet toegeven dat ik persoonlijk geloof nu in evolutionaire processen mbt de vele mensaap soorten en in klimatologische determinatie processen die de genen dus vormen en veranderen na pakweg 5000 jaar tijd al.

Dit is geen racistisch denken van mij en Wieroe nee, wij bekijken het veel complexer maar Wieroe wil gewoon heel Europa zuiver BBB blank en HOOG arisch houden omdat hij wil dat alle Europese katten kunnen genieten van Nazi duitse katten brokjes uit 1940, alleen originele smaken van de katten fuhrer zelf.

dewa en wieroe
niet menselijke hindoe fundamentalisten
Kennisstad Delft

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2015, 23:03   #47
dewanand
Minister-President

hier moeten alle Europese Blanken en Ariers eensgezins en uit vollle borst luidop en barbaars dit tegen brullen:

WEBpublication BOOK WART0159 / EPAGE 18 of 58
Eerbetoon aan profeet Hans Janmaat
Een persoonlijke impressie

2. Level 2: Janmaat op oorlogspad
2.1. Janmaat mantra 1: "Vol is vol"

2.2. Janmaat mantra 2: "Eigen volk eerst"

http://www.dewanand.com/janmaat18.htm

------------------------
← Commentaar: Is Obama “de meest joodse president ooit”?
“Vluchtelingen” uit Afrika houden een zitstaking aan de Frans-Italiaanse grens
Geplaatst op 13 juni 2015 door E.J. Bron

Screenshot_26

(Vertaling: E.J. Bron)

Aan de Frans-Italiaanse grens hebben ongeveer honderd “vluchtelingen” een zitstaking gehouden. De overwegend uit Afrika afkomstige mannen, vrouwen en kinderen eisten in de Italiaanse plaats Ventimiglia Frankrijk binnengelaten te worden. Acht Franse politieagenten blokkeerden de straat bij de grensovergang. De “vluchtelingen” hielden borden omhoog, waarop o.a. te lezen stond: “Wij willen erdoor” en “Wij hebben vrijheid nodig”. “Euronews.de” heeft hier een video van de zitstaking.

Wat betreft de motivering van de nep-vluchtelingen is er onlangs in de “Frankfurter Allgemeine Zeitung” een uit meerdere delen bestaand artikel verschenen, waarin een “vluchteling” uit Gambia er van uitgaat dat hij bijvoorbeeld in Duitsland “gratis een huis krijgt”. Voor andere asielkandidaten is het de lust naar avontuur:

Voor veel Afrikanen is de weg naar Europa ook gewoon een belevenis. Hij zou op weg gegaan zijn “pour la richesse” en voor het avontuur, zegt Nouf uit Benin glimlachend. Hij staat voor de half geopende poort van een getto in de wijk “Misrata”. Nouf is twintig jaar oud, zijn hemd kleeft aan het spierloze bovenlichaam. In Benin heeft hij gewerkt als autospuiter. Hij zegt dat het hem niets uitmaakt waar in Europa hij terechtkomt.

De “Deutsche Welle” bericht in het artikel “Geen oorlog, geen honger in Senegal – desondanks vluchten duizenden” over de niet aanwezige beroepskwalificaties van de “vluchtelingen”:

Volgens de Internationale Organisatie voor Migratie (IOM) kwamen er alleen al tussen januari en maart van dit jaar bijna 1.200 Senegalezen op de Italiaanse kusten aan. “Het zijn vooral jonge mannen van het platteland en uit de voorsteden, waar weinig economische mogelijkheden zijn. Vaak hebben ze alleen maar een heel geringe officiële schoolopleiding”, verklaart Jo-Lind Roberts-Sene, leidster van het IOM-kantoor in Senegal. “Ze zijn op zoek naar economische perspectieven, naar werk, ze willen hun families ondersteunen.”

Velen van hen zouden niet weten wat hen in Europa te wachten zou staan, aldus Roberts-Sene. “Ze hebben geen idee wat het betekent om illegaal in Europa te leven, welke consequenties dat heeft. Voor hen betekent Europa: Ik kom aan, vind een baan en stuur heel veel geld naar mijn familie thuis.”

De Identitaire Beweging Oostenrijk becommentarieert hierover treffend:

Deze ontwikkeling heeft niets met “vluchtelingen” of “asiel” te maken, zoals dit in het verleden het geval was. We beleven op dit moment een unieke massa-immigratie vanuit Afrika, het Nabije Oosten en het Midden-Oosten naar Europa. Een ontwikkeling, die noch de emigratielanden noch de immigratielanden helpt en voor de Europese volkeren in het kader van de grote vervanging een bedreiging van hun bestaan is.

Bron:
www.pi-news.net

Vertaald uit het Duits door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

https://ejbron.wordpress.com/2015/06...liaanse-grens/

Oud 14 juni 2015, 01:05   #48
dewanand
Minister-President

ons commentaar op onze facebook page: account van 'waldo dewanand'
voeg ons eens toe:

jah jah, deze afrikaanse negers vechten om verder te evolueren, ze kunnen niet 60.000 jaar wachten om BBB Blanke/ Arier te worden. Voor negers is de evolutie heel belangrijk, en zelf zijn zij de grootste negerhaters die er bestaan in Afrika zelf. Negers zijn stuk voor stuk erg zielig en men moet gewoon het vluchtelingenverdrag maar opzeggen met VN en Geneve conventie maar verbranden. Zinloos gedoe is dit.

Wieroe en ik bekijken het zuiver technocratisch en extreem biologisch, en daar zit de oplossing ook echt in. Nee, veel negers die ik persoonlijk nu goed ken als intieme vrienden zijn doodongelukkig in BBB blank/ Arisch Nederland en lijden elke dag. Zelfs met bijstand of WAO zijn zij hier toch doodongelukkig, en het gematigd zeeklimaat van Nederland maakt de ellende toch compleet. Maar ik ken nog meer vieszwarte HIndoe/ HONDoe halfapen die ook doodongelukkig zijn in Arisch Nederland, dus what to do???

Wieroe legt mij altijd uit dat een DOMintelligente mensaapje moet kiezen voor hsijn grote geluk en de weg van de minste weerstand moet volgen als water, omdat wij ook gewoon Koolstofwezens zijn die voor pakweg 97 procent uit zuiver water bestaan. Wij zijn ahw waterwezens die leven, raar he??? Hoe kan die 97 procent water in ons nou leven, terwijl water een dode stof is, een H2O verbinding met de geweldige waterstof brug???

REF tekst:
“Vluchtelingen” uit Afrika houden een zitstaking aan de Frans-Italiaanse grens
(Vertaling: E.J. Bron) Aan de Frans-Italiaanse grens hebben ongeveer honderd “vluchtelingen” een...
ejbron.wordpress.com

https://ejbron.wordpress.com/2015/06...liaanse-grens/

Oud 14 juni 2015, 10:10   #49
steventje
Burger

Standaard

De enige oplossing voor de migrantenstroom is een blanke president in alle landen van Afrika. De welvaart zal er hoogtij vieren en geen enkele zwarte wil nog emigreren !
steventje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2015, 14:50   #50
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik zou eerder zeggen: laat ALLE Afrikanen naar Europa komen. Dan ga ik wel naar Afrika. Afrika is tenslotte een mooi continent, alleen jammer dat er zoveel Afrikanen wonen he Maar als die ondertussen in Europa zitten, is dat probleem opgelost
Tja, dan bouwen de blanken Afrika helemaal op en verkommert Europa. Binnen enige tijd willen de zwartjes dan terug naar Afrika om van de aldaar opgebouwde welvaart te kunnen genieten. En dan worden de blanken buiten geschopt.

Het wordt dringend tijd dat wij ons gaan verdedigen. Als de zwartjes of de moslims het beter willen hebben, dat zij er dan ZELF voor zorgen. 100 jaar geleden was het hier ook kommer en kwel, en niemand was er om onze voorouders te helpen. Die hebben er zich ZELF uitgeknokt. Vorige eeuw waren hier twee grote en gruwelijke oorlogen. Alles was zo goed als vernietigd. Hebben wij toen hulp gekregen van de zwartjes of moslims om alles terug op te bouwen?

Laatst gewijzigd door Lukkas : 14 juni 2015 om 14:52.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2015, 21:19   #51
Midas
Partijlid

Midas's schermafbeelding

Standaard

Momenteel voeren de europese leiders een politiek tegen hun eigen bevolking. Corruptie en vriendjespolitiek overheersen niet alleen in Afrika, China, Rusland, enz ... maar ook in Europa, wezej het dan misschien op een iets subtielere manier, en verdoken door een politiek correct discours, waar men iedereen mee doodmept die protesteert.

De europese leiders interesseren zich enkel in de welvaart van de europese elite, en het kan die mensen echt niks schelen wat de huidskleur is van hun loonslaven, hoe meer loonslaven hoe beter, en hoe meer armen, hoe rijker en machtiger zij worden.

Dit alles zal voortduren tot WOIII uitbreekt, die volgens de paus al begonnen is trouwens. Europese politici blinken nu eenmaal niet uit in het voorkomen van conflicten en oorlogen, maar juist in het nemen van verkeerde beslissingen, met alle gevolgen vandien.

Laatst gewijzigd door Midas : 14 juni 2015 om 21:20.
Midas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2015, 21:49   #52
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Mag ik mee?

Zoals ik eerder al stelde: Afrika herkoloniseren.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2015, 07:12   #53
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Midas Bekijk bericht
Momenteel voeren de europese leiders een politiek tegen hun eigen bevolking. Corruptie en vriendjespolitiek overheersen niet alleen in Afrika, China, Rusland, enz ... maar ook in Europa, wezej het dan misschien op een iets subtielere manier, en verdoken door een politiek correct discours, waar men iedereen mee doodmept die protesteert.

De europese leiders interesseren zich enkel in de welvaart van de europese elite, en het kan die mensen echt niks schelen wat de huidskleur is van hun loonslaven, hoe meer loonslaven hoe beter, en hoe meer armen, hoe rijker en machtiger zij worden.

Dit alles zal voortduren tot WOIII uitbreekt, die volgens de paus al begonnen is trouwens. Europese politici blinken nu eenmaal niet uit in het voorkomen van conflicten en oorlogen, maar juist in het nemen van verkeerde beslissingen, met alle gevolgen vandien.
100 % akkoord !!!
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2015, 15:35   #54
Stannis
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
500.000 staan er nu al te wachten op hun bootje aan de kust van Libië.
Maar dat is nog maar het begin.
Uiteindelijk zal de meerderheid van het volledige continent de oversteek wagen.
Europa heeft getoond dat het onvoorwaardelijk vluchtelingen redt en naar Europa brengt.
Er worden geen vluchtelingen teruggestuurd.
Er worden geen boten getorpedeerd.
De Europeaan is 'beschaafd' en dat betekent dat hij zichzelf de morele verplichting oplegt om vluchtelingen te helpen.
En dat weten ze in Afrika.
Het is dus simpel.
Of Europa stapt af van zijn 'beschaafde' waarden en weigert vluchtelingen (wat niet zal gebeuren zolang de beta's hier de plak zwaaien), of het grootste deel van de Afrikanen komt naar hier.

Prettige dag verder.
De meerderheid dan nog!
Stannis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2015, 18:27   #55
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht

Bron

Row, row the boat?
Het marineschip Godetia zou beter de mensensmokkelaars pakken en op een van hun bootjes zetten.
Dan: met het kanon (?) erop los.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2015, 03:24   #56
PeterC
Lokaal Raadslid

Standaard

Nog nooit gehoord van Thomas Barnett ?

Volgens hem moet Europa een lichtbruin ras worden met een IQ van 90, te dom om te begrijpen maar slim genoeg om te werken. Prof. Dr. Michael Vogt spreekt dit aan, hier te zien op YouTube. Blijkbaar weinig bekend, deze Thomas Barnett.
PeterC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2015, 03:54   #57
PeterC
Lokaal Raadslid

Standaard

Oostenrijk wil EU ook verlaten. Dat wordt natuurlijk overal verzwegen. Als ik zo naar de mainstream kijk en luister, dan valt mij dikwijls op dat te pas en te onpas over "Europa" en de EU of Europese Unie wordt gesproken.

De EU is geen staat. De EU is een construct, een soort van vereniging. Er wordt slordig omgesprongen met de taal maar dit is gewild net zoals andere negatieve ontwikkelingen in de EU.

EU-Austritts-Volksbegehren 24. Juni - 1. Juli 2015
PeterC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2015, 17:44   #58
demonen
Banneling

Standaard

Als de Europese Unie (EU) er niet in slaagt om het vluchtelingenprobleem op te lossen, zijn de open binnengrenzen in Europa niet langer houdbaar. Daarvoor waarschuwde Duitsland dinsdag in Luxemburg tijdens een vergadering over het migrantenprobleem.

'We streven niet naar een verandering van het Schengenverdrag en we w�*llen geen systematische grenscontroles herinvoeren, maar wanneer er geen verantwoordelijkheid wordt genomen, dan kan dat wel eens het einde van het vrije verkeer in Europa betekenen,' zei de Duitse minister van Binnenlandse Zaken Thomas de Maizière (CDU) dinsdag in Luxemburg waar de minister samenkomt met collega's om over het vluchtelingenprobleem in Europa te praten.
http://www.elsevier.nl/Buitenland/ac...rpageid=158493
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2015, 13:21   #59
Rahowa
Europees Commissaris

Rahowa's schermafbeelding

Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Europa kan in ieder geval wel iets doen ipv zoals een apathische koe in de wei te staan. Meuh ! Groetjes uit Europa. Meuh !
Misschien kannoneerboten inschakelen?
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2015, 13:22   #60
Rahowa
Europees Commissaris

Rahowa's schermafbeelding

Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Bedoel je een veerdienst, vol geladen richting Afrika en leeg terug naar Europa komen.
Geniaal!
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be