![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Al Quaeda zei toch ook dat aanslagen gewaarborgd zijn o.a. om het westen Al-Andalus bezet, dat is ook van 1492 geleden dat de moslims daar zijn buitengezet ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zelfbenoemde 'kalief van Keulen', Metin Kaplan, is dinsdag na een uitspraak van een Duitse rechter door de politie opgepakt en met een privévliegtuig van de luchthaven Düsseldorf naar Turkije uitgewezen.
De bestuursrechter in Keulen bepaalde dat de fundamentalistische moslimleider ondanks de nog bij het federale hof lopende beroepsprocedure kon worden uitgezet. De rechtbank in Keulen zei dat Kaplan als een "identificatiefiguur van het islamitische extremisme" kon worden gezien en dat daarom zijn verblijf in de Bondsrepubliek mocht worden beëindigd. Het belang van Kaplan om in Duitsland te mogen blijven is ondergeschikt aan het openbare belang bij zijn onmiddellijke uitwijzing, oordeelde de rechtbank. De nog lopende beroepsprocedure bij de federale bestuursrechter in Leipzig kan zijn verdere verblijf in de Bondsrepubliek niet rechtvaardigen, zei de rechtbank verder. Ook van Kaplans argumenten, dat hij bij zijn als asielzoeker erkende echtgenote wil blijven en dat hij wegens ziekte niet kan reizen, wees de rechtbank van de hand. De stad Keulen probeerde al geruime tijd van Kaplan af te komen. Kaplan stond aan het hoofd van de inmiddels door het ministerie van binnenlandse zaken verboden 'kalifaatstaat'. Eerder zat hij een gevangenisstraf van vier jaar uit wegens een oproep tot moord op een concurrent.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
[size=2]Von Buelow: With the help of the horrifying attacks, the Western mass democracies were subjected to brainwashing. The enemy image of anti-communism doesn't work any more; it is to be replaced by peoples of Islamic belief. They are accused of having given birth to suicidal terrorism.[/size] [size=2]Q: Brainwashing? That's a tough term.[/size] [size=2] Von Buelow: Yes? But the idea of the enemy image doesn't come from me. It comes from Zbigniew Brzezinski and Samuel Huntington, two policy-makers of American intelligence and foreign policy. Already in the middle of he 1990s, Huntingon believed, people in Europe and the U.S. needed someone they could hate-- this would strengthen their identification with their own society. And Brzezinski, the mad dog, as adviser to President Jimmy Carter, campaigned for the exclusive right of the U.S. to seize all the raw materials of the world, especially oil and gas.[/size] [size=2] Q: In those hours, there was horror, and grief. (na 911)[/size] [size=2] [/size][size=2]Von Buelow: Right, but actually it was astounding: There are 26 intelligence services in the U.S.A. with a budget of $30 billion--[/size] [size=2] Q: More than the German defense budget.[/size] [size=2] [/size][size=2]Von Buelow: --which were not able to prevent the attacks. In fact, they didn't even have an inkling they would happen. For 60 decisive minutes, the military and intelligence agencies let the fighter planes stay on the ground, 48 hours later, however, the FBI presented a list of suicide attackers. Within ten days, it emerged that seven of them were still alive.[/size] [size=2] [/size][size=2]Q: What, please?[/size] [size=2] [/size][size=2]Von Buelow: Yes, yes. And why did the FBI chief take no position regarding contradictions? Where the list came from, why it was false? If I were the chief investigator (state attorney) in such a case, I would regularly go to the public, and give information on which leads are valid and which not. [/size][size=2]Blijkbaar is deze Duitse minister (die een hele goede kennis heeft van de CIA en FBI , hij heeft er boeken over geschreven) dan ook een internet "gek". De waarheid moet bovenkomen. Denk er eens over na en je zal de methode kunnen zien waarmee ze 911 gebruikt hebben om hun beleid te bevestigen. Het volledige interview is te vinden op http://www.rense.com/general19/minis.htm [/size] Laatst gewijzigd door exodus : 14 oktober 2004 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn ogen zijn geopend door een Turkse (gematigde en perfect nederlands sprekende) islamleraar toen ik in de werkgroep multicultureel van Agalev zat in de jaren tachtig. Met wat ik toen hoorde kreeg ik meteen de reactie "dit is burgeroorlog!" Hetgeen hij zij had betrekking op het importeren van huwelijkskandidaten uit Turkije en het om de twee jaar verversen van de imams. Toen werd mijn hoop op "aanpassing" door de Turken meteen op een zeer deskundige manier de bodem ingeslagen. Toen ben ik geleidelijk aan mijn vooroordelen tegenover de zogenaamde "racisten" gaan herzien. De kreten van het "werkvolk" als "vreemdelingen buiten" en de vreemdelingenmoppen waarvan ik vroeger een sterke afkeer had begon ik stilaan met andere ogen te bekijken. Door dan ook nog eens de islam van dichterbij te gaan bestuderen, Koran en Hadith te lezen werd mijn bang voorgevoel enkel nog verergerd. Nu vind ik dat het "werkvolk" van vroeger nog veel te gematigd is geweest in zijn uitspraken. Ik zeg en doe nu dingen waarvan ik nooit gedacht heb dat ik ze zou zeggen. En het strafste van al is, als ik deze zelfde "extreme" dingen zeg tegen vrij links geöriënteerde mensen in mijn vriendenkring, dat ze nog naar me luisteren ook en me niet de rug toekeren! Wij hebben hier in Europa echt geen 9/11 nodig om wijs te worden. Onze dagelijkse contacten met "de moslims" -zoals we ze de laatste 5 jaar noemen- leren ons meer dan genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Schepen
|
![]() Ik verwijs heel even naar uw eigen woorden uit een andere thread:
Citaat:
Citaat:
Misschien loont het ook eens de moeite om een nieuw toetsenbord te kopen. Uw Caps-Lock toets blijft blijkbaar geregeld hangen...
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
En welke dagelijkse contacten met moslims? Ik leef in een grootstad en heb alleszins nog geen last gehad van moslims tout court. (Misschien heb ik geluk gehad) Stoort het je misschien dat ze met een hoofdoek rondlopen? Het 'probleem' van de moslims is veel minder exhuberant dan de moslimhaters willen voorstellen. Nuance kennen ze duidelijk niet. Ho nee , vreemdelingenmoppen dat ze vroeger afkeer van hadden kunnen ze nu mee lachen! LOL dat is de beste die ik gehoord heb in een lange tijd. Het bewijst je ingesteldheid. Ik ben geen vreemdeling- en moslimhater en ik kan hartelijk lachen met vreemdelingenmoppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() we hebben hem/haar gevonden de enige persoon die in een grootstad?? woont en toch geen last heeft van de moslims hoera je weet toch dat je een zeldzaamheid bent hier in Vlaanderen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als ge een probleem hebt met Bush, dan probeerde bush te wacken, maar dan gade geen wolkenkrabber opblazen, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klopt het ongeveer ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Bovendien zijn de initialen G.B. zowel van George Bush als van de Grand Bazar. Wat wijst op zijn medeplichtigheid in de dioxine-crisis die ontdekt werd in de afdeling gevogelte van de supermarkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Achteraf zijn ze zelf Indonesië en andere eilanden en streken in het verre oosten gaan "kerstenen", lees bekeren of dood of slaaf, ... (Okay ja, wij christenen hebben dat ook gedaan, ... maar we zijn er wel ergens mee gestopt... ) ondertussen bloeide de slavenhandel echter bij onze Arabische vrienden die hele dorpen ontvoerden uit de oerwouden rond de evenaar, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een geheim complot om iedereen van ketchup van Heins afhankelijk te maken, er is een product aan toegevoegd om iedereen op John Kerry te doen stemmen, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
http://www.guardian.co.uk/usa/story/...312540,00.html Maar ja het valt natuurlijk moeilijk toe te geven als je in je onderschrift reclame voor Bush hebt staan. Het is nogal moeilijk voor de meeste mensen om eens te twijfelen aan hun eigen overuiging. En om eens visuele feedback te geven, want de meesten willen toch niet lezen. Alhoewel die lectuur al op zich voldoende is om in te zien dat 9/11 gecreeërd is daar de Amerikaanse regering: http://www.911uncovered.com/tower2.html Op de bovenstaande link kan je een explosie zien net voordat het vliegtuig in WTC 2 vliegt, het is niet getrukeerd het staat op de originele beelden. Dat is duidelijk iets dat NIET door terroristen met kartonsnijders gebeurd. Laatst gewijzigd door exodus : 15 oktober 2004 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#58 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
En dit is nu eens geen grap van één of andere Blokker die wat teveel in café de "Leeuw van Vlaanderen" is blijven hangen. Dit komt van rasechte islamofielen. |
||
![]() |
![]() |