![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gebakken aardappelen met bloedworst is niet bepaald mijn idee van een goede en gezonde maaltijd....
Niet dat ik nooit bloedworst eet, maar dan wel met licht gestoofde appelschijfjes en meergranenbrood ipv van met gebakken aardappelen.
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer dan de niet na te bootsen smaak zit er niet in soep uit blik.
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus je bent tegen internationale fastfoodketens, maar je gaat wel naar het frietkot en de pittabar? Antiglobalist?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben niet tegen , maar ik blijf er weg , da's totaal verschillend
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Landbouw is te weinig gericht op kwaliteit en te veel op kwantiteit. Dan krijg je opgeblazen vlees dat spectaculair krimpt in de pan, naar niks smaakt en weinig nutricionele waarde heeft. Het is alsof je dingen onnodig groot zou verpakken terwijl het ook kleiner en beter kan. Ik Bolivia heb je dat nog niet zo. Het kost me altijd even me aan te passen aan dat industrieel voedsel in België. Ook mijn kinderen kregen meer dan eens kotsneigingen van het voedsel (vlees, melk of sommige geprepareerde broodjes bv.) toen ze naar België gingen. Nu zijn ze het gewend. Opvallend is dat dat fenomeen niet voorkomt in omgekeerde richting. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 8 juni 2015 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Vijftien jaar lang beschouwde ik alles boven de vijf euro per dag als luxe-voedsel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In België? Hoe deed je dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() 2/3 in België.
Hoe? Ik heb eens tien jaar enkel rijst gegeten. (Ik eet nog steeds om de twee dagen rijst, omdat ik mijn speciale bereidingen lekker vind en supersnel). Huur (alles in)16500bf, dop 22000bf bijvoorbeeld, gedurende zes jaar. Tot ik iets goedkoper vond. Verder had ik niets. Nog geen fiets van 1994 tot 2004. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 juni 2015 om 23:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Vroeger at ik alleen volle ongepelde rijst met peulvruchten. Rijst: een uur koken. Die kon ik een paar jaar en vrac aankopen, maar de meeste jaren niet. Wel per kg verpakt in de natuurwinkels De laatste 5 jaren schakelde ik over op witte snelkookrijst. Acht minuten. Peulvruchten: een nachtje weken en anderhalf uur koken. Dat doe ik niet meer. Ik sta nu nooit meer langer dan 30' in de keuken voor geen enkel van mijn zeven of acht veganistische gerechten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kom nu nog rond met 10€ per dag voor alles. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() mensenvlees
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verse pistolet met een dik laag echte boter en bruine suiker ... njammie
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks duur aan, zolang je regel 2 van Maddox maar eerbiedigd.
Mensen genoeg, in alle kleuren geuren en voorbereidingen. Van gemarineerd in alcohol, tot goed gelardeerd in tuinkruiden.
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een van de lekkerste maaltijden die ik ooit at was in The Three Sisters in Tallinn. In L'epicerie du Cirque in Antwerpen is het ook innovatief vertoeven, en in verhouding niet zo duur.
Maar de Arabische en Iraanse keukens bundelen voor mij de meest uitgelezen smaken. Licht, divers, gemoedelijk. Jammer genoeg zijn er geen ernstige Arabische of Iraanse restaurants. Bazaar, zusterrestaurant van El Warda, komt in Antwerpen dichtbij en is niet zo duur (buffetconcept). Verder ontbreekt het ook aan een echte Chinese of Japanse ontbijt- en lunchzaak waar je gewoon authentiek kunt eten zoals in China of Japan.
![]() |