![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ivm die vliegtuigen. Kijk naar de feiten. Nergens sprake van schending van luchtruim. Chinese jets vliegen regelmatig uit om VS vliegtuigen te waarschuwen dat ze chinees luchtruim naderen (Wat doen die daar zo VER van huis?). Maar dat wordt dan voorgesteld als een Chinese agressie door de westerse propaganda. Als echter Russische Jets binnen HUN eigen grenzen vliegen en Engelse jets komen hen tegemoet zijn het toch de Russen die de agressor zijn volgens de mediapropaganda.
Jammer dat er toch nog heel wat mensen zijn die de dubbele moraal niet inzien. Ten dele door selectieve en valse berichtgeving, ten dele ook omdat ze gemakzuchtig weigeren zich van de twee kanten te informeren. Een goede tegen slechten sprookje wordt hen opgedrongen en daar zijn ze tevreden mee. Toch heb ik de indruk dat de westerse propaganda zo extreem geworden is dat zelfs hardnekkige believers het beginnen door te krijgen dat het hier niet meer gaat om berichtgeving maar om indoctrinatie. Ik denk ook dat Parcifal effectief wel door heeft in welk leugenspel hij meespeelt, maar dat het hem niet kan schelen. Niet zo onschuldig dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Met uw laatste vraag legt u echter wel de vinger op de wonde: de op Amerikaanse hegemonie gestoelde wereldorde kwam door die talloze militaire interventies inderdaad niet in het gedrang maar werd bestendigd en versterkt. Citaat:
Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 21 juni 2015 om 12:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij best, hoor.
![]() |