![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb al dikke nonsens gehoord, maar dit slaat echt alles.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds geniet ik er wel van hoe je jezelf op quasi-BUB'se wijze mijlenver van de publieke opinie plaatst. Klassieke BUB-dilemma: je moet ervoor zorgen dat normale, breed gedragen eisen als verregaand en 'flamingant' worden aanzien, maar tegelijkertijd is slechts een kleine minderheid van de bevolking Vlaamsgezind. Dat koorddansen is altijd entertainend om te aanschouwen. Oppassen dat je niet valt, Staaf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De doorsnee Vlaming-ârbeider-lagere bediende-kleine zelfstandige was immers niet bemiddeld genoeg om zijn kinderen hoger onderwijs te laten genieten. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 20 juni 2012 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() De "middenjury" levert geen diploma's af voor het hoger onderwijs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan voor hoger onderwijs een examencontract afsluiten met een onderwijsinstelling en dan op dezelfde wijze als met de centrale examencommissie zelfstandig studeren en je proeven afleggen. http://www.ond.vlaanderen.be/hogeron.../studenten.htm
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Ik moest dan nog wel misdienaaar spelen, ongelovig zijnde. Maar de Griekse premier Samaras moet zich 47 jaar laten nog door de Griekse Bisschoppen laten inzweren
![]() ![]() ![]() Praeses-President spelen is wel een mis waard.... Laatst gewijzigd door eno2 : 20 juni 2012 om 23:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al dat gezeul met die loodzware hosties, terwijl het zaad van de pastoor langs je billen afglijdt...
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Hij had eens moeten weten dat ik geen voorbehoedsmiddelen gebruikte. Dat zou zeker zijn goedkeuring weggedragen hebben, al kon ik dan geen ingenieur worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Ik maak met hiergenoemde onderwijsinstelling ook serieuze fratsen mee.
Mooie mission statements en buitenkant, lijkt allemaal in orde, tot je iets voorhebt en daardoor het parcours iets minder gewoon bewandeld ... Eigenlijk echt niet schoon meer en zeer wraakroepend, wat ze me daar gelapt hebben / nog aan het lappen zijn / ... Een advocaat vinden of een beroep doen op juridische hulp is dat echter ook, zeker als je eigenlijk overdag geen tijd hebt om contact op te nemen met de juiste instanties ... ![]()
![]() |
![]() |
#51 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo krijgt het nog de aandacht van enkelen. Toch een leuk verhaaltje,niet? Mogelijk ga ik nog een hoop heibel schoppen, bij het episcopaat, dan heb ik als oud en onschuldig slachtoffer van machtsmisbruik ook niets meer te verliezen. En wel bij mijn eerste verlof in België,dat hopelijk nog lang uitblijft. De enige directe getuigen, mijn arme moeder en mijn tante, dreigen binnenkort te verdwijnen. Ik ga ze een schriftelijke verklaring laten tekenen om mijn akties te verantwoorden, een verklaring, die mijn verhaal hier bevestigt. Laatst gewijzigd door eno2 : 23 juni 2012 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Biskop: Waarom mijn zoon? ENO2: Omdat ik vijftig jaar geleden mijn diplom niet gekregen heb!!! Biskop: Oef, ik dacht al dat je door een van onze werknemers misbruikt was. Ga heen in vrede. Ge moogt mijn ring kussen. En mijn gat ook, als het u niet aanstaat. ENO2: Dank u Monseigneur. Smak, smak, smakkerdesmak.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Ik geloof dat ik het daar hier al vaak over gehad heb, in meerdere threads zelf. Ik wil er nu liever niet op terugkomen, want eerlijk gezegd ben ik voor min. een week niet goed als ik eraan terugdenk.
Dingen die absoluut niet door de beugel kunnen dus en die deze instelling volledig onwaardig zijn en voluit indruisen tegen al haar eigen regels, terwijl ze niet het minste respect tonen voor situaties die volledig buiten je macht vallen en ze er nochtans wel mee uitpakken... Laat me het zo stellen.
![]() |