![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals gezegd, ik voel de behoefte niet om iemand bijeen te kloppen sinds ik geen peuter meer ben.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat je je als volwassene " beschaafd " gedraagd kan ik nog enigzins begrijpen. ( alhoewel...) Maar als puber ? Dat is toch normaal op die leeftijd ? Pubers beledigen elkaar, vernederen elkaar, vooral als ze zien dat éne schrik heeft. Zelfs de kalmste Jongen word dat wel eens moe, en geeft een mot... Maar jij niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook bij de gendarmen gewerkt zeker ? Ah nee, die hadden matrakken, en zelfs schilden en paarden om aan te vallen... Laatst gewijzigd door griezel : 14 juli 2015 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent zeker zo iemand zoals Peumans (trekt wat op peuter), die zich laat vallen en vandaar toekijkt hoe zijn vrouw hem verdedigt. Ach kom, zo erg is het niet, de ene noemt het peuter of Peumans, de andere noemt het bangeschijter of lafaard. Nu, die vrouw van Peumans, die hem verdedigde, is dat een peuter volgens u?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 14 juli 2015 om 15:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 14 juli 2015 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- lol - Gelukkig is het K&k.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een zondagsrambo noem ik zo iemand. Je ziet ze op koersfietsen en mountainbikes. De hele wereld is van hun en iedereen moet uit de weg gaan als zij voorbij komen. Zo'n gasten vragen er om om keihard geschopt te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, natuurlijk.
De marginaalste twee-verdieners hebben personeel om lastig of vuil werk te laten doen in ruil voor dienstencheques, en dan zou ik, of all persons, zélf vechten? Citaat:
Daarom doe ik daar niet aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan me in de voorbije veertig jaar nooit herinneren dat iemand het in zijn bolle hoofd haalde om met me te willen vechten. Ceci dit: mijn bodyguard heeft eigenlijk een herenleven. Maar ik ga nu op die mens zijn loon niet bezuinigen: hij is niet te beroerd om ook nog chauffeur te spelen.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 14 juli 2015 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar die strijd heb ik al lang gestaakt.
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En dan komt hij op jou af. ![]() Jij blijft dan gewoon wachten dat die zijn ding doet want " Vechten is onaangenaam, barbaars, proletarisch,.... Daarom doe ik daar niet aan. " Dus je wacht zoals een lammetje dat hij je hoofd in spijs klopt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En daarna ging je werken op een buro waar alles rozengeur en maneschijn is, waar iedereen altijd lief en vriendelijk met elkaar is ? En je leeft in een land waar geweld vrijwel niet voorkomt, haast onbestaande is, en dan ook nog eens in de allerkalmste buurt van de vreedzaamste stad van dat land ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mission Impossible.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vroeger toen ik nog geen bodyguard had, gebruikte ik als het echt nodig was, mijn vernietigende blik. Geloof me: niemand, bij volle verstand, haalt het in zijn hoofd om met slechte bedoelingen naar me toe te stappen.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 15 juli 2015 om 06:44. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |