![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opgezet?
Is ze dood misschien?
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Al j�*�*�*ren. Maar op het laatst zag je het verschil tussen levend en dood niet meer hoor.
En vermits zij razend populair was in België, werd besloten om haar op te zetten, en een moteurke in haar arm in te bouwen, zodat zij kon waaien naar de mensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het is typisch Belgisch om een week achter te lopen op de Fransen.
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel , ik hou van mijn land , ondanks de politiek !!!!
De politiek (L&R) is iets waar ik wel degelijk op schijt !!!! Het kan me geen reet schelen dat België zogezegd een fout ontstaand land is !!!! U & ik wonen er , dit valt niet te ontkennen !!!! De dynastie , ben niet tegen en voor , interesseert me niet !! De vlag besmeuren: En mensen maar kakken op hun land , terwijl ze willen dat (im)migranten zich aanpassen , Tja , daarop eisen zij dat het Belgische volk zich aan hun aanpast !! Het Belgische volk wordt vierkant uitgelachen !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ook hier is politiek naadje en ondanks dat hou ik van mijn land. Ook Nederland is een fout ontstaan land. Decennia lang hebben ze Brabant en Limburg als kolonie behandeld terwijl het ook Nederlanders zijn. Zonder Brabant was de Republiek er nooit geweest Onze dynastie is ook nep maar boeit me ook niet. Het past allemaal wel in de poppenkast die politiek is. Ook de weg met ons mentaliteit maar wel van immigranten eisen dat ze zich als ons moeten gedragen, is herkenbaar, inclusief het uitlachen. Wel is het zo dat in Nederland anno nu iedereen trots is op zijn regio en dat anderen ook gunt zolang er geen voetbalwedstrijd oude vete's doet herleven. Voor Nederlanders is de Belgische 21 juli en onbekend fenomeen omdat voor ons het niet de Belgen maar de Fransen waren die ons versloegen omdat het de Belgigisten zelf niet lukte en dit werd in 1839 met het verdrag van Londen beklonken. En in 1843 hebben we met het verdrag van Maastricht pas zelf met de Belgen vrede gesloten en de definitieve grenzen bepaald.
I want to light the lights of patriotism. Lech Walesa Laatst gewijzigd door vuggie : 22 juli 2015 om 22:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ivm Voetbal , hier in België , de Rode Duivels , wereldbeker ,
da's inderdaad nog zoiets , dan aanbidt met de nationale vlag , en dag er op .... pist & schijt men er weer op !! Waarom ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waarschijnlijk omdat men een Vlaming wel uit België kan krijgen maar België niet uit een Vlaming.
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zit er dik in !! Een vorm van nationalisme ??
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat daarna ??
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan lachen we met wat anders....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben toch benieuwd met wat ??
![]() Is/wordt de mens ooit tevreden (met zichzelf) ??
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O ,jawel,voor mij toch....
Laten we als volgend mikpunt diegenen nemen waar de belgicisten zo mee in hun nopjes zijn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() koning keizer admiraal ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 23 juli 2015 om 01:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat wordt lachen om Albert Heijn.
![]() |
#59 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Meer van erbij willen horen.
De voetbal sukkel van het schoolplein was de luidste supporter op schoolvoetbal toernooitjes.
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor,laten we het maar houden op de rode duivels als eerste mikpunt.....
Ze lijken een doorslagje van dit onland.... De slogans in alles behalve het Nederlands... Aan het hoofd iemand die steeds met "moi,je" begint,een kenmerk wat vooral franstaligen betreft... Die géén lijn krijgt,in wat wij momenteel gerust mogen beschrijven als de grootste getalenteerde lichting ooit.... Ze scheppen geld met hopen,maar betalen hier geen cent belasting,maar als ze na hun carriere terugkomen hebben ze evenveel rechten op tegemoetkomingen net zoals diegenen die hier al die tijd hun halve loon hebben zien verdwijnen in die bodemloze put,ook staatskas geheten.... En als het erop aan komt ,zijn ze telkens weer nét niet goed genoeg... Kortom ze marcheren nét zo goed als dat onland dat ze vertegenwoordigen... |
![]() |
![]() |