![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ben zelfs eenmaal wakker geworden onder de verdoving, maar zelfs dan kan je ertegen. De napijn is erger als ze je half hebben opengesneden, maar dat is ook maar enkele dagen. Welke tijdelijke slachtvloer? Moet je nu al tegels leggen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Deze regering met N-VA op kop wil afgerekend worden op jobs ... en die belofte gaat in hun smoelwerk ontploffen.
Laatst gewijzigd door demonen : 26 juli 2015 om 09:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders begint het wreed te stinken naar zakkenvullerij. De N-VA is nu al nieuwe beloftes aan het maken , dit keer te realiseren onder een strikte tijdslimiet nl. voordat de zon ontploft. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij hebben de snelst stijgende staatschuld in een economische omgeving met nauwelijks groei. Dat impliceert dat België zijn munt moet devalueren maar dat gaat niet. Gezien deze partij niet wil ingrijpen in de ambtenarij zal het confiscatie worden van spaargeld. Maar alleen vd rijke mensen ttz zij die meer dan 1.400 Euro bruto/maand verdienen. Maar eerst gaan ze vele 10.000den werklozen en invaliden schorsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af waarom er gejammerd en gekankerd wordt.
Wat er de laatste maanden gebeurd is was allang voorspeld. http://www.knack.be/nieuws/belgie/da...on-115842.html Citaat : Mocht er nog een zweem van twijfel bestaan bij de laatste der twijfelaars en goedgelovigen, dan is die nu weggenomen. Met grote trom werd Johan Van Overtveldt vandaag ingelijfd door de N-VA als hun nieuwe sociaal-economische paus. Daarmee wordt ook voor eens en voor altijd duidelijk dat je dat eerste woordje mag schrappen, want sociaal zal het geenszins worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het kan nog drastischer :
http://www.dewereldmorgen.be/artikel...droom-van-n-va Citaat: De ultieme neoliberale droom van N-VA De N-VA wil "de gewesten een bonus uitkeren per werkloze die ze schorsen". Het ware gezicht van de Vlaams-nationalisten wordt steeds duidelijker. De visie van de N-VA steunt op controle, straffen en belonen. Controle over wie uitgesloten wordt, het straffen van de armen en belonen van zij die al genoeg hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wist ik niet. Ik ben ooit wakker geworden tijdens mijn eerste rugoperatie. Ik was er mij van bewust dat er vanalles gebeurde in mijn rug, maar mijn angst was groter dan de pijn. De schapen en koeien die nog klaar wakkerMOETEN ZIJN als hen de keel wordt overgesneden weten niet alleen dat ze doodgaan, ze voelen vaak nog minutenlang de vreselijkste na-pijn. Om dat te begrijpen moet men in staat zijn tot mede-voelen en mede-lijden. Barbaren weten niet wat dat is.
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe N-VA met cijfers goochelt
http://beurs.com/2015/05/05/hoe-n-va...jfers-goochelt Citaat : De groeiprognose kan onmogelijk iets te maken hebben met het beleid van de regering Michel. Sterker nog, volgens de logica die N-VA toepast zou je zelfs kunnen beweren dat het beleid van de regering Michel juist een negatief effect heeft op de groeiprognose, aangezien die sinds kort in het monitoringrapport naar omlaag is bijgesteld. Ook de OESO stelde in november 2014, dus sinds N-VA mee de federale regering bestuurt, de prognose voor 2015 naar omlaag bij (1,4 procent). |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() De N-VA top is aan het brainstormen over hoe krijg je één miljoen werklozen in, pakweg 100.000 vacatures, zonder 900.000 werklozen over te houden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Die zou ik eerder barbaren noemen. Mensen moeten eten en dan liever eigen gekweekt vlees, dan in cellofaan verpakte brol die ze je aanbieden aan 10 € per twee lapjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Je noemt ze allemaal profiteurs en treft maatregelen om ze uit de statistieken te gooien. Is al decennia de oplossing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-Drastische inkrimping van de ambtenarij - verregaande herverdeling van het werk in de privé door bijvoorbeeld de invoering van een 24 uren week. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Welke verkiezingsbeloftes is de N-VA nu aan het realiseren ?
Buiten de rest van deze discussie. Zou het kunnen dat door de weigering van de NVa om echte oppositie te voeren tegen het onland la Belgique, de gebreken van dat onland la Belgique met de dag, ook voor iedere Vlaming, duidelijker worden... Voor mij heeft nooit eerder la Belgique met zijn Vlaamse collaborateurs meer in zijn onderbroek gestaan dan vandaag; de corruptie die heel dit land regeert en samenhoudt springt er met de dag meer en meer uit... En, nu ze zogenaamd geen externe aanklager meer heeft of het moesten de vroegere collaborateurs zelf zijn (PS en SPa), tegen welke zogenaamde valse beschuldigingen moet ze zich nu verdedigen? Iets waardoor ze vroeger de echte problemen steeds onder de mat kon vegen; ze staat nu gewoonweg in haar onderbroek en voor iedereen, die ogen in zijn hoofd heeft, is het duidelijk hoe vooral de Vlaming, ook door zijn eigen vertegenwoordigers steeds opnieuw en opnieuw afgeschoten werden... Oké, er blijven hardleersen die niet willen zien en die hun mantra's blijven herhalen... Maar indien ook de NVa tot niets in staat blijkt te zijn dan wil dat enkel zeggen dat Vlaanderen geen vrij onderdeel maar enkel een wingewest van la Belgique is... |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigen gekweekt vlees impliceert niet dat je het dier op een barbaarse manier moet slachten toch ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Nananana, weer persoonlijk? Don't like that.
Laatst gewijzigd door Spitting Image : 26 juli 2015 om 10:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() De bevolking dient zelf zijn verantwoordelijkheid op te nemen!
Als het gaat om werk te vinden of als het geld zou kosten dat anders in de zakken van de politici en hun vriendjes kan verdwijnen. Voor de rest is het zwijgen, afdragen, luisteren, nultoleranties en primauteit van de politiek of de flikken op uw dak. Deze regering hanteert wel een zeer zeer zeer beperkte definitie van het begrip verantwoordelijkheid. Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 26 juli 2015 om 10:29. |
![]() |
![]() |