![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zijn overigens al Europese landen waar het verboden is, en daar heeft ook geen massale Joodse exodus plaats gevonden. Altijd die paralel met het nazisme. Komaan zeg, het gaat om een verbod op onverdoofd slachten...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 11 augustus 2015 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Dat klopt Jan, maar zeggen en schrijven dat Sonja Claes als ex burgemeester van Heusden-zolder geen kennis heeft van de islam, is mij toch wat te ver gezocht !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() idd stellen dat Sonja Claes (politica én CD&V'er zijnde) de waarheid bewust verkeerd voorstelt is eigenlijk veel geloofwaardiger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() stel je voor zeg, een verbod op onverdoofd slachten in Vlaanderen(/Europa) voldoende om een massale en vrijwillige exodus te veroorzaken van Islamieten (en ultraorthodoxe Joden)...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo krijgen de traditio's hun zin.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150811_01813554 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() oef ! ik wilde haast mijn emigratiepapieren aanvragen ... in zo'n onverdraagzame regio leven lijkt me vreselijk !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
sossen zitten in oppositie, elk standpunt is ok om de regering 'in de problemen' te brengen ... maar maak u geen illusies over de lange termijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De sossen gaan even het beleid bepalen, wat een zieke grap.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Moedig en sereen standpunt van SPA, ben ik niet van hen gewend en had ik ook niet verwacht.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 11 augustus 2015 om 11:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 11 augustus 2015 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fair enough. Had niet meteen een verstandig standpunt verwacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een sossenstreek om verdeeldheid te zaaien. Waarom deden ze het niet toen ze 25 jaar lang in de regering zaten?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zelfs in Israël zijn ze een piepkleine minderheid.
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef daar is een link van waar ik dat zeg?
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=53
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent in de war met de charedische joden, de Neturei Karta .
Maar niet alle orthodoxe joden zijn van de Neturei Karta, integendeel. Je hebt ook veel orthodoxe joden die pro Israël zijn en zelfs Palestijnse huizen in brand steken. Terwijl de Neturei Karta joden tegen de staat Israël zijn . Het is allemaal wat complexer dan: "die is orthodox en die niet".. |
![]() |
![]() |