![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vroeger was ik bloeddonor op 't werk. Ik veranderde van dienst en moest om 9 uur stipt beginnen omdat op dat uur de loketten opengingen. Om kwart voor 9 ging ik vragen of ze voor diegenen aan 't loket (er waren nog andere zo'n diensten) misschien voor 9 uur konden beginnen zodat we toch om 9 uur de loketten konden bemannen. Alles stond klaar, maar ze waren nog koffie aan 't drinken, dus kon het niet.
Dat was dus de laatste keer dat de 4 mensen van de verschillende loketdiensten bloed hebben gegeven...... Diegenen van 't Rode Kruis die betaald worden waren klokvast, terwijl vrijwilligers van 't Rode Kruis die niet betaald worden, geacht worden steeds klaar te staan..... ![]() Hopelijk is de mentaliteit nu niet meer zo, maar ik mag toch geen bloed meer geven wegens medicatie, dus 't kan me niet veel schelen..... ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 12 augustus 2015 om 11:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klinkt me bekend in de oren. Alsof er donoren genoeg zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat Pascal Smet de homogemeenschap oproepen om het voorbeeld te geven, zoals hij zelf dat deed in het verleden.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pas op, als ik een dodenlijstje moest maken voor wie er dit jaar nog sterft, Maggie zou toch op één staan.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() serieus discriminerende, vernederende maatregel ... je hoeft dit m.i. echt niet te pikken hoor ... voor zulke zaken bestaat het cgkr, ttz daar zou het volgens mij toch voor moeten bestaan ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ken veel mensen die donor willen worden, maar dat om die reden niet mogen. Al hebben ze een bloedonderzoek ondergaan die bevestigd dat er geen enkele complicaties zouden zijn, het Rode Kruis moet hen weigeren (en dat vinden de medewerkers daar ook frustrerend hoor).
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 12 augustus 2015 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik bedoel de praktische keuzes na zo'n overlijden ... volgens mij gaat dat toch hier en daar een logistieke 'uitdaging' geven ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Sommige lichaamssap extracties krijgen voorrang op andere.
PS: dat is een grapje, ik hou van mijn vrouw en ben met haar samen voor meer redenen dan extracties (Zo kan Marie het niet verkeerd gaan opvatten).
Politics used to be mainly about irrelevancies, now it's mostly about irrelevant people. Laatst gewijzigd door IanVD : 12 augustus 2015 om 13:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stijl Magriet Hermans.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de dragers van die 'kist' ... (zal dat geen wilde proteststakingen uitlokken in de sector ? heeft ACOD al een stakingsaanzegging klaarliggen ?) is, in voorkomend geval, het crematorium daarop voorzien ? (in Hoboken/Wilrijk zou dat nog meevallen, indien niet, moeten ze daar maar een paar km uitwijken ...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige optie die ik zie is een familiegraf voor haar alleen.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 augustus 2015 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn mannen van de groendienst die op de begraafplaatsen werken, die roepen er de camion met de grijpkraan wel bij.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Het gedachtegoed is eerder: if you can't beat them, join them. En de idiotbox heb ik al lang geleden buitengesmeten. Geschiedenisboeken plaats ik op dezelfde plank als religieuze boeken. Zij zijn geschreven met een intentieproces en het geschreven woord is(was) te makkelijk te manipuleren. En waar de mensheid nu echt niet in uitblinkt is eerlijkheid. Je zal het niet leuk vinden, maar ik kies zelf de boeken die ik wens te lezen. Laatst gewijzigd door lupus : 12 augustus 2015 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gezellig allemaal lijkbleek bijeen, de draagberries in een cirkel. Waarschijnlijk werd het Wilhelmusch gezongen: "Ben ick van Duitschen bloeeeed?" ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |