![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van geen uitkering voor vluchtelingen naar laat ze werken voor hun uitkering.
Belgische politiekers draaien nog rapper hun uitspraken dan de wind. Waardeloze postkaarten zijn onze politiekers. Geen greintje karakter. Geld en eten en onderdak geven aan die welke onze keel oversnijden. En de achterlijke facesmoelboeren kopen hun nog cadeaus. Niet te doen. Het toppunt van achterlijke en zwakke mensen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 6 september 2015 om 22:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Sociale woningen voor Vlamingen? Dat is definitief voorbij. Er komt iets op ons af wat ik hier niet ga vertellen.
Wat 100% zeker is: mensen die nu nog geloven in wat onze zgn. politiekers allemaal vertellen (jobs jobs jobs en langer werken enz...) en de mainstream media zijn niet meer op de hoogte van wat er allemaal aan het gebeuren is. Het zal wat anders zijn dan sociale woningen. Persoonlijk kan ik alles laten, hoef geen luxe, geen phones, niks. Twee dingen wil ik: drinken en eten. De rest interesseert me niet. Succes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |