Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 september 2015, 22:25   #41
non-conformist
Europees Commissaris

non-conformist's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Jij kent echt de betekenis niet van die drie woorden hé. Je herhaalt maar wat je de andere populisten van links hoort zeggen.
Zeg, ben je daar zelf op gekomen of heb je daarvoor een woordenboek moeten kopen ?

Wat rechts gezeik over links is al wat wij nog uit pippotjes zoals jij hier horen. Een goed argument, ho maar, daar slagen we totaal niet in.

Laatst gewijzigd door non-conformist : 5 september 2015 om 22:32.
non-conformist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2015, 22:34   #42
Paddenstoel
Provinciaal Statenlid

Standaard

Hoeveel heeft die grap gekost??
Paddenstoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2015, 22:35   #43
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2015, 22:36   #44
Paddenstoel
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ja, wie voedsel weggooit dat je wordt aangeboden door mensen van goede wil, is in mijn ogen regelrecht crapuul.
Dit is echt schandalig.

Deze mensen bewijzen dat ze het niet verdienen Europeaan te zijn.
Men zou dit soort gedrag beter onmiddellijk gebruiken als selectiecriterium:
- onbeschoftheid
- brutaliteit
- geen respect tegenover vrouwen of kinderen
- geduw en getrek
- geroep, getier en gescheld
- kort lontje

is een vrijbrief richting vluchtelingenkamp. Zo'n mensen kan je niet integreren zonder dat het veel meer kost dan wij kunnen betalen. En dan nog blijven ze stukken assertiever dan de meest hevigen onder de autochtone Europeanen van West-Noord Europa ooit zullen worden.
Paddenstoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2015, 22:36   #45
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist Bekijk bericht
Zeg, ben je daar zelf op gekomen of heb je daarvoor een woordenboek moeten kopen ?

Wat rechts gezeik over links is al wat wij nog uit pippotjes zoals jij hier horen. Een goed argument, ho maar, daar slagen we totaal niet in.
https://www.youtube.com/watch?v=-FN7Od_XpNU

Ach die PC linksen die rechtser en conservatiever zijn dan het VB en denken hun zieltje te moeten vrijwaren door ad nauseum te herhalen :

racist, xenofoob, islamofoob.
Rince and repeat
Rince and repeat
Rince and repeat
...

Laatst gewijzigd door Zucht : 5 september 2015 om 22:39.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2015, 22:39   #46
non-conformist
Europees Commissaris

non-conformist's schermafbeelding

Standaard

Heb je ook nog een argument of blijft het bij je kinderlijk gespam ?
Oud 5 september 2015, 22:42   #47
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb je ook nog een argument of blijft het bij je kinderlijk gespam ?
Hij heeft evenwel gelijk: links dreunt een soort mantra op, waarbij argumenten al lang niet meer gebruikt worden.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2015, 22:43   #48
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
En hoe gaat u dat crapuul aanpakken?
Waarom zijn oorlogsvluchtelingen volgens jou crapuul ?
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2015, 22:45   #49
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blijkbaar beter dan jij, want ik ben niet de enige die je racisme opgemerkt heeft pandalul. Je bent blijkbaar akkoord met mensen vastbinden/vastzetten in treinen en er een mep op geven....waar heb ik dat nog gehoord in de geschiedenislessen ?
Er hebben er zich al veel voorgedaan als wereldverbeteraars, alleen zijn er nog geen die hem verbeterd hebben, ook gij niet, in tegendeel, met al uw gezeik van ocharme dit en dat wordt hij alleen maar slechter.

De Belgische vluchtelingen tijdens de wereldoorlog die naar Frankrijk en Engeland gevlucht zijn, werden daar geconfronteerd met Fransen en Engelsen die als vrijwilligers te strijden trokken tegen de Duitse bezetter waardoor ze zich zelf verplicht voelden om ook me te strijden te trekken. Die hebben uiteindelijk hier mee jaren in de loopgrachten doorgebracht.

Amerika heeft nu trainingen voorzien om duizenden Syriërs op te leiden en hen van alles te voorzien om in hun land te strijden te kunnen trekken. Ze hebben niet meer dan 200 kandidaten op hun opleiding gehad.

Wat zitten die oproerkraaiers hier eigenlijk te doen? Het is niet hier dat ze zijn moeten, het is daar dat ze moeten gaan vechten voor hun Vaderland.

Als tijdens de Oorlog onze 18, 20, 30 jarige jonge mannen zouden zijn gaan lopen waren ze deserteurs en daar stond als straf de dood met de kogel op en nu gaan we de deserteurs van ginder hier gaan pamperen. Goed zot zijn ze hier, heel die bende Eurocraten en regeringsleden en inclusief de mafkezen zoals gij die menen dat nog te moeten verdedigen dat die hier komen van hun gat maken. Mensen zoals jij en heel uw kudde politici van de pamperbrigade dienen eigenlijk zelf de dood met de kogen te krijgen als ze die bende hier binnen halen.

Laatst gewijzigd door Garry : 5 september 2015 om 22:49.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2015, 22:50   #50
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Hij heeft evenwel gelijk: links dreunt een soort mantra op, waarbij argumenten al lang niet meer gebruikt worden.
Ja en die mantra heeft als enig doel om de discussie te stoppen. Dat zijn dan zogezegd voorstanders van vrije meningsuiting. Het weggooien van giften van water aanklagen doen ze af als racisme, enkel als poging om elke kritiek in de kiem te smoren. Alle zin voor realiteit is hen vreemd geworden, en ze herhalen nog maar de boodschap van hun guru's.
Het is triest om getuige te zijn van deze teloorgang van de progressie naar vrijheid, gelijkheid, broederlijkheid en rationaliteit in het westen.
Oud 5 september 2015, 22:50   #51
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Oplossingen? Denk je dat er dan andere zijn? Denk je dat je die halve wilden wiens lottoticketje al klaar licht ooit nog met ook maar 1 humane handeling richting Stalingrad-aan-de-Zandbak krijgt?

Ze maken al van hun apenkloten terwijl ze nog geen halve voet in West-Europa hebben gezet! Wat denk je dat dat hier gaat zijn?

Denk je nu echt dat 1 van ons met z'n Westerse waarden en normen de ruggengraat heeft om dat uitschot navenant te behandelen? Ga je ervan uit dat politici zullen toegeven dat ze gigantische fouten hebben gemaakt, eigenlijk de vazallen zijn van Saudi-Ziomerika en bovendien ook nog eens de chaos die ze hebben aangericht gaan rechttrekken?

Er zullen dus harde maatregelen moeten worden getroffen. Degenen die zich uit eigen beweging fatsoenlijk gedragen bij hun uitwijzing, krijgen meteen ook de meest humane behandeling. Degenen die voor problemen zorgen (�* la: ik leg me hier eens op de treinsporen en begin mijn makakkencinéma voor de camera) moeten gewoon duidelijk gemaakt worden met repressieve middelen dat ze zich maar beter gedragen of dat ze het voor zichzelf anders heel lastig zullen maken.

Als het van mij persoonlijk afhing, dan ging men wel heel anders te werk. Dit was nog mijn humanere oplossing. De kans dat die er ooit komt, is vele malen kleiner dat de totale ondergang van de West-Europese samenleving.

En Saudi-Ziomerika zag dat het goed was.

Fantastische posting. Dikwijls krijg ik de vraag waarom ik vlaams blokkers nazi's en kakkerlakken noem. De ergste hypocrieten vragen mij dan naar een 'bewijs' dat hun partij racistisch is.
Met mongoloïde postings zoals jij hier gratis aanlevert is de bewijslast extreem eenvoudig.
Oud 5 september 2015, 22:50   #52
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Waarom zijn oorlogsvluchtelingen volgens jou crapuul ?
Maak jij eens eerst voor u zelf uit wat eigenlijk oorlogsvluchtelingen zijn.
Oud 5 september 2015, 22:53   #53
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Fantastische posting. Dikwijls krijg ik de vraag waarom ik vlaams blokkers nazi's en kakkerlakken noem. De ergste hypocrieten vragen mij dan naar een 'bewijs' dat hun partij racistisch is.
Met mongoloïde postings zoals jij hier gratis aanlevert is de bewijslast extreem eenvoudig.
Van hypocrieten gesproken, je bent met zekerheid een van de allergrootste hypocrieten van onze maatschappij samen met heel de rode of groene partij van keskeschiet.

Laatst gewijzigd door Garry : 5 september 2015 om 22:54.
Oud 5 september 2015, 22:55   #54
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Er hebben er zich al veel voorgedaan als wereldverbeteraars, alleen zijn er nog geen die hem verbeterd hebben, ook gij niet, in tegendeel, met al uw gezeik van ocharme dit en dat wordt hij alleen maar slechter.

De Belgische vluchtelingen tijdens de wereldoorlog die naar Frankrijk en Engeland gevlucht zijn, werden daar geconfronteerd met Fransen en Engelsen die als vrijwilligers te strijden trokken tegen de Duitse bezetter waardoor ze zich zelf verplicht voelden om ook me te strijden te trekken. Die hebben uiteindelijk hier mee jaren in de loopgrachten doorgebracht.

Amerika heeft nu trainingen voorzien om duizenden Syriërs op te leiden en hen van alles te voorzien om in hun land te strijden te kunnen trekken. Ze hebben niet meer dan 200 kandidaten op hun opleiding gehad.

Wat zitten die oproerkraaiers hier eigenlijk te doen? Het is niet hier dat ze zijn moeten, het is daar dat ze moeten gaan vechten voor hun Vaderland.

Als tijdens de Oorlog onze 18, 20, 30 jarige jonge mannen zouden zijn gaan lopen waren ze deserteurs en daar stond als straf de dood met de kogel op en nu gaan we de deserteurs van ginder hier gaan pamperen. Goed zot zijn ze hier, heel die bende Eurocraten en regeringsleden en inclusief de mafkezen zoals gij die menen dat nog te moeten verdedigen dat die hier komen van hun gat maken. Mensen zoals jij en heel uw kudde politici van de pamperbrigade dienen eigenlijk zelf de dood met de kogen te krijgen als ze die bende hier binnen halen.
Veel van deze vluchtelingen zijn lafbekken die hier een grote mond komen opzetten. Zij zouden beter hun land verdedigen. Bij onze linkse rakkers oogsten zij natuurlijk veel bijval. Soort zoekt soort.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 5 september 2015 om 22:57.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2015, 22:56   #55
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Is die van u dan enigszins anders? Anders dan uw bloedeigen volk een mes in de rug te pleuren gelijk de eerste beste kazakkendraaier? Mijn woorden zijn al verzet op zich, veel meer dan wat anderen ooit in de mond zouden durven nemen uit angst voor onderdrukking.

Er zijn voldoende mensen die klaar zullen staan om offers te brengen; offers die ANDEREN vanop hun "moral high ground" uit gepatenteerde lafheid en jaloezie brutaal zullen ontkennen en afstraffen zoals dat steevast gebeurde en gebeurt.

Stank voor dank zal hun deel wezen, maar dat zal er hen niet van weerhouden om het enige ware en juiste na te streven. Als goede huisvaders en -moeders moeten zij taken voor hun rekening nemen waarvoor anderen de neus ophalen en, laat ons wel wezen, nooit de ballen hebben gehad.

De oorlog is bij voorbaat verloren, maar dat betekent niet dat we ons vel voor een prikje zullen verkopen. Over mijn lijk. Mijn land, mijn volk, mijn toekomst ... en dat zal niet 50 shades of brown met de sharia zijn!
Stormfront gelul...

Oud 5 september 2015, 22:58   #56
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Graag 'n paar miljoen meer van dat soort, en liefst zo dicht mogelijk in de buurt van de goedmensen!
Dat ze kunnen ervaren dat een van hun gelederen op de bus wordt dood gestampt door de nieuwe elite waarvoor ze zo zijn opgekomen.
Oud 5 september 2015, 22:59   #57
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Veel van deze vluchtelingen zijn lafbekken die hier een grote mond komen opzetten. Zij zouden beter hun land verdedigen. Bij onze linkse rakkers oogsten zij natuurlijk veel bijval. Soort zoekt soort.
idd
Oud 5 september 2015, 23:04   #58
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Stormfront gelul...

Oh, maar ik heb veel beters:

Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2015, 23:07   #59
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Anderzijds, er zijn er al vele van de voorstanders van de multicultuur die inmiddels het geweer van schouder veranderd hebben. Een sterke toeloop zoals nu plaats vindt zal dat fenomeen alleen nog maar doen toenemen. Een magere troost misschien maar het is er toch een.
Oud 5 september 2015, 23:09   #60
Spitting Image
Banneling

Standaard

/

Laatst gewijzigd door Spitting Image : 5 september 2015 om 23:10.
Spitting Image is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be