![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans dient u zelf iedere wijziging in uw persoonlijke situatie te gaan aanmelden..... Als u eerst alleen wonende werkloze bent op uw eigen stekje,en u gaat terug naar uw ouders wonen heeft dat uiteraard gevolgen voor uw uitkering aangezien u dan onder de categorie samenwonend valt.... Trouwens ,als u uw adresverandering gaat aangeven bij uw vakbond zullen ze u uiteraard vragen of uw gezinssituatie veranderd is.... En hebt u uiteraard van krommenaas gebaart...... Nou moet u maar op de hete kolen zitten.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedere maand wordt er zo'n 50€ van m'n uitkering afgehouden voor zogezegde onvoorziene uitgaven en/of het ereloon (er werd mij verteld dat een speciaal fonds dit (deels?) voor rekening neemt doch ben ik er niet helemaal zeker van, moet dat nog uitpluizen).
Maw. als ik zelf zo'n 20 �* 30 euro per maand was beginnen afbetalen, had ik nu reeds verder gestaan aangezien en zelfs zo'n 20 euro per maand meer te besteden gehad. Aanvankelijk was ik in dat gedoe gestapt om te vermijden dat interesten en aanmaningsbrieven zich zouden opstapelen. Maar ik had dus beter zelf beginnen afbetalen, vooral omdat mijn inkomen toch niet beslagbaar is. Maar ik heb mij in de tijd laten intimideren en wist van boe noch ba. Wel, daar zal binnenkort verandering in komen, want heb besloten van me niet meer te laten doen!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had tot dan toe nooit een eigen stekje gehad mr. En ben bijgevolg nooit terug bij m'n ouders gaan inwonen. Het is juist andersom: zij zijn bij mij komen wonen!!!! Gelieve je verder niet te bemoeien met zaken waar je van toeten noch blazen van afweet. Mijn vader was expat. Hij heeft nooit in BE gewoond tot een bepaalde datum waarop ie zich is komen inschrijven. Dat was dus op het adres waar ik was ingeschreven als alleenstaande, en waar ik noodgedwongen woonde omdat ik op de reguliere huurmarkt niets vond. Maw. een soort van roommates situatie dus (zoals ik reeds zei)!!!!!!!!! Laatst gewijzigd door bembem : 11 september 2015 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat weet het kleinste kind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op dat moment bent u immers niet langer een alleenstaande ,maar een samenwonende... ![]() ![]() En is uw gezinssituatie veranderd en moet u dit gaan melden.... Laatst gewijzigd door Svennies : 11 september 2015 om 19:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |