![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 13 september 2015 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wel. Dat is misbruik maken van de democratie om deze van binnenuit te vernietigen. Het is het paard van Troje. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is wat ik denk. Daarom moeten het gevaar dat van binnenuit ons bedreigt, met dezelfde ijver worden bestreden als een bedreiging van buitenaf. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 13 september 2015 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tenandere, wat JIJ misbruik van democratie maken noemt, is dat niet voor iemand anders. Het is dus JOUW versie van democratie die de juiste is ? (wat niet wegneemt dat die islam ook voor mij niet al te koosjer is, maar moesten onze politici wat meer haar op de tanden hebben zijn er met de huidige wetgeving al veel uitwassen die kunnen worden aangepakt....) Wat ik in een vorige post vergeten was : het is niet omdat (bijv.) nazisme niet zou verboden zijn, dat het 'uitoefenen' van elementen die tegen de wet zijn niet zouden verboden zijn, hé..... ![]()
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind gewoon dat ik als democraat er tegen mag zijn dat pakweg de islam op democratische wijze de meerderheid behaalt en vervolgens de sharia invoert, die verdere verkiezingen en dus ook democratie, onmogelijk maken. Ik zei dat ook al een aantal jaar geleden toen sharia4belgium een afdeling startte in Belgiê. Ik werd toen weggelachen, verweten en gehoond. Ook op dit forum. Ook nu zal ik waarschijnlijk weer wat te horen krijgen, maar intussen,... Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Dat is even onzinnig als beweren dat je de beestigheden in het Midden Oosten kunt stoppen door hier de islam te verbieden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien heb ik het niet alleen over 'hier' verbieden. Van mij mag dat mondiaal gebeuren. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 13 september 2015 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
En IS gaat daardoor in zijn schulp kruipen? En de slapende jihadisten gaan daardoor hier geen aanslagen meer plegen? En Al-Zawahiri gaat intreden in een klooster daardoor? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Wapper : 13 september 2015 om 19:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Art. 20 van de grondwet """Niemand kan worden gedwongen op enigerlei wijze deel te nemen aan handelingen en aan plechtigheden van een eredienst of de rustdagen ervan te onderhouden"". Om dat te wijzigen is er, naar ik geloof, een 2/3meerderheid in elke gemeenschap nodig..... Maar 't gevaar bestaat inderdaad. En het is inderdaad je democratisch recht om tegen die Islampolitiek te keer te gaan, net zoals het kan om tegen een partij of een filosofie te keer te gaan....of dat de islammers op democratische wijze hun "mening" proberen door te drukken. Daarvoor bestaat die vrijheid van mening(suiting)... Maar hoe meer islammers er binnen komen/mogen, hoe realistischer zo'n scenario wordt, natuurlijk. Nog een geluk dat we zo'n goeie politiekers hebben die de mening van 't volk vertolken ![]()
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet dat zij de gezaghebbende islamitische geschriften willen gehoorzamen en de status verlenen van 'goddelijk'. En daarin staan weldegelijk dingen over de omgang met anders- en nietgelovigen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Dat heb ik hier al gegeven:
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=33 ...maar u bent er weer omheen gefietst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik weet wel dat zij de gezaghebbende islamitische geschriften willen gehoorzamen en de status verlenen van 'goddelijk'. En daarin staan weldegelijk dingen over de omgang met anders- en nietgelovigen. Het woordje kaffier en het woordje dhimmi komen echt niet van mij. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 13 september 2015 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat mag ik ook zeggen na meer dan dertig jaar elke dag opnieuw geconfronteerd te worden met moslimgeweld op alle nationale zenders. Dat lijkt mij frequent genoeg om te besluiten dat het niet werkt. dat is dus zeker geen beter alternatief. Ik dacht dat je dat begrepen had. Blijkbaar niet dus. Het is in elk geval wat anders dan er om heen fietsen hé?! Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 13 september 2015 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat cijfers komt uit uw dikke duim, tenzij u natuurlijk op de proppen kunt komen met een wetenschappelijk onderzoek of een relevante enquête.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... 10% dus wel? Dat lijkt me genoeg om het te verbieden. Er zijn ongeveer 300 000 moslims in ons land. Paulus. |
|
![]() |
![]() |